//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn iPhone 4s geupgrade naar ios7 en krijg sindsdien geen pushmeldingen meer in Whatsapp. Het tellertje met ongelezen berichten in het startscherm verschijnt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #2101  
Oud 25-09-13, 12:43
jayzee jayzee is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 1
Question Geen Whatsapp meldingen meer sinds ios7

Ik heb mijn iPhone 4s geupgrade naar ios7 en krijg sindsdien geen pushmeldingen meer in Whatsapp. Het tellertje met ongelezen berichten in het startscherm verschijnt niet, maar als ik Whatsapp open dan blijkt dat ik wel berichten heb. Bij het openen van Whatsapp verschijnt de melding "Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken". Als ik mijn iPhone met mijn Mac verbind en iTunes start (en synchroniseer), dan blijft Whatsapp die melding geven. Rara waar zit het probleem? Iemand een idee? Thanks!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2102  
Oud 25-09-13, 12:45
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayzee Bekijk bericht
Iemand een idee? Thanks!
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...n-storing.html
  #2103  
Oud 28-09-13, 16:26
01420 01420 is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 40
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jayzee Bekijk bericht
Ik heb mijn iPhone 4s geupgrade naar ios7 en krijg sindsdien geen pushmeldingen meer in Whatsapp. Het tellertje met ongelezen berichten in het startscherm verschijnt niet, maar als ik Whatsapp open dan blijkt dat ik wel berichten heb. Bij het openen van Whatsapp verschijnt de melding "Verbind met iTunes om pushberichtgeving te gebruiken". Als ik mijn iPhone met mijn Mac verbind en iTunes start (en synchroniseer), dan blijft Whatsapp die melding geven. Rara waar zit het probleem? Iemand een idee? Thanks!
Oplossing die bij werkte:

Ga in whatsapp > instellingen > chatinstellingen > reservekopie.
Maak reservekopie
Verwijder whatsapp
Haal whatsapp opnieuw binnen in installeer.
Het vraagt ook om de oude chatberichten terug te zetten.
Na installatie krijg je weer de pushberichten.
  #2104  
Oud 28-09-13, 18:09
toeterbaas toeterbaas is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 64
Standaard

Hai

Mijn netwerkverbinding via mobiele data is in huis een beetje laag soms edge soms 3g.
Als ik ga whatsappen via Wi-Fi en mobiele verbinding niet uitzet stuurt hij meestal erg traag.
Als ik mobiele verbinding uitzet stuurt hij perfect via Wi-Fi.
Ik vind het een beetje vervelend om steeds mobiele data uit te zetten omdat ik die de volgende dag vergeet aan te zetten.

Hoe kan dit ?
  #2105  
Oud 05-10-13, 06:46
HIgHer HIgHer is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 38
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runescom Bekijk bericht
Is er nog een mogelijkheid om afbeeldingen downloaden automatische uit te zetten? Nadat ik mijn iphone opnieuw had hersteld was deze optie verdwenen...
Yup;, zonder jailbreak, de plist aanpassen:
http://idroid.us/how-to-enable-option-whatsapp-auto-download-images-on-iphone.html
  #2106  
Oud 05-10-13, 11:12
rubenjbo rubenjbo is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Heb ik ook wel eens
  #2107  
Oud 12-10-13, 18:41
Elsss11 Elsss11 is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 13
Standaard

Dag allemaal,

Ik heb een vraagje. Is het bij iedereen zo dat er bij elk berichtje een melding wordt weergegeven? Dus als iemand bvb kort na mekaar 3 berichten stuurt via Whatsapp, krijg je 3 keer een pushbericht op je scherm. Heeeeel vervelend in een groepsgesprek, want mijn scherm staat dan vol meldingen... 1 voor elk berichtje.
Kan Whatsapp deze niet bundelen, zoals bij smsen en imessage? Met het aantal berichten erachter tussen haakjes?
Ik heb zowel al bij Whatsapp instellingen gekeken als bij de instellingen van de iPhone, maar ik word er niet veel wijzer uit... Ik wil wel sowieso nog geluidjes en meldingen krijgen, maar dan gebundeld.

Alvast bedankt!
  #2108  
Oud 13-10-13, 12:25
Ijoel Ijoel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Elsss11 Bekijk bericht
Dag allemaal,

Ik heb een vraagje. Is het bij iedereen zo dat er bij elk berichtje een melding wordt weergegeven? Dus als iemand bvb kort na mekaar 3 berichten stuurt via Whatsapp, krijg je 3 keer een pushbericht op je scherm. Heeeeel vervelend in een groepsgesprek, want mijn scherm staat dan vol meldingen... 1 voor elk berichtje.
Kan Whatsapp deze niet bundelen, zoals bij smsen en imessage? Met het aantal berichten erachter tussen haakjes?
Ik heb zowel al bij Whatsapp instellingen gekeken als bij de instellingen van de iPhone, maar ik word er niet veel wijzer uit... Ik wil wel sowieso nog geluidjes en meldingen krijgen, maar dan gebundeld.

