//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Na gisterenavond laat nog veel te hebben geprobeerd heb ik t eindelijk: het installeren van whatspad via cydia! Der staat weliswaar dat het een tool ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1141  
Oud 12-11-11, 10:18
Ijoel Ijoel is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 11
Standaard

Na gisterenavond laat nog veel te hebben geprobeerd heb ik t eindelijk: het installeren van whatspad via cydia! Der staat weliswaar dat het een tool voor de ipad is, maar het werkt dus ook voor de itouch
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1142  
Oud 12-11-11, 12:26
zandhaas zandhaas is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 16
Standaard

is de taal van WA wel te wijzigen? Ik heb hier Engelse popups terwijl in WA zelf een NL layout. Hoe kan ik popups fixen naar hetzelfde taal?
  #1143  
Oud 13-11-11, 20:27
Playboy Mansion Playboy Mansion is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 60
Standaard

Heeft iemand een idee welke bestand in Library->Application Support->Backup->'backupmettimestamp' de whatsapp database is?

Voor de sms database is dat 3d0d7e5fb2ce (enz), maar voor whatsapp kan ik dat niet achterhalen.

Herstellen van een oude backup is helaas niet mogelijk, want die schijnt corrupt te zijn. Ik wil dus even handmatig de whatsapp database uit die backup sleutelen om die dan vervolgens in een nieuwe backup te kopieren.

Zo is het een hoop mensen ook gelukt om een sms database terug te krijgen zonder jailbreak: zie bijv Restore SMS history from one phone to another - Mac OS X Hints
  #1144  
Oud 13-11-11, 21:35
cwsmdb cwsmdb is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 180
Stuur een bericht via MSN naar cwsmdb
Standaard

bij mij staan de contacten en favorieten er dubbel in maar kan ze niet verwijderen
iemand een idee hoe dit wel kan

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 november 2011 om 21:00 ----------

ben er uit
veel contacten stonden in de standaard contactenlijst van de iphone zelf
gekoppeld.
per contact stond er een kaart van icluod en 1 van exchange
wat echter pas te zien als je elk contact appart opende
daar stonden dus 2 gekoppelde kaarten
  #1145  
Oud 15-11-11, 07:59
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard tekst in whatsapp

Hallo, in whatsapp wordt de tekst die ik tik automatisch aangevuld of veranderd in de juiste tekst.(bij foutieve invoer) Hoe kan ik dat uitzetten? Ik vergeet vaak op dat kleine kruisje te drukken waardoor er een heel ander woord verzonden wordt.

JoZ
  #1146  
Oud 15-11-11, 09:01
Shaif Shaif is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: Den Haag
Berichten: 3
Standaard

Ga naar instellingen -> Algemeen -> toetsenbord -> autocorrectie
  #1147  
Oud 15-11-11, 09:37
sjoef sjoef is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 68
Standaard

Ik was aan het zoeken bij de whatsapp zelf. Vandaar dat het niet kon vinden. thnx op je reactie.

JoZ
  #1148  
Oud 18-11-11, 15:59
timj timj is offline
• iOS 3.0 Beta
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 1
Standaard whatsapp vraagt om verificatiecode

Hallo,

Gisteren heb ik een Itunes gift card gekocht > vandaag suc6vol whatssapp geinstalleert.
Maar toen ik whatsapp opende op mijn iphone en nadat ik de telefoonnummer invulde in het beginscherm en op toevoegde vraag whatsapp om een verificatiecode.??!??!!

Niets op google gevonden,Appstore gebelt de winkel dus wisten het ookniet behalve
blbablabla herstarten reinstall niets geholpen.

Nog een keer gezocht tip gelezen waardoor het bij mij ieg werkt.

oplossingals je de verificatie sms niet krijgt)
Vul je eigen mobiele nummer in whatsapp > en voeg het toe > en je krijgt het smsje meteen op je scherm te zien omdat je dan meteen een sms krijgt en ...........voila
de verificatiecode !!!!
  #1149  
Oud 19-11-11, 18:33
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Jup zo werkt het, want ze moeten natuurlijk controleren of het nummer nog wel actief is/bestaat
  #1150  
Oud 19-11-11, 18:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timj Bekijk bericht
oplossingals je de verificatie sms niet krijgt)
Vul je eigen mobiele nummer in whatsapp > en voeg het toe > en je krijgt het smsje meteen op je scherm te zien omdat je dan meteen een sms krijgt en ...........voila
de verificatiecode !!!!
Is toch fantastisch, hé als iets werkt zoals het werkt
  #1151  
Oud 20-11-11, 16:59
indoow indoow is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 36
Standaard Whatsapp op iphone 3g 3.1.3

