//

Trackteller zeer klein in Muziek app (iOS6)

Trackteller zeer klein in Muziek app (iOS6) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik altijd de iPhone om spinninglessen te geven. Ik heb een houder op de fiets en weet precies wat ik moet doen omdat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 26-09-12, 14:02
hartmanner hartmanner is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 9
Standaard Trackteller zeer klein in Muziek app (iOS6)

Ik gebruik altijd de iPhone om spinninglessen te geven. Ik heb een houder op de fiets en weet precies wat ik moet doen omdat ik de verschillende bewegingen heb ingevoerd bij de lyrics. Alleen in iOS6 hebben ze het kleuren schema veranderd naar grijs en de seconden teller naar donkergrijs. Nu is hij ook nog vrij klein en dus moeilijk afleesbaar geworden. Het gaat wel, maar het was gewoon duidelijker!. Iemand een oplossing of misschien een andere muziek app. Hij moet wel de lyrics weergeven anders heb ik er niks aan en een duidelijke trackteller. Nu heb ik een iPhone4 en als het goed is vanaf vrijdag de 5, misschien dat de muziekapp iets anders is omdat het scherm langer is??. Is het misschien ook mogelijk om zoiets bij Apple aan te geven?, kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

BVD.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store iOS6 apotheosis iPhone algemeen 13 03-10-12 18:18
Geen muziek na update ios6 richvis iPhone algemeen 4 26-09-12 13:36
iOS6 Kaarten app timebase iPhone Apps 0 22-09-12 19:15
App select (Navigon) laadt maar klein deel. amsterdam2226 iPhone Apps 3 08-12-10 19:29
Installer.app repo maken: Klein probleempje BadSide Jailbreak apps en thema's 1 20-12-07 21:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.