//

Geen push berichten meer bij Facebook

Geen push berichten meer bij Facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Allemaal, Na het updaten naar de nieuwe versie van Facebook kan ik opeens geen push berichten meer ontvangen als er berichten worden verzonden vanaf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 28-08-12, 13:35
Cikota Cikota is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 18
Question Geen push berichten meer bij Facebook

Hoi Allemaal,

Na het updaten naar de nieuwe versie van Facebook kan ik opeens geen push berichten meer ontvangen als er berichten worden verzonden vanaf Facebook.
Ik heb niets aan de instellingen voor ontvangen van berichten veranderd...

Ik heb IM+ geinstalleerd daar lukt het me wel om push berichten te ontvangen Facebook. Na het deinstalleren van IM+ krijg ik weer hetzelfde probleem met Facebook

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-12, 13:38
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Ik neem aan dat je facebook ook al eens hebt verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 28-08-12, 13:42
Cikota Cikota is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 18
Standaard

Ja, ik heb het al eens verwijderd en weer geïnstalleerd. Het hielp niet.
Wanneer ik naast de officiele Facebook app, ook nog eens de Facebook Messenger installeer, krijg ik weer push berichten... vreemd. Ik had eerst alleen de officiele Facebook app en alles werkte naar behoren? Moet toch weer kunnen?

Laatst gewijzigd door Cikota; 28-08-12 om 13:59.
  #4  
Oud 28-08-12, 23:54
Werner1963 Werner1963 is offline
• iOS 15.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1.713
Standaard

Zet de nodige schakelaars uit en weer aan bij instellingen > berichtgeving > facebook
  #5  
Oud 29-08-12, 12:24
Cikota Cikota is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 18
Standaard

Bedankt voor je antwoord. Ook dat heb ik uitgeprobeerd, dat hielp ook niet. Uiteindelijk heb ik Facebook Messenger geïnstalleerd en krijg nu push berichten via deze app.
  #6  
Oud 09-02-14, 11:26
Michelnl Michelnl is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Ik heb sinds kort de 5S en heb alles er nu op staan en krijg van bijna alles wel pushberichten en kan je zook terug vinden in het berichtencentrum alwaar je kan kiezen of je stroken wil in begin scherm. Maar bij facebook wil dat maar niet lukken, ik krijg dus bij taggen of reacties geen enkel bericht.

Pas wanneer ik facebook handmatig start krijg ik de berichten binnen, ik heb van ellende maar messenger geïnstalleerd om iig de privé berichten een melding te krijgen en dat werkt. Maar nog steeds geen van facebook zelf.

Ik heb al verschillende keren eraf en er weer op gegooid maar elke keer komt hij niet in het berichten centrum te staan. Ook de berichten instellingen aan en uit gedaan in Fb zelf maar ook dat helpt niks.

Weet iemand een oplossing? want ik vindt dit zo niks.
  #7  
Oud 13-02-14, 11:51
tuanur tuanur is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 43
Standaard

Heb je ook in de app zelf gekeken? Als je naar het menu gaat (meest rechter symbool onderin) --> accountinstellingen --> meldingen kan je instellen welke meldingen je wil hebben en of je daarbij ook geluid wil hebben.

Daarnaast natuurlijk instellingen controleren zoals hierboven al gezegd is. Hopelijk lost dat het op.
  #8  
Oud 13-02-14, 11:54
Michelnl Michelnl is offline
• iOS 7.0.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2012
Berichten: 5
Standaard

Daar had ik inderdaad alles al ingesteld, maar niks werkte. Tot ik gister tot mijn verbazing bij openen van de app ineens spontaan de vraag kreeg of facebook mij pushberichten mocht beheren. Na ok klikken is het probleem spontaan opgelost

En dat deed het eerder totaal niet, maar gelukkig nu weer normaal
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik ontvang geen Push berichten op mijn 3G! 3iphone iPhone algemeen 0 08-08-12 18:14
Push berichten aanzetten bij iPhone 4Gs Jangras1 iPhone algemeen 4 16-04-12 18:13
Geen push berichten met 3G internet iGoku iPhone algemeen 1 28-10-11 23:05
Alleen nog maar push-berichten bij Wi-Fi Youri82 Wi-Fi 6 18-03-11 11:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:31.