//

App I Phone als Spycam

App I Phone als Spycam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een app dat de i phone als camera dient en je de beelden kan kijken op je pc. Als voorbeeld, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-12, 10:19
hattem00 hattem00 is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Locatie: Zaandam
Berichten: 5
Standaard App I Phone als Spycam

Ik ben op zoek naar een app dat de i phone als camera dient en je de beelden kan kijken op je pc. Als voorbeeld, ik leg de i phone op een strategische plek in de woonkamer om de oppas in de gaten te houden en wil dat op pc bekijken...wie o wie???
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-08-12, 10:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hattem00 Bekijk bericht
Als voorbeeld, ik leg de i phone op een strategische plek in de woonkamer om de oppas in de gaten te houden en wil dat op pc bekijken...wie o wie???
Hier ook een voorbeeld.

Een beschaafde mens begint in zulke gevallen bij het begin: zeg tegen de oppas dat je haar/hem heimelijk gaat bespioneren. Als je dat gezegd hebt heb je misschien geen app meer nodig om voyeuristische neigingen bot te vieren

Succes verder
Reageren

Labels
spycam webcam streaming



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan. blije appel Muziek, foto & video 1 30-05-12 12:02
tv app op phone via ATV2 op tv dennis3258 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 3 09-10-11 12:36
Help, phone app vast! nms Archief 2 15-09-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:20.