//

Facebook-verjaardagen uit agenda verwijderen

Facebook-verjaardagen uit agenda verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pasgeleden SmartSync gebruikt om foto's van mensen toe te voegen aan mijn adresboek. Nu zag ik ook dat-ie verjaardagen en events overneemt, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-12, 11:24
Nash Nash is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Tilburg
Berichten: 17
Standaard Facebook-verjaardagen uit agenda verwijderen

Hallo,

Ik heb pasgeleden SmartSync gebruikt om foto's van mensen toe te voegen aan mijn adresboek. Nu zag ik ook dat-ie verjaardagen en events overneemt, wat ik niet wilde. Heb dit toen meteen uitgezet, maar toen ik een reminder kreeg om mijn contactenfoto's up to date te houden en het nodig was weer te syncen, verschenen ineens wel alle verjaardagen in mijn agenda. Ik heb SmartSync er als de sodemieter weer vanaf gegooid, want hier had ik geen zin in. Nu zag ik bij mijn agenda-overzicht op mijn iPhone ook dat Facebook eraan is toegevoegd met 'Facebook-activiteiten' en 'Verjaardagen'. Deze staan uitgevinkt, maar toch krijg ik in mijn berichtencentrum meldingen van verjaardag. Ik wil dus graag die Facebook mikmak uit m'n agenda gooien, want ik ga er vanuit dat dan het probleem is opgelost. Maar hoe doe ik dit?

Dank alvast
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen verjaardagen uit agenda verwijderen Dvde iPhone algemeen 7 02-01-14 12:55
Facebook events/verjaardagen in agenda Guest-20190430163756 iPhone Apps 5 10-08-13 14:47
Contactpersonen en verjaardagen van Facebook op mijn iphone Ilien iPhone algemeen 6 13-11-12 23:22
Agenda items uit outlook na verwijderen agenda op iphone bassment iPhone algemeen 5 23-05-12 15:22
Agenda's verwijderen uit iPhone 3Gs jwh iTunes 1 15-10-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:04.