//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waar is het te downloaden voor bb dan?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 12-01-10, 10:51
Dietch Dietch is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Waar is het te downloaden voor bb dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 12-01-10, 14:26
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dietch Bekijk bericht
Waar is het te downloaden voor bb dan?
De website van Whatsapp doet wonderen.
WhatsApp - Smartphone-2-Smartphone Messenger en vervolgens bij download kijken.
  #43  
Oud 12-01-10, 15:30
Dietch Dietch is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
De website van Whatsapp doet wonderen.
WhatsApp - Smartphone-2-Smartphone Messenger en vervolgens bij download kijken.
Oké dankje, ik had alleen op www.whatsapp.com/bb gekeken
  #44  
Oud 17-01-10, 16:34
mrbabbel mrbabbel is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Veldhoven
Berichten: 5
Standaard whatsapp

Hallo allemaal.Ik heb de super app whatsapp op mijn Iphone,en mijn vrouw ook,nou dacht ik dat je als er 1 in het buitenland zat je ook gratis kon whatsappen,maar dit weekend zit mijn vrouw in Belgie en is het niet mogelijk om te chatten via whatsapp met elkaar.
Iemand een idee waarom dat niet kan?
Mvg mrbabbel
  #45  
Oud 17-01-10, 16:43
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Samengevoegd

Probeer in de toekomst eerst de zoekfunctie te gebruiken aub.
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #46  
Oud 17-01-10, 19:44
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Je kan wel 'gratis' whatsappen. Dat kan je overal doen. MAAR je blijft wel gewoon betalen voor het internet dat zij dan aan het gebruiken is. Als zij Wi-Fi heeft kunnen jullie wel 'gratis' whatsappen. Heeft ze dat niet, maar maakt ze gewoon gebruik van haar internetverbinding op haar telefoon, dan moet je dus voor je internetverbruik betalen.
  #47  
Oud 18-01-10, 22:28
Dietch Dietch is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Belachelijk dat Whatsapp voor de BB 2,99 kost.. zo trekt het natuurlijk nooit mensen maar blijven de BB gebruikers liever de BBM gebruiken als ze dat al niet liever deden.
  #48  
Oud 19-01-10, 00:38
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dietch Bekijk bericht
Belachelijk dat Whatsapp voor de BB 2,99 kost.. zo trekt het natuurlijk nooit mensen maar blijven de BB gebruikers liever de BBM gebruiken als ze dat al niet liever deden.
Misschien weet de ontwikkelaar ook dat er weinig kans is dat Whatsapp de originele ping mogelijkheid van Blackberry zal doen vergeten. Wat de ontwikkelaar in mijn ogen wilt doen is zorgen dat Blackberry en iPhone gebruikers tenminste met elkaar kunnen pingen. Wat heel veel geld scheelt als er gesmsd moet worden en in principe minder batterij vreet dan een MSN achtige applicatie aan te zetten.

Jij bent volgens mij een echte Ping! gebruiker, gezien je reactie en je reactie in het Ping! topic. Dat is je goed recht natuurlijk.
  #49  
Oud 19-01-10, 11:10
Dietch Dietch is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Draicon Bekijk bericht
Misschien weet de ontwikkelaar ook dat er weinig kans is dat Whatsapp de originele ping mogelijkheid van Blackberry zal doen vergeten. Wat de ontwikkelaar in mijn ogen wilt doen is zorgen dat Blackberry en iPhone gebruikers tenminste met elkaar kunnen pingen. Wat heel veel geld scheelt als er gesmsd moet worden en in principe minder batterij vreet dan een MSN achtige applicatie aan te zetten.

Jij bent volgens mij een echte Ping! gebruiker, gezien je reactie en je reactie in het Ping! topic. Dat is je goed recht natuurlijk.

Ik heb allebei de apps en ik vind whatsapp toch echt beter dan ping!. Dat je die 3 euro er zo uit hebt lijkt mij duidelijk maar het gaat mij er meer om dat weinig mensen van mijn leeftijd (17/18 jaar) geen paypal of creditcard hebben op aangesloten op hun account dus ook veel jongeren deze applicatie niet snel zullen kunnen kopen..
  #50  
Oud 25-01-10, 01:22
Draicon Draicon is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 114
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dietch Bekijk bericht
Ik heb allebei de apps en ik vind whatsapp toch echt beter dan ping!. Dat je die 3 euro er zo uit hebt lijkt mij duidelijk maar het gaat mij er meer om dat weinig mensen van mijn leeftijd (17/18 jaar) geen paypal of creditcard hebben op aangesloten op hun account dus ook veel jongeren deze applicatie niet snel zullen kunnen kopen..
In de App Store heb je toch de mogelijkheid dat het direct van je bankrekening af gaat? Tenminste dat is wat ik zelf ingevoerd heb. Eens per week wordt een lading van mijn rekening afgehaald, gewoon automatische incasso. Dat is gewoon de manier waarop de App Store werkt en daar zal je helaas weinig aan moeten veranderen. Veel mensen zullen inderdaad geen PayPal hebben, maar ook dat werkt op dezelfde manier als hierboven: kopen en van je rekening af laten halen. Kan begrijpen dat dat bij sommigen onder de 18 nog niet mag van hun ouders bijvoorbeeld of zelf de stap niet durven te nemen, maar hoe haal je apps binnen dan uit de App Store?? Alleen de gratis apps en de rest downloaden?
  #51  
Oud 28-01-10, 17:52
juliantomoriati juliantomoriati is offline
• iOS 7.0.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Leidschendam
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar juliantomoriati
Standaard whatsapp doet het niet.