Alvast bedankt!
Dit kan naar mijn weten helaas niet. Het enige wat je kan doen is het aantal berichten dat je op je push scherm hebt van whatsapp instellen, maar ik denk niet dat je daar naar zoekt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2013 om 11:26 ----------

Weet iemand hier wanneer die whatsapp update voor ios7 nou eindelijk uitkomt?
  #2109  
Oud 13-10-13, 12:59
Elsss11 Elsss11 is offline
• iOS 7.0
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ijoel Bekijk bericht
Dit kan naar mijn weten helaas niet. Het enige wat je kan doen is het aantal berichten dat je op je push scherm hebt van whatsapp instellen, maar ik denk niet dat je daar naar zoekt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2013 om 11:26 ----------

Weet iemand hier wanneer die whatsapp update voor ios7 nou eindelijk uitkomt?
Jammer 😟
Bedoel je daarmee de meldingen in het berichtencentrum bij de instellingen van iPhone? Ik heb daar de instelling aangepast naar 1 recent onderdeel. Maar ik weet nog niet of dat het effect geeft dat ik zou willen...
  #2110  
Oud 13-10-13, 13:18
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ijoel Bekijk bericht
Dit kan naar mijn weten helaas niet. Het enige wat je kan doen is het aantal berichten dat je op je push scherm hebt van whatsapp instellen, maar ik denk niet dat je daar naar zoekt.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2013 om 11:26 ----------

Weet iemand hier wanneer die whatsapp update voor ios7 nou eindelijk uitkomt?
Ik denk zeer binnenkort.
Iemand nog meer het probleem dat het toetsenbord zeer vaag buggt, dan komt er opeens een open ruimte tussen te staan.
  #2111  
Oud 14-10-13, 19:11
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Bekijk bericht
Ik denk zeer binnenkort.
Iemand nog meer het probleem dat het toetsenbord zeer vaag buggt, dan komt er opeens een open ruimte tussen te staan.
Dit ontstaat als je vanuit het lockscreen of vanuit Notification Center een Whatsapp bericht open slide. Even terug naar het chat overzicht en weer terug in het chatscherm en alles is weer normaal. Als je Whatsapp normaal opent dan gebeurt dit niet.


Hoe mooi zou het trouwens zijn als wij iedereen massaal konden mobiliseren om over te stappen op een andere chat service zoals Kik. Het is echt bizar dat Whatsapp voor Android continu updates uitbrengt en voor iOS het afgelopen jaar misschien 2 of 3. Hoe lang duurde het voordat ze eindelijke iPhone 5 compatible waren? Enu ook nu, ze hebben 4 maanden de tijd gehad om tijdens de Beta hun app te updaten en nog zijn ze niet klaar. Inmiddels zit volgens mij al meer dan 60% op iOS 7.
Waar het ook nog eens op lijkt is dat het design gewoon volledig standaard gaat blijven, niet eens een beetje design of de kleur groen erin, maar een kopie van de message app. Gewoon zo min mogelijk moeite doen. Communiceren richting de buitenwereld doen ze ook al niet. Hoe kan een bedrijf met 300 miljoen gebruikers zo amateuristisch zijn op zo'n belangrijk platform als iOS?
  #2112  
Oud 14-10-13, 19:16
NLjorn NLjorn is offline
• iOS 9.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: Twente
Berichten: 206
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deuxani Bekijk bericht
Dit ontstaat als je vanuit het lockscreen of vanuit Notification Center een Whatsapp bericht open slide. Even terug naar het chat overzicht en weer terug in het chatscherm en alles is weer normaal. Als je Whatsapp normaal opent dan gebeurt dit niet.
Klopt, dus het is een bug. Moet toch wel normaal berichten vanuit de notificatie center kunnen openen zonder dat het buggt?
  #2113  
Oud 14-10-13, 19:21
deuxani's schermafbeelding
deuxani deuxani is offline
• iOS 11.0.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jorn1996 Bekijk bericht
Klopt, dus het is een bug. Moet toch wel normaal berichten vanuit de notificatie center kunnen openen zonder dat het buggt?
Je zou zeggen van wel ja Maar bij Whatsapp zijn ze bezig met een hele nieuwe iOS 7 versie van de app die dit probleem waarschijnlijk zal oplossen. Alleen met het tempo waarin zij werken zal het vast nog een paar weken duren voordat ze zover zijn.
  #2114  
Oud 20-10-13, 21:50
Runescom Runescom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 73
Standaard

Heeft iemand al ideeën wanneer de lang verwachte whatsapp update komt ?
  #2115  
Oud 25-10-13, 01:35
Biakan Biakan is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Geen whatssapp foto's in Fotostream na iOS 7.0

Na update naar iOS 7.0.3 worden Whattsapp foto,s niet meer getoond in Fotostream op I-phone 5
  #2116  
Oud 27-10-13, 09:57
Erik100 Erik100 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb ingesteld dat whatsapp dagelijks een update maakt naar icloud. Sinds enkele weken (installatie ios 7?) werkt dit niet meer. Handmatig backuppen werkt wel maar had me al aan de automatische reservekopie gehecht... Hebben meer mensen hier last van? Is er een oplossing bekend?
  #2117  
Oud 29-10-13, 22:22
RicardoDimm RicardoDimm is offline
• iOS 9.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 44
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Runescom Bekijk bericht
Heeft iemand al ideeën wanneer de lang verwachte whatsapp update komt ?

Ben ik ook wel heel erg benieuwd naar...
Zit met smart te wachten op de update.
  #2118  
Oud 31-10-13, 01:07
willy666 willy666 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: helmond
Berichten: 81
Standaard

instellingen-privacy-fotos- whatsapp aanvinken
  #2119  
Oud 31-10-13, 10:17
stefanoh stefanoh is offline
• iOS 7.0.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard

Hoe kan ik er voor zorgen dat als ik whatsapp niet open heb dat ik toch berichten ontvang? Ik ontvang nu allen berichten als ik whatsapp open. Ik heb wel verbinding als ik mijn iphone 5s lock want ik ontvang dan wel mail.
  #2120  
Oud 31-10-13, 14:09
wollie1979 wollie1979 is offline
• iOS 13.6
• iPadOS 13.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 697
Standaard

misschien bij berichtencentrum WA niet goed ingesteld dat je meldingen moet ontvangen?
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:20.