iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Schermrotatie Facebook (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/123814-schermrotatie-facebook.html)

louis4u 24-08-12 15:52

Schermrotatie Facebook
 
Als ik Facebook geopend heb op mijn iPhone 4s en ik draai mijn iPhone een kwartslag draait het scherm niet mee. Ik weet dat dit normaal gesproken wel moet werken. Als ik tweemaal op de "Home" knop druk en naar links scroll zie ik naast de muziek-knoppen de knop om de schermrotatie ("Staande paginarichting ontgrendeld") aan of uit te zetten. Echter dit biedt geen soelaas. Foto's in mijn Filmrol of chatsessies binnen Whatsapp/Berichten roteren wel.
Is dit een instelling binnen de Facebook-app? Ik heb overal gezocht, maar kan niets vinden. Ook toestel resetten werkt niet.
Ik hoop niet dat het aan mijn toestel ligt..

Guest-20180925190238 24-08-12 16:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door louis4u (Bericht 815164)
Als ik Facebook geopend heb op mijn iPhone 4s en ik draai mijn iPhone een kwartslag draait het scherm niet mee. Ik weet dat dit normaal gesproken wel moet werken.

Hoe weet jij dat dit normaal gesproken wel moet werken? Op mijn iPhone 4S draait het Facebook scherm, van de Facebook app, in ieder geval niet.

louis4u 24-08-12 16:22

Ik heb dit bij anderen gezien. Maar ik heb net al gehoord dat na de facebook update van gisteren het scherm niet meer roteert. Probleem is dus opgelost.

wouter1981 24-08-12 16:31

De oude app kon het inderdaad wel. Het zit (nog) niet in de nieuwe app. Wellicht komt dit met een toekomstige update.

Guest-20180925190238 24-08-12 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 815173)
De oude app kon het inderdaad wel.

Bedankt :) Weer wat bijgeleerd :O

tuanur 26-08-12 09:15

Toch wel weer een blunder imo dat dit dus niet kan. Hoop dat ze snel een update uitbrengen want hier word ik niet vrolijk van.

pilot55 26-10-12 09:29

schermrotatie werkt niet meer
 
sinds 2 dagen werkt bij mij de rotatie van het scherm van mijn Iphone niet meer, bij geen enkele applicatie waar het normaal wel werkt.

Is er sprake van een "ongewild" gewijzigde instelling??

advies gewenst.

tuanur 28-10-12 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pilot55 (Bericht 844154)
sinds 2 dagen werkt bij mij de rotatie van het scherm van mijn Iphone niet meer, bij geen enkele applicatie waar het normaal wel werkt.

Is er sprake van een "ongewild" gewijzigde instelling??

advies gewenst.

Heb je al gekeken of je toevallig een schermlock hebt ingesteld? Druk twee keer achter elkaar op de home knop zodat je de multitaskbar krijgt en scroll naar links. Het meest linker symbool (de draaiende pijl) moet geen lock symbool erin hebben staan.

brokko 05-05-14 13:48

hey,
Ik heb nu al een tijdje mijn iphone 5. Onlangs had ik er problemen mee en heb ik een nieuwe iphone 5 gekregen. Nu heb ik echter het probleem dat wanneer ik naar muziek luister of de app gewoon open doe, wanneer ik mijn scherm roteer het gewoon zwart wordt. Iemand die weet of dit iets met mijn instelling is of ?

Nikooos 05-05-14 16:11

Dit gaat over Facebook. Voor andere problemen toch even een ander topic zoeken via de uitstekende zoekfunctie van het forum.

// slotje


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.