//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door aniger Whatsapp werkte wel, op mijn 3GS en op mijn Iphone 4, had voro beide toestellen 1 tel.nr gebruikt. Sim van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #601  
Oud 08-02-11, 14:08
vak20 vak20 is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 187
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door aniger Bekijk bericht
Whatsapp werkte wel, op mijn 3GS en op mijn Iphone 4, had voro beide toestellen 1 tel.nr gebruikt.
Sim van 3GS is gisteren overgezet naar mijn Iphone4 doro KPN, dus 3GS geen KPN meer en de 4 sinds gisteren wel.
Nu werkt whatsaap niet meer. Ik krijg eerst geen activatiecode. Deze via sms en telefoonnumer wel weer gekregen, als ik de act.code intik zegt whatsapp dat de ingevoerde code ongeldig is.
Heb whatsapp al een 4 keer er afgehaald en opnieuw geinstaleerd (van de 3gs en de 4), maar elke keer krijg ik steeds dezelfde activatiecode en steeds egt wahtsapp dat de code ongeldig is?

Iemand nog een idee??????
support mailen!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 08-02-11, 14:13
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Net een mail er uitgestuurd aan whatsapp support, nu maar wachten of ze ook antwoorden.....
  #603  
Oud 08-02-11, 15:38
Existable Existable is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 14
Standaard

dit probleem heb ik ook sinds de update naar 4.2.1.
heb ook pushdoctor geinstalleerd, helaas maakte dit geen verschil..
  #604  
Oud 08-02-11, 17:24
mbuskens mbuskens is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 25
Standaard Whatsapp preview bericht geeft niet contact, maar code als naam

Van 1 iemand krijg ik de whatsapp preview berichten waarvan de contact name niet de naam is, maar de activatiecode die zij gebruikt heeft. Ik weet dit omdat ik dat bij haar heb ingesteld.
als ik dan op view klik dan staat wel haar contact name goed.

zie ook bijgevoegd plaatje (ik heb wat stukjes hieruit gehaald voor de privacy)

ik had al een mail naar de supportafdeling van whatsapp gestuurd, maar hoor maar niets.
Hoop dat iemand iets weet.

Bij voorbaat dank.
groet,
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg whatsapp.jpg‎ (12,3 KB, 23x gelezen)
  #605  
Oud 08-02-11, 17:41
spooky78 spooky78 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 12
Standaard

Ik heb ook dat probleem.Ik heb een niet gejailbreakte 4.2.1.Vaak als ik de app opstart zie ik dat ik berichten heb gemist.Telefoon staat altijd aan.
  #606  
Oud 08-02-11, 20:00
inVisionxxx inVisionxxx is offline
• iOS 5.0
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 10
Standaard

Komt mij bekend voor..
Ik heb het later van een andere uploader gedownload iets met de naam Wodde deze doet het wel gewoon. Misschien dat het ook voor jullie werkt ?
  #607  
Oud 08-02-11, 21:02
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Heeft iemand anders het volgende ook al meegemaakt:

Zodra ik thuis onder Wi-Fi dekking ben en iemand stuurt mij een bericht dan krijg ik wel een push bericht maar zodra ik whatsapp open dan wil hij geen verbinding maken.
Als ik dan Wi-Fi uitschakel en dus op mijn mobiele internet verder ga dan doet hij het wel, ook als ik hierna mijn Wi-Fi weer aanzet is er geen probleem meer.
Totdat ik whatsapp weer een dagje niet gebruikt heb ofzo dan begint het gezeik weer.

Het heeft verder niets met mijn Wi-Fi zelf te maken volgens mij aangezien al het andere perfect werkt en whatsapp vroeger ook nooit problemen heeft gegeven.......
  #608  
Oud 08-02-11, 21:07
Ruben.cc's schermafbeelding
Ruben.cc Ruben.cc is offline
• iOS 6.1.4
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Spijkenisse
Berichten: 220
Standaard

Ik wilde een topic plaatsen met dezelfde vraag en toen kwam dit topic automatisch naar voren (handige functie van de forum software!) maar ik heb een vreemd probleem om WhatsApp op de iPad te krijgen.

Ik heb momenteel geen computer, dus ik probeer WhatsApp gewoon direct vanuit de AppStore App op de iPad te laden. Met de zoekfunctie is WhatsApp echter niet te vinden op de iPad, exact dezelfde zoekfunctie op de iPhone werkt wel. Als ik probeer WhatsApp te vinden door te bladeren kom ik 'm ook niet tegen. Uiteindelijk op de iPhone WhatsApp gezocht (die vind 'm wel) en de link naar mezelf gemailt. Klik ik die link weer aan op de iPad dan krijg ik een foutmelding dat de App niet kan worden geladen???

