//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ikjansen vorige maand betaversie van W.A op mn Nokia geinstalleerd. Werkte top. Sinds eergisteren heb ik een iPhone 4 en wederom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #561  
Oud 13-01-11, 21:16
MbeNL MbeNL is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikjansen Bekijk bericht
vorige maand betaversie van W.A op mn Nokia geinstalleerd. Werkte top. Sinds eergisteren heb ik een iPhone 4 en wederom Whatsapp aangeschaft via appstore.
Echter nu herkent hij de favorieten niet. Kan dus wel whatssappen maar zie alleen telefoonnummers.
Als ik het opnieuw wil installeren zegt appstore dat ik ik het al eerder heb gedownload en vraagt of ik updates wil accepteren. ook dit werkt niet.
Wat nu ?

Gr. Inge
Ik heb inderdaad ook problemen met de favorieten, het probleem wat Inge mij verteld is voor mij niet van toepassing en ik zou ook niet weten hoe het komt.

Bij mijn favorieten worden continu automatisch favorieten toegevoegd, dit zijn nieuwe contacten welke ik toevoeg via Exchange en mijn eigen nummer - welke er meerdere malen in staat komt continu tussen mijn Favorieten in WhatsApp te staan, erg vervelend...

Iemand ?
__________________
MbeNL
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #562  
Oud 16-01-11, 17:42
christa2009 christa2009 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard

ik heb een vraagje ik krijg elke keer berichten van mensen die in ook in mijn W.A. heb staan ook al gebruik ik op dat moment me telf niet.

maar hoe kan ik dat voorkomen want zoals ik hier lees draaid W.A. we de hele tijd door op de achtergrond of heb ik dat verkeert????
  #563  
Oud 16-01-11, 17:45
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Dit kun je voorkomen door naar Instellingen | Berichtengeving te gaan en vervolgens naar WhatsApp te browsen, en dan alles uitzetten, hierbij voorkom je dat je berichten krijgt, oftewel dat je iPhone constant verbinding heeft met de server. De volgende keer dat je dan WhatsApp opent heb je wel gewoon al je berichten binnen, dus het blokkeert niets!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #564  
Oud 16-01-11, 20:41
christa2009 christa2009 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 22
Standaard

is het ook een optie om die app ik weet zo snel de naam niet meer maar ik bedoel die app waarmee je app die op de achtergrond blijven mee draaien uit kan zetten????

te downloaden.
  #565  
Oud 16-01-11, 23:56
MbeNL MbeNL is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 8
Standaard

Dat kan inderdaad, maar dan kunnen mensen je niet direct bereiken, pas als de app wordt geopend
  #566  
Oud 17-01-11, 00:12
Walluuhr Walluuhr is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 24
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door christa2009 Bekijk bericht
is het ook een optie om die app ik weet zo snel de naam niet meer maar ik bedoel die app waarmee je app die op de achtergrond blijven mee draaien uit kan zetten????

te downloaden.
ABN mensen...

On topic: Voor zover ik weet zijn hier nog geen apps voor
  #567  
Oud 18-01-11, 01:15
wezZie wezZie is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 1
Standaard Whatsapp crash

Hee, ik ben ook een gebruiker van whatsapp, maar sinds ik naar 2.5.12 heb ge-update werkt de hele app niet meer. Ik heb een 3G met ios 4.2.1 (jaibreak). whatsapp werkte eerst altijd perfect maar sinds deze update crashede de app voordat hij kan opstarten. Ik heb na een tijdje opnieuw opstarten en proberen om hem toch te laten werken toch maar weer de oude versie geinstalleerd.

Weet iemand hoe dit komt?
  #568  
Oud 18-01-11, 16:39
lambermond lambermond is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard whatsapp start niet meer

hallo wie kan mij helpen mijn whatsapp start op laat het proggie zien en gaat dan gelijk weer weg maar bij dubbel drukken op homeknop staat hij er nog wel tussen druk ik er daar weer op gaat hij weer even open dan sluit hij gelijkk weer
  #569  
Oud 18-01-11, 16:41
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Probeer het te verwijderen en opnieuw te installeren.
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #570  
Oud 18-01-11, 16:43
lambermond lambermond is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

dat heb ik 3 x gedaan heb de app vaste gehouden tot het kruisje kwam toen verwijderen en op nieuw erop gezet
  #571  
Oud 18-01-11, 16:48
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

reboot van je toestel gedaan?
  #572  
Oud 18-01-11, 17:05
lambermond lambermond is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

ik weet het al ik had hem geupdate naar 2,5,12 toen deed hij het niet meer dus heb nu een oudere versie gepakt nu werkt hij weer
  #573  
Oud 18-01-11, 17:05
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

Ik haak hier even in als dat mag.
iPhone van een vriendin (2G) heeft hetzelfde, herinstalleren heeft geen nut, reboot ook niet, een oude versie installeren ook niet. Verder geen gekke dingen geïnstalleerd of gedaan. Werkte altijd goed tot de laatste update.
  #574  
Oud 18-01-11, 17:07
lambermond lambermond is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 22
Standaard

ik heb er nu de versie 2,5,11 opstaan
  #575  
Oud 18-01-11, 19:31
Mikiemike8 Mikiemike8 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

Is er geen mogelijkheid om berichten te ontvangen zonder afzender, dus zoiets als '1 bericht ontvangen'? Vind het niet fijn als ik ergens m'n telefoon heb liggen en iedereen kan zien wie me een bericht stuurt. Moet toch een mogelijk zijn?
  #576  
Oud 18-01-11, 19:45
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

@Mikiemike
Volgens mij is dit niet mogelijk nee, mijn vader is hier ook naar op zoek aangezien deze vaak in bespreking zit, en altijd de gewoonte heeft z'n iPhone op tafel te leggen.
  #577  
Oud 18-01-11, 20:47
Mikiemike8 Mikiemike8 is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard

@iWiefring
Bedankt voor je snelle reaktie. Kan het zijn dat er een App is of via Installer dat je die instellingen kunt aanpassen?
  #578  
Oud 18-01-11, 20:49
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Keine ahnung eigentlich, oftewel ik heb eerlijk gezegd echt geen idee. Ik weet in ieder geval (zelfs niet met aanwezigheid van jailbreak) of je het zo kan instellen.
  #579  
Oud 18-01-11, 22:32
mvveelen's schermafbeelding
mvveelen mvveelen is offline
• iOS 11.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Hoorn NH
Berichten: 1.166
Standaard

Voor zover ik weet kan dit alleen met een app zoals BiteSMS (Cydia). Daarin kun je instellen wat je op je lockscreen wilt zien. Dit kun je geheel naar wens instellen. Ik gebruik BiteSMS ook om onder andere die reden.
  #580  
Oud 19-01-11, 13:42
robijnv robijnv is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 298
Standaard

2.5.10 heeft het bij mij opgelost!
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:14.