//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mensen, Vroeger had ik Whatsapp op me iPod Touch 3G geinstalleerd, en was deze ook te vinden in de appstore.. Maar nu ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #401  
Oud 09-11-10, 19:29
QuerulouS QuerulouS is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Hey mensen,

Vroeger had ik Whatsapp op me iPod Touch 3G geinstalleerd, en was deze ook te vinden in de appstore.. Maar nu ik hem naar iOS 4 heb geinstalleerd (4.0.0) was deze uit de appstore verdwenen (misschien was het al voor de FW update).. Moest hem dus ergens anders halen.. Maar nu ik iOS4 (4.1) geinstalleerd heb, nog steeds niet te vinden in appstore.. Dus elke keer als ik sync, dan zegt ie dat de computer gemachtigd moet worden, maar dat is deze al! Dus zegt iTunes dat het eraf gehaald wordt. Nu heb ik hem gekocht in iTunes zelf, maar zegt hij dat het niet compatible is met mijn iPod! Terwijl ik hem nog steeds met een omweg gebruik!

Alleen het is zo vervelend om hem elke keer te backuppen, dan eraf te halen, dan syncen, en dan er weer op te zetten, en te restoren.. Word er een beetje moe van..

Weet iemand mij te vertellen wat er loos is? Is de ondersteuning er echt niet meer voor de iPod Touch generatie?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 10-11-10, 02:11
jefgils jefgils is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard

het is heel makelijk te verkrigen en door te stuuren naar vrenden en zo via een sms en werkt op blackbary iphone en android 2.2
en kosten ze zeggen van wel maar hoe kan het dan dat ik heb op een prepyd heb gezet zonder bel tegoed ????
maar goed al kost het 79cent een malig altijd nog beter dan 10€ per maand voor sms blox
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dietch Bekijk bericht
Is het mogelijk om met WhatsApp ook gratis met blackberry gebruikers te chatten? Zo nee, is er wel een ander programma waarmee dat kan?

Mvg, Diederick
  #403  
Oud 10-11-10, 12:06
keetje keetje is offline
• iOS 7.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 1
Standaard Whatsapp niet meer voor Ipod

Wie weet wat de precieze reden is waarom Whatsapp niet meer voor de Ipod in gebruik is.

Wordt bij Whatsapp inc. niet veel wijzer
  #404  
Oud 10-11-10, 22:00
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mclos Bekijk bericht
Daar moet ik toch op terug komen.......
Krijg nog veel opmerkingen van vrienden dat ze pas een berichtje krijgen zodra ze Whatsapp openen.

Iemand een idee?
Ik heb geen idee, maar wel hetzelfde probleem. Ik heb het idee dat de push berichten niet doorkomen omdat het toestel uit Amerika komt en dus gejailbreakt is.
  #405  
Oud 11-11-10, 01:11
joost_ joost_ is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 77
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Ik heb geen idee, maar wel hetzelfde probleem. Ik heb het idee dat de push berichten niet doorkomen omdat het toestel uit Amerika komt en dus gejailbreakt is.
Hmm daar kan het niet aan liggen. Mijn toestel komt ook uit de VS en ik krijg gewoon push berichten vanuit m'n What'sapp.
  #406  
Oud 12-11-10, 10:44
mclos mclos is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascalletje Bekijk bericht
Ik heb geen idee, maar wel hetzelfde probleem. Ik heb het idee dat de push berichten niet doorkomen omdat het toestel uit Amerika komt en dus gejailbreakt is.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joost_ Bekijk bericht
Hmm daar kan het niet aan liggen. Mijn toestel komt ook uit de VS en ik krijg gewoon push berichten vanuit m'n What'sapp.
Het vreemde is ook dat er GEEN duidelijk patroon in terug te vinden is.
Ik heb een Iphone 3GS géén JB met 4.1 hierbij werkt Whatsapp onderling met
iPhone 3GS 3..1.2 géén JB = goed
iPhone 3GS 3.1.3 met JB = slecht
iPhone 3GS 4.1 géén JB = slecht
iPhone 3GS 4.1 met JB = goed
iPhone 4 4.1 géén JB = slecht
  #407  
Oud 12-11-10, 12:59
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spunz Bekijk bericht
Hallo allemaal,

ik heb een vraag.

Is whatsapp te gebruiken zonder 3g netwerk en zonder Wi-Fi?
Dus ik heb wel internet maar geen 3g snelheid maar 384kb/s??

Bij voorbaat dank!

Niels
384kbit/s is ook 3G. Dit is de UMTS snelheid.
Je kunt whatsapp met elke willekeurige dataverbinding gebruiken.
  #408  
Oud 12-11-10, 18:17
spunz spunz is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: W dam
Berichten: 13
Standaard

Dankjewel Kerel,

  #409  
Oud 14-11-10, 07:34
Beppie38 Beppie38 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 5
Standaard WhatsApp

WhatsApp gebruik ik op mijn iphone, ik ben daar zeer enthousiast over. Nu ben ik ook in het bezit van een iPad maar WhatsApp is niet op de iPad te gebruiken. Zijn er goede alternatieven voor een chatprogramma op iPad die op de iPhone en iPad te gebruiken zijn gelijk aan WhatsApp, dus niet Twitter of Facebook. zodat ik met mijn iPad naar iemand met een iPhone kan chatten.

Laatst gewijzigd door Beppie38; 14-11-10 om 07:46. Reden: meer info erop
  #410  
Oud 14-11-10, 08:05
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard whats app

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door keetje Bekijk bericht
Wie weet wat de precieze reden is waarom Whatsapp niet meer voor de Ipod in gebruik is.

