//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom je iphone niet hersteld en ingesteld als nieuw?...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1441  
Oud 20-04-12, 09:36
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Waarom je iphone niet hersteld en ingesteld als nieuw?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #1442  
Oud 20-04-12, 09:40
lau84 lau84 is offline
• iOS 1.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

Om 1 of andere reden heb ik hem inderdaad eerst hersteld / hersteld als nieuw en daarna een backup van vlak nadat ik hem gekocht heb, dus dat er nog geen data opstaat.

moet ik me zorgne maken dat er dingen te traceren zijn?
  #1443  
Oud 20-04-12, 09:41
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Normaal is alles weg
  #1444  
Oud 20-04-12, 09:43
lau84 lau84 is offline
• iOS 1.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 3
Standaard

Normaal?

Is dan echt mijn gehele whatsapp geschiedenis verwijderd of op de een of andere manier nog te traceren?
  #1445  
Oud 20-04-12, 09:48
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Normaal is alles weg. Hoe duidelijk kan ik het stellen? Verder gaan op jou info is het weg. Maar zolang is het niet zelf die is het "normaal".
Wijze les; iphone herstellen en instellen als nieuw. Eventueel dan zelf dingen proberen en dàn pas verkopen. Nadien denken is nutteloos.
  #1446  
Oud 20-04-12, 11:06
simlockvrij's schermafbeelding
simlockvrij simlockvrij is offline
• iOS 16.4
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2010
Locatie: regio leiden
Berichten: 700
Stuur een bericht via ICQ naar simlockvrij
Standaard

als de volgende eigenaar whatsapp eropzet moet hij toch een nr ingeven, en dan krijgt ie waarschijnlijk zijn eigen geschiedenis terug.
__________________
Bla bla bla...
  #1447  
Oud 03-05-12, 04:20
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Post WhatsApp's achilleshiel: enige vorm van beveiliging berichten & andere data ontbreekt

Het schijnt voorlopig langs iCulture te gaan (zowel iOS– als Android-sectie), maar WhatsApp gebruikt 12 maanden na dato nog steeds geen versleuteling. Ook zijn verschillende andere bugs en lekken niet opgelost (je kunt nog steeds andermans status 'hacken', je kunt nog steeds andermans account overnemen) en houdt WhatsApp Inc. zich van den domme.
Uiteraard blijven de centjes daar binnenstromen en in tegenstelling tot wat je van een ontwikkelaar zou verwachten gebruiken ze dat niet om bijvoorbeeld hieraan te werken.

Ik begin het wel een beetje zat te worden moet ik zeggen. Ze zijn er volgens mij trots op dat we hun onveilige dienst gebruiken en er ook nog eens voor hebben betaald (dit geldt enkel voor iPhone-gebruikers). Mijn voorstel is dat iedereen die zich onheus bejegend voelt door de schijnveiligheid, de schijn van het werken aan deze onveiligheid en het behandelen van ons als dom koopvee een email stuurt naar support@whatsapp.com om zo in ieder geval te laten weten dat er onvrede heerst. Ik neem aan dat ik niet de enige ben die dit een kwalijke zaak vond zowel 1 jaar geleden als 5 maanden geleden en dat ik niet de enige ben dit nu nog steeds vindt.
Citaat:
Hi WhatsApp team,


I've been following the news around serious security flaws concerning WhatsApp and I'm surprised to read that WhatsApp is still sending messages in plaintext. The past 12 months the media has uncovered a serious amount of insecurities of WhatsApp (app & underlying service) and I've learned not to use it as it's not secure at all (competitors like iMessage, eBuddy XMS & KIK Messenger are; two days after the first negative news about WhatsApp in May 2011 eBuddy implemented SSL).

We consumers like your app, we love the idea and in turn for it are happy to give you a dollar. We however do expect you guys to mind our interests as well instead of just earning our money.

So I just want to know something. Why don't you guys care about our privacy?


Thanks in prior for answering,
Gezien de aldaar heersende vijandige houding jegens iPhone-gebruikers ("koop een Android" & enige platform waar het niet gratis is) had ik niet bepaald de zin om een poeslieve houding naar hen toe aan te houden. Wie weet zullen ze me in een reactie toebijten met "koop een Blackberry", maar dat lijkt me sterk. Ik mag hopen dat de boodschap en vraag ze duidelijk zijn. Ik vraag me af of ik überhaupt antwoord krijg.

