//

Reeder is soms opeens 207 mb

Reeder is soms opeens 207 mb discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Zoals de titel al zegt.. Mijn Reeder app is enorm groot als ik deze open (en word niet meer klein als ik hem afsluit) Heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-12, 11:55
Yaleesa Yaleesa is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 9
Standaard Reeder is soms opeens 207 mb

Zoals de titel al zegt.. Mijn Reeder app is enorm groot als ik deze open (en word niet meer klein als ik hem afsluit) Heeft iemand een idee hoe dat komt? En hoe ik het kan oplossen? Ik heb alle posts al een keer op read gezet zodat hij niet meer syncte. En photo cache uitgezet.. Maar dat mocht allemaal niet baten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-08-12, 11:58
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

De Facebook app heeft ook last van Obesitas; komt ook honderden MB's aan na verloop van tijd.... Hierbij helpt verwijderen en opnieuw installeren. Is dat voor Reeder ook een optie? (om maar alvast in de oplossingsfeer te denken)
  #3  
Oud 19-08-12, 12:10
Yaleesa Yaleesa is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Leiden
Berichten: 9
Standaard

Heb hem inderdaad nu opnieuw geinstalleerd. Lijkt goed te gaan. hij is wel 6 mb in plaats van de beloofde 4.1 mb. Maar dat is al beter dan 207! Hoop dat het zo blijft.

Dankje voor je reactie
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet joosjo iPad algemeen 3 18-04-12 15:00
3G - instabiel. Speaker werkt soms wel/soms niet _Stephan iPhone algemeen 4 03-04-11 09:53
Iphone 3g touschreen werkt soms wel soms niet??:S timarea51 iPhone algemeen 14 27-09-10 08:17
iPhone 4: Vreemd probleem unlock, soms wel soms niet joost_ Unlock 4 19-08-10 12:37
Volumeknop >>> volume kan soms wel helemaal uit.....soms niet..? MNG iPhone algemeen 4 21-08-08 23:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:33.