Ik begrijp hier geen snars van! Hoe krijg ik 'm op de iPad?
__________________

  #609  
Oud 08-02-11, 21:08
jeffdh jeffdh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

hallo, ik probeer whatsapp aan de gang krijgen. maar bij het opvragen van de sms code krijg ik iederekeer failed to send sms. heeft iemand een oplossing?

groet jeff.
  #610  
Oud 08-02-11, 23:18
Saar27 Saar27 is offline
• iOS 8.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Mijn zoon had altijd whats app op zijn iPod touch. Na jail break en daarna herstel, krijgen we Whats App er niet meer op, omdat het niet op de iPod werkt? Terwijl het altijd heeft gewerkt. Helaas kunnen we niet meer herstellen tot eerder toen het er nog opstond. Is er een manier om het er weer op te krijgen?
  #611  
Oud 09-02-11, 01:37
Sp33dd3vil Sp33dd3vil is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 3
Standaard Iphone 3GS Jailbreak icm Whatsapp (Push berichten)

Goede nacht allemaal,

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen:

Ik heb een iPhone 3GS, is gekocht in België dus fabrieksaf simlockvrij.
Firmware versie is 4.1, ik heb hem gejailbreakt. Whatsapp is gewoon via de appstore aangeschaft.
Als ik twee maal op de home knop druk en whatsapp afsluit dan ontvang ik wel een push bericht als iemand met een iPhone 4 mij een bericht stuurt, tevens iemand die met een BB msgd. Van iemand in mijn lijst die met een 3G stuurt ontvang ik geen push berichten en van 2 mensen met een android toestel ook niet.

Ik heb een exchange mail gesyncd via de mail app. Die stuurt wel gewoon push berichten. Van andere mensen krijg ik dus ook push berichten en als ik whatsapp niet kill dan ontvang ik van iedereen een berichtje.

Ik heb reeds de push settings aan en uit gezet en met vliegtuigmodus geprobeerd. Whatsapp opnieuw geinstalleerd en netwerksettings verwijderd, dit mocht niet baten.

Ik weet dat mensen die hacktivated of unlocken problemen krijgen met push berichten maar dit is op mijn iPhone dus niet van toepassing.

Voor zover ik uit andere topics op kan maken krijgen andere iPhone gebruikers wel gewoon push berichten van android gebruikers, ook als whatsapp gekilled is op de iPhone, right?

Any suggestions?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Sp33dd3vil
  #612  
Oud 09-02-11, 03:14
cubesten cubesten is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 188
Standaard

Toch via iTunes.

Laatst gewijzigd door XIII; 09-02-11 om 08:32. Reden: Opschonen
  #613  
Oud 09-02-11, 08:33
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Tè voor de hand liggend, maar daardoor misschien ook gemakkelijk over het hoofd te zien: het betreft hier wel iemand uit je contactenlijst?
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #614  
Oud 09-02-11, 09:39
mbuskens mbuskens is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Alkmaar
Berichten: 25
Standaard

Staat inderdaad in mijn contactenlijst. Ik geef ook aan dat als ik in de applicatie ga, dat de naam wel goed verschijnt
  #615  
Oud 09-02-11, 23:54
jeffdh jeffdh is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 10
Standaard

hoi,
heeft u ook een oudere versie van whats app geprobeerd. omdat die er wel opgestaan heeft dus waarom zal die dan niet meer werken.

groet jeff.

P.S en wie gaat mij vraag nog beantwoorden.
  #616  
Oud 10-02-11, 00:36
aniger aniger is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 27
Standaard

Ik heb net een (standaard?) bericht gekregen van support dat ik moet deinstallen op mijn iphone en itunes. Dan Wi-Fi uitschakelen en op 3G verder gaan.
Nieuwste versie er weer op zetten, iphone rebooten en dan weef aanmelden, dan zou je een activatiecode weer per sms moeten kunnen krijgen om je weer aan te melden.
Bij mij dus niet, de standaard mail waar je telefonisch/mail je avtivatiecode kan opvragen krijg ik ook niet meer als ik op ondersteunen klik.
Men zegt dus dat mijn Wi-Fi of hotspots hun sms bericht blokeert, dat is op zich vreemd want als ik op mijn iphone4 het nummer intik van de iphone van mijn vrouw krijg ik wel een sms met code, en daar kan ik dus wel de app mee activeren, maar dan stuur ik dus met de sms ook het nummer van mijn vrouw mee en niet mijn nummer.
Pfff, blijft moeilijk, ik had eerste keer ook niet de app moeten deinstallen, zeggen ze ook want dan is de activatiecode (die ik voorheen kon opvragen) niet meer geldig.

Wel ik weet het niet meer, erg jammer want het is echt een leike app en iedereen om mij heen zendt zich suf met wsapp
  #617  
Oud 10-02-11, 19:53
Saar27 Saar27 is offline
• iOS 8.2
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 14
Standaard

Zie dat de nieuwste versie van Whats app idd niet meer werkt op de iPod touch Maar hoe kom ik aan een oudere versie?
  #618  
Oud 10-02-11, 20:30
BrmmG BrmmG is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: Landgraaf
Berichten: 135
Standaard

Whatsapp ondersteunt nu ook groepschat, ben benieuwd hoe vaak ik dat ga gebruiken? 0x
  #619  
Oud 10-02-11, 21:30
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saar27 Bekijk bericht
Zie dat de nieuwste versie van Whats app idd niet meer werkt op de iPod touch Maar hoe kom ik aan een oudere versie?
Whatsapp werkt met tel. nrs als unieke herkenning iPod is geen tel. toch?
  #620  
Oud 11-02-11, 12:49
Bertje's schermafbeelding
Bertje Bertje is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 154
Standaard

De smsjes die in whatsapp staan, kun je die ook opslaan (niet via reservekopie) dmv winscp net als sms.db?
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:53.