Laat het even weten als je ze ook een bericht stuurt, ik zal een reactie naar mij toe hier delen als daar interesse in is
  #1448  
Oud 03-05-12, 17:52
CWH CWH is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard WhatsApp backup

Voor de liefhebber en geinteresserde:

Er is nu een goed werkende mogelijkheid om de chats van WhatsApp op PC op te slaan, inclusief media, (in HTML)!
Het was oorspronkelijk voor Android uitgebracht maar het werkt nu ook voor iPhones.
Info en tools:
[TOOL] Whatsapp Backup Messages Extractor / Database Analyzer / Whatsapp Chat-Backup - xda-developers

BTW, ook de maker van iTwin is met deze mogelijkheid bezig. Maar dat zal waarschijnlijk nog wel op zich laten wachten.
  #1449  
Oud 05-05-12, 16:19
ateliermadame ateliermadame is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard Krijg geen verificatiecode whatsapp

Ik heb eerder een htc legend gehad, sinds vandaag abonnement verlengd naar een Iphone 4. In de applestore Whatsapp gedownload, na het installeren vraagt hij om registratie van je telefoonnummer, voer mijn nummer in (zonder landcode)
dus dan wordt het +316xxxxxx

Alleen ik krijg dus geen verificatiecode, heb nu al zeker een uur geleden aangevraagd. Er staat een optie bij om me te laten bellen, dat lukt ook niet. Stuur opnieuw begint ie dat ik 20 minuten moet wachten oid.

heb inmiddels whatsapp van mijn htc legend verwijderd (ook al was mijn nummer al overgezet). Iemand enig idee wat ik kan doen?
  #1450  
Oud 05-05-12, 16:49
haran haran is offline
• iOS 10.1
• 10.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 8
Standaard

Hetzelfde had ik vorige week, heb toen een paar keer proberen te bellen en opeens kreeg ik een code. Ik zou zeggen blijf proberen.
  #1451  
Oud 05-05-12, 17:27
jpwg001's schermafbeelding
jpwg001 jpwg001 is offline
• iOS 16.6
• iPadOS 16.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Eindhoven
Berichten: 955
Standaard

Als je +316 hebt gedaan, heb je wel de landcode ingevoerd. Moet dat wel of niet?
  #1452  
Oud 06-05-12, 11:42
ateliermadame ateliermadame is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard

Uiteindelijk is hij gewoon gaan werken. Het probleem zat hem er waarschijnlijk in dat ik te ongeduldig was . Ik moest namelijk elke keer een tijdsperiode wachten voordat ze me weer een nieuwe stuurden. Maar als je dan weeer opnieuw probeert gaat die tijd weer opnieuw lopen. Uiteindelijk dus uurtje gewacht, nog een keer opnieuw laten verzenden en kreeg toen gelijk de code toegestuurd.
  #1453  
Oud 07-05-12, 20:11
wildstar1963 wildstar1963 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

ik heb een iphone 3 gs daar had ik anders altijd tom tom op staan
inmiddels heb ik 4.1 erop zitten.
nu vind hij geen gps meer
weet iemand wat ik er aan kan doen
  #1454  
Oud 20-05-12, 13:29
angel8 angel8 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 14
Standaard Waar bevinden de audio bestanden zich in Whatsapp?

Hallo
Kan iemand mij vertellen als je foto's krijg of video via whatsapp slaat ie dat automatisch op,maar nu had ik audio binnen gekregen via watsapp maar kan niet vinden waar hij hem opslaat.weet iemand dat Misschien of hoe ik hem kan kopiëren dan want dat lukt ook niet .
Alvast bedankt
  #1455  
Oud 20-05-12, 13:36
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Audio wordt niet opgeslagen op je iPhone...

Je kan wel de file naar jezelf mailen en dan op je pc/mac opslaan...

Onder instellingen...onderaan...E-mail chatgeschiedenis...
  #1456  
Oud 20-05-12, 15:05
angel8 angel8 is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 14
Standaard

Oké en dan via iTunes op tel zetten dat zou kunnen dank je voor reactie 👍
  #1457  
Oud 20-05-12, 15:12
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

Hangt een beetje van de extensie af...maar moet wel lukken...
  #1458  
Oud 20-05-12, 22:35
Rampo Rampo is offline
• iOS 7.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 23
Standaard

Als iemand je geblokkeerd heeft, kan je dan nog steeds 'laatst gez. / online' van degene zien die je geblokkeerd heeft? Of staat er dan niks? Of alleen 'laatst gez.' op het moment dat die persoon je blokeerde?
  #1459  
Oud 23-05-12, 23:58
Chck76 Chck76 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 2
Standaard Geen geluidsmelding bij Whatsapp

Hey allen,
Sinds enkele dagen geeft mijn whatsapp geen geluidsmelding danwel trilsignaal meer af zodra er een bericht binnen komt. Wel hoor ik nog de in app geluiden (als het verzenden van een bericht). Alle settings lijken goed te staan (ook al gereset), maar geluid en trilsignaal blijven uit.
Heeft iemand hier een oplossing voor?
Mijn dank is groot!
Thanks,
C.
  #1460  
Oud 24-05-12, 00:01
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Geen oplossing voor maar ook hier hetzelfde 'probleem'.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 11:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 09:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 16:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:04.