Wordt bij Whatsapp inc. niet veel wijzer
Als je leest staat er, dat W.A aleen te gebruiken is met een phone nummer dit unieke nummer wordt als herkenning gebruikt om te connecten aangezien de pod geen tel. nr heeft is W.A. dus ook niet te gebruiken.

Alternatief ook voor de iPad is PING hier kan je zelf een eigen unieke code bij installatie invoeren.
  #411  
Oud 15-11-10, 13:42
goodfella goodfella is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Tegelen
Berichten: 10
Standaard whatsapp

er is een update gekomen van het programma whatsapp. deze heb ik geinstalleerd.nu vind ik het vreemd dat wanneer ik een mail krijg met een bijlage erbij dat de bijlage alleen geopend kan worden via whatsapp...? hoe is dit te veranderen?

voorheen was dat namelijk niet het geval.

weet iemand dit?
  #412  
Oud 15-11-10, 15:37
Barry55 Barry55 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Locatie: Helmond
Berichten: 23
Stuur een bericht via MSN naar Barry55
Standaard

BTW je hebt je simkaart niet eens nodig om whatsapp te gebruiken,
je 06 nummer is jou (pin bijv van de bb of je emailadres van msn etc.).

Hier ben ik achter gekomen door een kleine stomme fout, waardoor ik mijn iphone nu gebruik als ipod....
  #413  
Oud 15-11-10, 23:38
AtesYurek AtesYurek is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 120
Standaard

Ik heb de een na nieuwste en ik krijg ook geen push, hij staat wel aan bij berichtgeving en ik heb wel geresset
  #414  
Oud 16-11-10, 01:44
brampam brampam is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

mensen die de iphone gejailbreakt hebben hebben vaak/meestal last van dat push en zowel youtube niet meer werken. in dit geval even in cydia pushdocter installeren.
had zelf eerst ook last van dit probleem maar na installatie van pushdocter nergens last meer van
  #415  
Oud 16-11-10, 12:24
Herman17 Herman17 is offline
• iOS 8.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 21
Standaard

heb gisteren ook whatsapp gedownload, tot op heden heb ik nog geen code ontvangen, heeft dit bij jullie ook zo lang geduurd ?
  #416  
Oud 17-11-10, 16:34
DancePlaza DancePlaza is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard

ik krijg juist whatsapp niet gestart, elke keer als ik hem open
zie ik wel de icoontjes maar daarna crashed whatsapp

iemand met dezelfde problemen? heb een 3G JB 3.1.3 en whatsapp 2.5.12 (2.5.09 geprobeert maar dat hielp ook niet )
  #417  
Oud 17-11-10, 17:09
QuerulouS QuerulouS is offline
• iOS 5.1.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Bekijk bericht
Als je leest staat er, dat W.A aleen te gebruiken is met een phone nummer dit unieke nummer wordt als herkenning gebruikt om te connecten aangezien de pod geen tel. nr heeft is W.A. dus ook niet te gebruiken.

Alternatief ook voor de iPad is PING hier kan je zelf een eigen unieke code bij installatie invoeren.

bullshit,

want voordat ik 4.0 had op mijn Ipod Touch, toen kon ik hem gewoon installeren ZONDER Jailbeak. Want je kan je 06 nummer handmatig invullen....

Nu heb ik hem gejailbreakt, en kan hem alsnog installeren met een omweg. het werkt gewoon goed op me Ipod Touch. En het stomme is, je kan hem wel gewoon kopen in iTunes op je computer! En dan kom je er achter dat je genaaid bent

Kan je je nummer veranderen in W.A op je iPhone ?? Maar dat neemt nog steeds niet weg, dat je op je ipod wel gewoon een willekeurig nummer in kan voeren :S


Edit: Ik had hem voorheen wel met een JB geinstalleerd, mijn fout... Maar het probleem is dus het synchroniseren. Voorheen kon dat, nu kan dat niet meer. Want iTunes zegt dat het een niet compatible programma is met de Touch. Dus elke keer uninstalleren en na een sych. opnieuw installeren :S

Laatst gewijzigd door QuerulouS; 18-11-10 om 01:21.
  #418  
Oud 17-11-10, 20:03
PhantomJerry PhantomJerry is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 14
Standaard

Meer mensen die sinds vanmiddag geen verbinding met de server krijgen? Ook hun site lijkt uit de lucht.
  #419  
Oud 19-11-10, 12:09
pdavie pdavie is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: noorden
Berichten: 128
Standaard

Heb net ff gereageerd in ander topic bij vodafone abbo, maar hoort hier ook thuis denk..
Ik heb gister een iPhone4 gereserveerd bij vodafone en kan deze vlg maand halen, maar lees nu dat ik niet mag whatsappen met vodafone internet abbo? Doe ik nu ook en kost mij niets extra, hiervoor moet je extra betalen? Ik skype/fring niet, alleen whatsapp met vrienden die BB hebben..Dit kan toch gewoon straks met mijn nieuwe vodafone abbo?
Whatsapp is wel een uitkomst voor mij namelijk...
  #420  
Oud 19-11-10, 12:14
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Waarom zou je met een Vodafone abbo niet mogen WhatsAppen? Waar heb je dat gelezen dan? Beetje vage boel het is toch een app van Apple. Oké ze lopen wel zo geld mis maar goed.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 12 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 12 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:26.