//

App verdwenen Ios6

App verdwenen Ios6 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) I vermoed dat deze toppic ergens bestaat, maar na een half uur zoeken ben hem niet tegengekomen. Na de instalatie van ios6 op de telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-09-12, 23:56
putnik putnik is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: Aalsmeer
Berichten: 187
Standaard App verdwenen Ios6

I vermoed dat deze toppic ergens bestaat, maar na een half uur zoeken ben hem niet tegengekomen.
Na de instalatie van ios6 op de telefoon van mijn vrouw (4S)en bijbehorende storing waardoor ik home knop en aan/uit knop ingedrukt moest houden is herstel grotendeels gelukt.( bij mij is het probleemloos gegaan(4).
Wel zijn er een paar apps verdwenen uit scherm.
In de appstore is deze app als geinstaleerd en als ik op open druk werkt de app normaal.
Hoe krijg ik deze app terug op de scherm?

Het is opgelost! Om een of ander onduidelijk reden opent Itunes of de telefoon een extra scherm tijdens instalatie van Ios6. En daar waren mijn "verdwenen" apps terwijl de middelste scherm nageoeg leeg was.
Heel raar. Heb hetzelfde gehad met mijn 4

Laatst gewijzigd door putnik; 27-09-12 om 10:14. Reden: Opgelost
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App Store iOS6 apotheosis iPhone algemeen 13 03-10-12 19:18
app verplaatsen geeft reoot in ios6 Werner1963 iPhone algemeen 13 01-10-12 16:56
Nieuwe app kaarten in IOS6 geen vooruitgang. Tom2011 iPad algemeen 14 24-09-12 18:50
iOS6 Kaarten app timebase iPhone Apps 0 22-09-12 20:15
Na installatie iOS6 Duitse App Store i.p.v. Nederlandse jacsev iPhone Apps 1 22-09-12 15:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.