Tomtom favorieten weg na update discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) De volgende situatie is hier ontstaan. Er was deze week een update beschikbaar voor de tomtom. Gek genoeg is de update van de iPad wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom favorieten weg na update
De volgende situatie is hier ontstaan. Er was deze week een update beschikbaar voor de tomtom. Gek genoeg is de update van de iPad wel goed gegaan, maar met de update van de iPhone zijn alle favorieten verloren gegaan. Vraag me niet waarom.
Is er een mogelijkheid om een bestand (waar die favorieten zich bevinden) uit de iPad te kopiëren en naar de iPhone plakken? Tenslotte is het voor beiden exact dezelfde app. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zonder Jailbreak is het niet mogelijk om in de bestanden van je iphone te komen.
|
|||
|
|||
Ik ken TomTom verder niet.
Maar in Navigon kun je je favorieten exporteren, en in alle Navigon apps weer importeren. Dus het lijkt me niet geheel vreemd als TomTom dat ook heeft. |
|
|||
|
|||
In je kaartmap staat als het goed is een bestand genaamd mapsettings.cfg. maar zoals gezegd is daar zonder jailbreak niet bij te komen.
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de reacties!
En hoewel mijn iDevices niet gejailbreaked zijn, kon ik toch met het programma iExplorer gewoon in de bestanden komen. Het bestand mapsettings.cfg van de iPad naar iPhone gekopieerd, en voilà. Al mijn favorieten zijn nu terug. Fijn! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: TomTom Europa weg na update IOS5 | Achterhoek | iPhone Navigatie | 1 | 24-10-11 12:23 |
TomTom app weg na update naar iOS 4.2 | Striki1990 | iPhone Apps | 7 | 25-11-10 15:32 |
iPhone: Icoontjes weg na starten TomTom | dana-xxx | Jailbreak | 0 | 23-08-10 21:25 |
TomTom: favorieten weg na updaten V1.4 (iPhone iOS4) | liebemshats | iPhone Navigatie | 12 | 04-07-10 03:30 |
|
|