//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee hoor. Werkte altijd prima op de iPod touch Maar na laatste update werkt het niet meer! Dus moet nu kijken hoe ik aan een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #621  
Oud 11-02-11, 13:16
Saar27 Saar27 is offline
• iOS 8.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Nee hoor. Werkte altijd prima op de iPod touch Maar na laatste update werkt het niet meer! Dus moet nu kijken hoe ik aan een oudere versie kom.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #622  
Oud 12-02-11, 20:23
Leroy013 Leroy013 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard

Ik heb het zelfde probleem, favorieten worden aangemaakt dat doet ie continu en als je hun support mailed krijg je niks terug.

Balen want het lijkt mij een toffe app, is er iemand met het zelfde probleem of met een oplossing..???


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ikjansen Bekijk bericht
In principe werkt het programmaatje gewoon en kan ik chatberichten sturen en ontvangen, maar ik krijg geen namen te zien, enkel de telefoonnummers. Ik heb dus geen flauw idee wie mij iedere keer een bericht stuurt.

Maar hij blijft hangen in "favorieten worden aangemaakt" dat blijft dus maar doorlopen.
Als ik naar instellingen ga en "werk favorieten bij" aanklik zegt ie dat ie daar dus al mee bezig is.
Maar zolang w.a. aanstaat, is ie dus zoekende.

als ik W.a. van mn iPhone haal en opnieuw wil installeren kan dat niet. Dan geeft ie aan. Whatssapp is al eerder geinstalleerd. Wilt u het gratis nogmaals installeren <annuleren> of < pas update toe> en dan is het nog steeds hetzelfde probleem.

Tel.nummer etc is dus allemaal goed.
Kan er tot nu toe niks over terugvinden en de helpdesk van W.A. reageert niet.
  #623  
Oud 13-02-11, 23:41
Sherwino93 Sherwino93 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbuskens Bekijk bericht
Staat inderdaad in mijn contactenlijst. Ik geef ook aan dat als ik in de applicatie ga, dat de naam wel goed verschijnt
jou contact, vult bij het installeren van whatsapp zijn naam in, hier heeft hij deze code ingevoert...

je naam die je invult krijg je te zien bij een push notification van whatsapp, in app zie je wat je in je contactenboek staat
  #624  
Oud 13-02-11, 23:44
Sherwino93 Sherwino93 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Bekijk bericht
Whatsapp werkt met tel. nrs als unieke herkenning iPod is geen tel. toch?
ja maar neem een random, telefoon met telefoon nummer( stel je hebt een nokia met 0612345678) vul je gewoon 0613245678 in op whatsapp, komt het smsje naar je nokia en die code vul je in in whatsapp, heb je dus gewoon whatsapp op je ipod touch als je Wi-Fi hebt!
  #625  
Oud 14-02-11, 15:32
Leroy013 Leroy013 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leroy013 Bekijk bericht
Ik heb het zelfde probleem, favorieten worden aangemaakt dat doet ie continu en als je hun support mailed krijg je niks terug.

Balen want het lijkt mij een toffe app, is er iemand met het zelfde probleem of met een oplossing..???

Ik kreeg een mailtje van whatsapp support dat ik de app moest verwijderen en opnieuw moest installeren(alsof ik dat nog niet had geprobeerd) gelijk terug gemaild en vroeg of ze mij niet helemaal uit het systeem konden verwijderen omdat ik verder alles al had geprobeerd.

Kreeg ik vanmorgen een mailtje dat mijn nr uit het systeem word verwijderd en dat kon 24 uur gaan duren, dus morgen vroeg kijken of mijn probleem hierbij is opgelost. Verder mocht in de tussentijd de app niet verwijderen en opnieuw installeren op mijn iphone omdat dan de code zou veranderen???
  #626  
Oud 14-02-11, 16:29
janco janco is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan. Ik heb alleen niet een iphone 3gs maar een iphone 3g. Berichten van whatsapp verstuurd via een iphone 4 worden wel "gepushed" maar berichten verstuurd van een android toestel niet. Ik heb al een mail gestuurd naar Whatsapp. Ben benieuwd wat voor reactie er komt
  #627  
Oud 14-02-11, 17:07
Sp33dd3vil Sp33dd3vil is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard Jailbreak

Heel vreemd vind ik het. Enerzijds blij om te horen dat ik dus blijkbaar niet de enige ben met dit probleem. Is jouw iPhone ook gejailbreakt of dat niet? Vraag me af of het te maken heeft met de pushservers van Apple en Google.

Ik zie trouwens dat je geen JB hebt, my bad.
Als je een reply van whatsapp krijgt, let me know!

Laatst gewijzigd door Sp33dd3vil; 14-02-11 om 17:10. Reden: Foutieve info
  #628  
Oud 15-02-11, 12:56
janco janco is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Ik heb inderdaad geen jailbreak. Wel heb ik de iphone overgekocht en via iTunes de simlock verwijderd. Ik gebruik dus geen orginele simkaart van Tmobile maar een van KPN (weet niet of dat invloed heeft).

