//

Een huwelijk maken in GedView

Een huwelijk maken in GedView discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan wel een gedcom-file importeren van een genealogie programma, die onder een MAC of Windows OS draaien, maar het moet toch ook mogelijk zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-09-12, 23:31
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard Een huwelijk maken in GedView

Ik kan wel een gedcom-file importeren van een genealogie programma, die onder een MAC of Windows OS draaien, maar het moet toch ook mogelijk zijn om een huwelijk aan te maken in het GedView programma op mijn iPhone.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet hoe ik dat moet doen. Ook de handleiding bied voor mij geen uitkomst.

Wie o wie helpt mij verder?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-09-12, 23:14
KvdS's schermafbeelding
KvdS KvdS is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 1.332
Standaard

Ik heb antwoord gekregen van de ontwikkelaar. Het lijkt mij een 'moeilijke' constructie, dus waarschijnlijk importeer ik weer een gedcom-file.


Citaat:
Add a new family group. Add your niece in as the "Mother". Add the marriage event to the family group. You then have the option of just leaving the "Father" field blank, or adding a new person and give them a name of something like Unknown.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr guided tours Ontwikkelen voor iOS 5 01-02-10 22:51
zelf een dictionaryhiearchie maken voor een UITableview ulquiorra Ontwikkelen voor iOS 0 13-07-09 18:37
Zelf een dock maken JoOosty Jailbreak apps en thema's 23 03-04-09 22:17
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune sabien Archief 2 09-12-08 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:04.