iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Facebook reactie verwijderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/124185-facebook-reactie-verwijderen.html)

gameunit 01-09-12 19:27

Facebook reactie verwijderen
 
Fijn die update van facebook. Hij is een stuk sneller. Alleen kan ik reacties die ik geplaatst heb niet meer verwijderen. Als ik bv een typefout heb gemaakt moet ik dus een reactie eronder zetten om het te verbeteren. Normaal swipe ik van links naar rechts. Nu lukt dat niet meer want het linkermenu klapt meteen uit. Mis ik iets ???


Bvd.

ballegooier 01-09-12 19:38

Sluit me bij TS aan; ik mis deze functie ook! Als je nu swiped, dan krijg je de menubalk te zien :(

Franzl 03-09-12 17:01

Foto's downloaden
 
Nog een functionaliteit die verdwenen is:
Voorheen kon je een foto die je opende ook bewaren als....
Die functie zie ik nergens meer terug.

Shorty007 04-09-12 10:32

Foto's eerst openen en daarna kun je deze wel opslaan :)
Dus eerst 1x klikken en daarna ingedrukt houden even ;) Bewaar afbeelding.
Reacties verwijderen gaat idd niet.

ballegooier 04-09-12 10:47

Ik verwijder mijn reacties die ik wilde editten of verwijderen nu maar via de mobiele Facebook site via Safari... Daar werkt de 'swipe' nog wel....

Franzl 04-09-12 13:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Shorty007 (Bericht 816835)
Foto's eerst openen en daarna kun je deze wel opslaan :)
Dus eerst 1x klikken en daarna ingedrukt houden even ;) Bewaar afbeelding.
Reacties verwijderen gaat idd niet.

Aha...
ook handig als je het weet tenminste.

Nikooos 04-09-12 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gameunit (Bericht 816525)
Fijn die update van facebook. Hij is een stuk sneller. Alleen kan ik reacties die ik geplaatst heb niet meer verwijderen. Als ik bv een typefout heb gemaakt moet ik dus een reactie eronder zetten om het te verbeteren. Normaal swipe ik van links naar rechts. Nu lukt dat niet meer want het linkermenu klapt meteen uit. Mis ik iets ???


Bvd.

Swipe eens van rechts naar links...

ballegooier 05-09-12 01:46

Al geprobeerd; waddan?
(zelf ook al geprobeerd? :P)

gameunit 05-09-12 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 816933)
Swipe eens van rechts naar links...

Nope, gaat hem ook niet worden. Voorlopig maar de Facebook app eraf, en alles via safari browser doen. Iets trager, maar ik kan tenminste m'n berichten verwijderen en zelfs bewerken. Hoop dat er snel een fix/update komt.

Nikooos 05-09-12 09:03

Bij mij krijg ik dan een kruisje rechtsboven.

En ik merk nu ook dat van links naar rechts werkt, maar dan niet helemaal van het linker randje, maar een beetje in het midden van je eigen berichten.

Ik draai wel iOS6 beta, ik kan me haast niet voorstellen dat het daarin ligt.

Iphone3Gs 05-09-12 09:47

Zit je op de nieuwsoverzicht te kijken en te verwijderen??
Ik kan via nieuwsoverzicht namelijk niet meer verwijderen alleen als ik naar mijn eigen pagina ga, kan ik mijn bericht verwijderen.

gameunit 05-09-12 11:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs (Bericht 816947)
Zit je op de nieuwsoverzicht te kijken en te verwijderen??
Ik kan via nieuwsoverzicht namelijk niet meer verwijderen alleen als ik naar mijn eigen pagina ga, kan ik mijn bericht verwijderen.

Klopt. Maar je kunt alleen berichten/reacties verwijderen op je eigen status. Niet als je hebt gereageerd op de status van anderen. En dat kon voorheen wel.

ballegooier 05-09-12 12:19

Precies. Het gaat om door je zelf geplaatste comments (onder andermans berichten). Niet necessarily om berichten van jezelf / door jou zelf geplaatst.

peerfineer 05-09-12 13:38

als je in de nieuwe app via je persoonlijke pagina naar 'activiteitenlog' gaat (balk met pictogrammen/fotos onder je persoonsgegevens even helemaal doorscrollen), kun je daar elke door jou geplaatste reactie en actie zien, en deze naar behoefte verwijderen. Het is er wel, maar goed verstopt...

Nikooos 05-09-12 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 816961)
Precies. Het gaat om door je zelf geplaatste comments (onder andermans berichten). Niet necessarily om berichten van jezelf / door jou zelf geplaatst.

Ah, dan had ik het verkeerd begrepen.. Excuus!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:15.