iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Geen push berichten meer bij Facebook (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/123961-geen-push-berichten-meer-facebook.html)

Cikota 28-08-12 13:35

Geen push berichten meer bij Facebook
 
Hoi Allemaal,

Na het updaten naar de nieuwe versie van Facebook kan ik opeens geen push berichten meer ontvangen als er berichten worden verzonden vanaf Facebook.
Ik heb niets aan de instellingen voor ontvangen van berichten veranderd...

Ik heb IM+ geinstalleerd daar lukt het me wel om push berichten te ontvangen Facebook. Na het deinstalleren van IM+ krijg ik weer hetzelfde probleem met Facebook :confused:

Wie kan mij helpen?

wouter1981 28-08-12 13:38

Ik neem aan dat je facebook ook al eens hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Cikota 28-08-12 13:42

Ja, ik heb het al eens verwijderd en weer geïnstalleerd. Het hielp niet.
Wanneer ik naast de officiele Facebook app, ook nog eens de Facebook Messenger installeer, krijg ik weer push berichten... vreemd. Ik had eerst alleen de officiele Facebook app en alles werkte naar behoren? Moet toch weer kunnen?

Werner1963 28-08-12 23:54

Zet de nodige schakelaars uit en weer aan bij instellingen > berichtgeving > facebook

Cikota 29-08-12 12:24

Bedankt voor je antwoord. Ook dat heb ik uitgeprobeerd, dat hielp ook niet. Uiteindelijk heb ik Facebook Messenger geïnstalleerd en krijg nu push berichten via deze app.

Michelnl 09-02-14 11:26

Ik heb sinds kort de 5S en heb alles er nu op staan en krijg van bijna alles wel pushberichten en kan je zook terug vinden in het berichtencentrum alwaar je kan kiezen of je stroken wil in begin scherm. Maar bij facebook wil dat maar niet lukken, ik krijg dus bij taggen of reacties geen enkel bericht.

Pas wanneer ik facebook handmatig start krijg ik de berichten binnen, ik heb van ellende maar messenger geïnstalleerd om iig de privé berichten een melding te krijgen en dat werkt. Maar nog steeds geen van facebook zelf.

Ik heb al verschillende keren eraf en er weer op gegooid maar elke keer komt hij niet in het berichten centrum te staan. Ook de berichten instellingen aan en uit gedaan in Fb zelf maar ook dat helpt niks.

Weet iemand een oplossing? want ik vindt dit zo niks.

tuanur 13-02-14 11:51

Heb je ook in de app zelf gekeken? Als je naar het menu gaat (meest rechter symbool onderin) --> accountinstellingen --> meldingen kan je instellen welke meldingen je wil hebben en of je daarbij ook geluid wil hebben.

Daarnaast natuurlijk instellingen controleren zoals hierboven al gezegd is. Hopelijk lost dat het op. :)

Michelnl 13-02-14 11:54

Daar had ik inderdaad alles al ingesteld, maar niks werkte. Tot ik gister tot mijn verbazing bij openen van de app ineens spontaan de vraag kreeg of facebook mij pushberichten mocht beheren. Na ok klikken is het probleem spontaan opgelost :P

En dat deed het eerder totaal niet, maar gelukkig nu weer normaal :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:44.