Ik heb verder nog geen reactie gekregen van Whatsapp. Zal ze nog eens berichten.
  #629  
Oud 15-02-11, 22:08
mbuskens mbuskens is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 25
Standaard

Je hebt helemaal gelijk.
Top.
Dank je.

ik moet verder kijken dan de smiley groot is
  #630  
Oud 16-02-11, 11:28
Sjenienn Sjenienn is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo,
Ik heb ook een vraag. Probeer al een aantal dagen What's App op mijn Iphone 3GS te installeren. Ik kan in App stor (zowel op gsm als op pc) op kopen klikken dan moet ik heel even wachten en dan krijg ik de melding: neem contact op met Itunes Support om deze transactie te voltooien..???? Iemand hier ervaring mee of die mij misschien even snel kan helpen dit op te lossen. Heel irritant namelijk.
  #631  
Oud 16-02-11, 17:22
hithere hithere is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Unhappy Whatsapp! Kan iedereen je vinden?

Hallo,

Even een vraagje, heb net een iphone en ben hier nog niet zo handig mee.
Heb watsapp geinstalleerd, nu heeft een ongenwenst persoon mij een bericht gestuurd. Is nu geblokkeerd, maar hoe komt 'ie aan mijn nummer? Ik heb een geheim nummer. Kan iemand met whatsapp je op naam zoeken ofzo???
  #632  
Oud 16-02-11, 17:26
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Deze persoon zal waarschijnlijk een willekeurig nummer geprobeerd toe te voegen of wat dan ook en vervolgens jou ge-"WhatsApp'd". Maar op naam zoeken is in ieder geval zeer zeker niet mogelijk, aangezien dit tegen je privacy recht ingaat.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #633  
Oud 16-02-11, 17:27
hithere hithere is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Deze persoon zal waarschijnlijk een willekeurig nummer geprobeerd toe te voegen of wat dan ook en vervolgens jou ge-"WhatsApp'd". Maar op naam zoeken is in ieder geval zeer zeker niet mogelijk, aangezien dit tegen je privacy recht ingaat.
Dankt voor je snelle reactie, het is namelijk zo dat ik weet wie die persoon is, voormalig stalker. Dus heeft diegene dan toch mijn nummer achterhaald??
  #634  
Oud 16-02-11, 17:29
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien moet je even nagaan op welke sites (zoals sociale webpagina's; hyves, facebook, etc.) je misschien je nummer hebt geplaatst. Dat hij er misschien zo achtergekomen is, maar als hij je ook gaat sms'en op je gewone nummer kun je gewoon je Provider bellen en vragen of ze dat specifieke nummer blokkeren!
  #635  
Oud 16-02-11, 19:06
Hans Nuenen Hans Nuenen is offline
• iOS 10.0.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Nuenen
Berichten: 133
Standaard

afgelopen zondag de 13e whatsapp gekocht, binnengehaald via Wi-Fi en geen probleem mee gehad met het binnenhalen, suc6 allemaal.
  #636  
Oud 16-02-11, 20:54
dunnie dunnie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

Sinds de update werkt whatsapp nog wel alleen krijg geen melding meer.
alleen als ik whatsapp open dan komen de berichtjes binnen.
iemand een idee wat dat kan zijn?
voorheen werkte het super.
  #637  
Oud 16-02-11, 20:58
engelina46 engelina46 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 4
Standaard alle codes voor whatsapp verbruikt

Help ik zit met een probleem. Ik heb pas een nieuwe iphone. Maar ik ben niet zo handig, dus iemand anders heeft alles er op gezet en mijn foontje aan de praat gekregen.
Maar bij het installeren van whatsapp kreeg ik geen code per sms. Nu heeft die kennis alle pogingen met de code opgebruikt.
We hebben whatsapp gedeïnstalleerd en er weer opnieuw opgezet, maar ik krijg nog steeds de melding dat alle pogingen verbruikt zijn.
Hoe los ik dit op? Wie heeft voor mij het telefoonnummer waar ik contact op kan nemen?
Alvast bedankt!
  #638  
Oud 16-02-11, 22:02
wotter wotter is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 109
Standaard

Hey volgens mij heb ik dit probleem ook. Telefoon is gelockt, maar wel geactiveerd dus ik dacht even watsapp installeren. Ik had het telefoonnummer van m'n huidige telefoon ingevuld, maar ontving geen sms. Dacht er is iets fout gegaan, maar waarschijnlijk moet je een werkende sim in je Iphone hebben wil dit werken. Heb nu ook de 2 pogingen verspeeld.
  #639  
Oud 16-02-11, 22:45
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Controleer eens of de pushberichten wel ingeschakeld staan, en als dit zo is of ook WhatsApp meldingen aanstaan?
  #640  
Oud 16-02-11, 22:55
dunnie dunnie is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 4
Standaard

alles staat gewoon ingeschakelt
hoop bij de grote iphone update na 4.3 dat het weer opgelost is.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:28.