Beste vrienden,

Volgens whatsapp in de appstore moet je ios 4 hebben, echter heb ik 3.1.3 erop en wil ik niet updaten omdat die te langzaam wordt dan. Dus is het mogelijk om whatsapp op firmware 3.1.3 op een iphone 3g te krijgen?

gr
__________________
The best solution is prevention
  #1152  
Oud 20-11-11, 19:40
bamischijf bamischijf is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 2
Standaard Wi-Fi met whatsapp

hoi,

op school hebben wij nu gratis internet maar als ik whatsapp wil starten op mijn ipod dan krijg ik geen verbinding en als ik thuis op mijn ipod op whatsapp zit doet hij het wel?

wat moet ik veranderen aanpassen of kan whatsapp op Wi-Fi geblokkeerd worden?

alvast bedankt,
  #1153  
Oud 20-11-11, 21:05
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Ik heb ook een iPhone 2G met iOS 3.1.3. En daarop draait ook de huidige versie van Whatsapp, versie 2.6.7 van 29 september 2011.
  #1154  
Oud 22-11-11, 20:30
Mycoz Mycoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard Hoe Whatsapp te downloaden zonder creditcard

Goeieavond.

Ik heb sinds gister een iPhone 4S 16 GB en vroeg me af hoe ik Whatsapp kan gaan downloaden. Ik zie dat het €0,79 kost in de Appstore. Dit bedrag boeit me niet zoveel, alleen meer de betaalwijze. Ik bezit geen creditcard. Wel Ideal. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Mvg
  #1155  
Oud 22-11-11, 20:34
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Bij de boekhandel een iTunes tegoed kopen?
  #1156  
Oud 22-11-11, 20:35
Mycoz Mycoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MCNO Bekijk bericht
Bij de boekhandel een iTunes tegoed kopen?
Hier had ik geen weet van. Thanks voor je snelle reactie.
  #1157  
Oud 22-11-11, 20:53
Jampie Jampie is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Houten
Berichten: 148
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mycoz Bekijk bericht
Goeieavond.

Ik heb sinds gister een iPhone 4S 16 GB en vroeg me af hoe ik Whatsapp kan gaan downloaden. Ik zie dat het €0,79 kost in de Appstore. Dit bedrag boeit me niet zoveel, alleen meer de betaalwijze. Ik bezit geen creditcard. Wel Ideal. Hoe kan ik dit het beste oplossen?

Mvg
Gewoon via itunes een apple id aanmaken en kiezen voor click&buy ipv creditcard, daar ff wat stappen doorlopen ( wordt gewoon aan je eigen betaalrekening gekoppeld ) en daarna is je apple id geregistreerd en kun je downloaden. Je krijgt een mailtje als ze van je rekening af gaan schrijven.
Je hebt zo ver ik weet toch in ieder geval een apple id nodig, ook al heb je de itunes gift card.
En op deze manier heb je die niet nodig, je betaalt alleen wat je koopt natuurlijk.
  #1158  
Oud 22-11-11, 22:09
Mycoz Mycoz is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jampie Bekijk bericht
Gewoon via itunes een apple id aanmaken en kiezen voor click&buy ipv creditcard, daar ff wat stappen doorlopen ( wordt gewoon aan je eigen betaalrekening gekoppeld ) en daarna is je apple id geregistreerd en kun je downloaden. Je krijgt een mailtje als ze van je rekening af gaan schrijven.
Je hebt zo ver ik weet toch in ieder geval een apple id nodig, ook al heb je de itunes gift card.
En op deze manier heb je die niet nodig, je betaalt alleen wat je koopt natuurlijk.
Ik heb bij het aanmaken van mijn account gister 'Geen' ingevuld bij betaalwijze. Als ik dit wil aanpassen in Clickandbuy, loop ik het proces door maar blijft het na alles toch staan op 'geen'. Weet iemand hoe je dit correct aanpast?
  #1159  
Oud 22-11-11, 22:09
leider1000 leider1000 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2011
Berichten: 7
Standaard

ik zou toch voor een itunes kaart gaan ,Click and Buy heeft soms problemen met het betaalsysteem dus om gezeur te voorkomen raad ik een itunes kaart aan
  #1160  
Oud 22-11-11, 22:40
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leider1000 Bekijk bericht
ik zou toch voor een itunes kaart gaan ,Click and Buy heeft soms problemen met het betaalsysteem dus om gezeur te voorkomen raad ik een itunes kaart aan
Correct, dat was mijn reden om iTunes kaart voor te stellen, verkrijgbaar bij Primera b.v.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:46.