//

Schermrotatie Facebook

Schermrotatie Facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik Facebook geopend heb op mijn iPhone 4s en ik draai mijn iPhone een kwartslag draait het scherm niet mee. Ik weet dat dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 24-08-12, 16:52
louis4u louis4u is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard Schermrotatie Facebook

Als ik Facebook geopend heb op mijn iPhone 4s en ik draai mijn iPhone een kwartslag draait het scherm niet mee. Ik weet dat dit normaal gesproken wel moet werken. Als ik tweemaal op de "Home" knop druk en naar links scroll zie ik naast de muziek-knoppen de knop om de schermrotatie ("Staande paginarichting ontgrendeld") aan of uit te zetten. Echter dit biedt geen soelaas. Foto's in mijn Filmrol of chatsessies binnen Whatsapp/Berichten roteren wel.
Is dit een instelling binnen de Facebook-app? Ik heb overal gezocht, maar kan niets vinden. Ook toestel resetten werkt niet.
Ik hoop niet dat het aan mijn toestel ligt..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 24-08-12, 17:19
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis4u Bekijk bericht
Als ik Facebook geopend heb op mijn iPhone 4s en ik draai mijn iPhone een kwartslag draait het scherm niet mee. Ik weet dat dit normaal gesproken wel moet werken.
Hoe weet jij dat dit normaal gesproken wel moet werken? Op mijn iPhone 4S draait het Facebook scherm, van de Facebook app, in ieder geval niet.
  #3  
Oud 24-08-12, 17:22
louis4u louis4u is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 4
Standaard

Ik heb dit bij anderen gezien. Maar ik heb net al gehoord dat na de facebook update van gisteren het scherm niet meer roteert. Probleem is dus opgelost.
  #4  
Oud 24-08-12, 17:31
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

De oude app kon het inderdaad wel. Het zit (nog) niet in de nieuwe app. Wellicht komt dit met een toekomstige update.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #5  
Oud 24-08-12, 17:43
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
De oude app kon het inderdaad wel.
Bedankt Weer wat bijgeleerd
  #6  
Oud 26-08-12, 10:15
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Toch wel weer een blunder imo dat dit dus niet kan. Hoop dat ze snel een update uitbrengen want hier word ik niet vrolijk van.
  #7  
Oud 26-10-12, 10:29
pilot55 pilot55 is offline
• iOS 3.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 3
Standaard schermrotatie werkt niet meer

sinds 2 dagen werkt bij mij de rotatie van het scherm van mijn Iphone niet meer, bij geen enkele applicatie waar het normaal wel werkt.

Is er sprake van een "ongewild" gewijzigde instelling??

advies gewenst.
  #8  
Oud 28-10-12, 12:33
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pilot55 Bekijk bericht
sinds 2 dagen werkt bij mij de rotatie van het scherm van mijn Iphone niet meer, bij geen enkele applicatie waar het normaal wel werkt.

Is er sprake van een "ongewild" gewijzigde instelling??

advies gewenst.
Heb je al gekeken of je toevallig een schermlock hebt ingesteld? Druk twee keer achter elkaar op de home knop zodat je de multitaskbar krijgt en scroll naar links. Het meest linker symbool (de draaiende pijl) moet geen lock symbool erin hebben staan.
  #9  
Oud 05-05-14, 14:48
brokko brokko is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2014
Berichten: 4
Standaard

hey,
Ik heb nu al een tijdje mijn iphone 5. Onlangs had ik er problemen mee en heb ik een nieuwe iphone 5 gekregen. Nu heb ik echter het probleem dat wanneer ik naar muziek luister of de app gewoon open doe, wanneer ik mijn scherm roteer het gewoon zwart wordt. Iemand die weet of dit iets met mijn instelling is of ?
  #10  
Oud 05-05-14, 17:11
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dit gaat over Facebook. Voor andere problemen toch even een ander topic zoeken via de uitstekende zoekfunctie van het forum.

// slotje
Discussie gesloten

Labels
facebook, scherm roteren, schermrotatie



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:05.