Hallo,

Een vriendin van mij heeft een iPhone die jailbroken is. Daarop draaide ze o.a. de applicatie whatsapp messenger.

Vandaag heeft ze er een T-Mobile simkaart ingezet en haar telefoon een update gegeven. De jailbrake is er nu van af. Opzicht is dat geen probleem, maar whatsapp doet het nu niet meer.

Heeft iemand enig idee wat ze er aan kan doen? Ze heeft de app er al afgehaald en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Ook heeft ze de iPhone hersteld en ook hersteld als nieuw, alles zonder resultaat.

Alvast dank voor reacties/oplossingen.
  #52  
Oud 29-01-10, 21:40
Timmeh_'s schermafbeelding
Timmeh_ Timmeh_ is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.0 Beta
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 2.892
Stuur een bericht via MSN naar Timmeh_
Arrow

// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w /  iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w
MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 /  iMac 20" OSX 10.6.6 /  iPad 3G 32GB iOS 4.2.1
Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
  #53  
Oud 29-01-10, 22:48
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door juliantomoriati Bekijk bericht
Hallo,

Een vriendin van mij heeft een iPhone die jailbroken is. Daarop draaide ze o.a. de applicatie whatsapp messenger.

Vandaag heeft ze er een T-Mobile simkaart ingezet en haar telefoon een update gegeven. De jailbrake is er nu van af. Opzicht is dat geen probleem, maar whatsapp doet het nu niet meer.

Heeft iemand enig idee wat ze er aan kan doen? Ze heeft de app er al afgehaald en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Ook heeft ze de iPhone hersteld en ook hersteld als nieuw, alles zonder resultaat.

Alvast dank voor reacties/oplossingen.
whatsapp doet bij mij ook raar en ik heb niks veranderd, dus ik vermoed dat het een tijdelijke storing is die niet aan je eigen iPhone ligt
__________________

  #54  
Oud 01-02-10, 00:06
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Ik lees net dat je je eigen nummer moet invoeren, is dit te vermijden ?
  #55  
Oud 01-02-10, 14:52
Froggle's schermafbeelding
Froggle Froggle is offline
• iOS 6.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Drunen
Berichten: 234
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hussie Bekijk bericht
Ik lees net dat je je eigen nummer moet invoeren, is dit te vermijden ?
Nee, dat is alleen handig, omdat je de contacten neem ik aan ook gewoon in je telefoon staan en je dus niemand hoeft toe te voegen, dat bij andere apps wel noodzakelijk is. Zie het als pluspunt.

Wil je gewoon niet je nummer invoeren dan kun je beter Ping! nemen.
__________________
2008: iPod Touch 16GB, 2009: iPhone 3GS 32GB, 2011: iPhone 4S 32GB
  #56  
Oud 01-02-10, 19:05
Hussie's schermafbeelding
Hussie Hussie is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 53
Standaard

Bedankt voor je reactie Froggle,

Ik had vernomen dat er met Ping! nogal problemen zijn, maar voorlopig heb ik aan beide nog niks moet een Internet pakket eerst nemen.
  #57  
Oud 13-02-10, 18:30
Gigachris Gigachris is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 47
Standaard

Hallo.

Ik heb whattapp gekcoht, de status van me mobiel staat hierboven.
Ik ontvang PUSH bericht van de contacten en als ik de app open staat het niet op de pagina van die contact.
Iemand een idee/oplossing?

Groet, Chris
  #58  
Oud 13-02-10, 18:36
cyber2001 cyber2001 is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 91
Stuur een bericht via MSN naar cyber2001
Standaard

chris dit gebeurd vaker maak je geen zorgen. Er is nog geen oplossing maar de berichten krijg je ze alsnog te zien.
  #59  
Oud 15-02-10, 22:37
marcoryn's schermafbeelding
marcoryn marcoryn is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: LisseZH
Berichten: 565
Stuur een bericht via MSN naar marcoryn
Standaard

Heeft iemand inmiddels al een betere app als whatsapp kunnen ontdekken? Hij stoort veel namelijk laatste tijd.
Een app welke whatsapp en ping e.d. contacten bundelt zou ook wel handig zijn. Een soort im client voor msn icq aol e.d.
__________________
iPhone 4 16GB, iPad2 16GB, iPod Shuffle, AppleTV2
  #60  
Oud 16-02-10, 15:22
JNeo JNeo is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 4
Standaard

Het is wel balen ik ken veel mensen met een Blackberry alleen niemand gaat betalen voor Whatsapp als ze al kunnen pingen wat ik ook wel snap.

Er moet een programma gemaakt worden die of direct gebruikt maakt van BBM om berichten te sturen (denk alleen niet dat dat mogelijk is) of iets net als Whatsapp alleen dan gratis voor BB users.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:05.