//

Het grote iPhone Whatsapp topic

Het grote iPhone Whatsapp topic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort het volgende probleem met whatsapp. Als ik op wifi zit krijg ik al mijn berichten direct binnen via push. Als ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #781  
Oud 15-04-11, 16:18
PeliDee PeliDee is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik heb sinds kort het volgende probleem met whatsapp.

Als ik op Wi-Fi zit krijg ik al mijn berichten direct binnen via push. Als ik via 3g zit moet ik eerst whatsapp openen voordat mijn berichten zichtbaar zijn. Dit was eerst niet het geval.

Zelf heb ik het idee dat de verbinding met de server uit gezet wordt zodra ik whatsapp sluit, voorheen was dit niet zo ? Wie weet hier een oplossing voor ?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #782  
Oud 15-04-11, 16:19
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PeliDee Bekijk bericht
Ik heb sinds kort het volgende probleem met whatsapp.

Als ik op Wi-Fi zit krijg ik al mijn berichten direct binnen via push. Als ik via 3g zit moet ik eerst whatsapp openen voordat mijn berichten zichtbaar zijn. Dit was eerst niet het geval.

Zelf heb ik het idee dat de verbinding met de server uit gezet wordt zodra ik whatsapp sluit, voorheen was dit niet zo ? Wie weet hier een oplossing voor ?
Ik heb met skype zo'n probleem en vraag me dus idd ook af of je dat kan oplossen.
  #783  
Oud 15-04-11, 18:35
ingand ingand is offline
• iOS 10.0.2
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 12
Standaard whatsapp op ipad

Welke (oude) versie van whatsapp zou dan wel voor de Ipad geschikt zijn?
Wellicht heeft iemand een idee waar ik deze zou kunnen vinden??
  #784  
Oud 15-04-11, 23:48
BramW BramW is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 40
Standaard

Via Instellingen -> ALgemeen -> Internationaal -> Taal ?
Of moet ik dan de apps opnieuw installeren?
  #785  
Oud 19-04-11, 17:54
PeliDee PeliDee is offline
• iOS 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Iemand een idee ?
  #786  
Oud 19-04-11, 18:10
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Misschien staat de Firewall modus ingeschakeld in WhatsApp, daar zou ik eens even naar kijken als ik jou was. ''If so'' zou ik als ik jou was gewoon even de I/O switch van de Firewall gebruiken en kijken wat het verschil is en of er enige verandering in je situatie zit.
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #787  
Oud 22-04-11, 00:08
Wimmio Wimmio is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 1
Standaard

Ik heb 2 maanden ontzettend getwijfeld aan de afschrijvingen van mijn belbundel, omdat ik nauwelijks bel maar juist heel vaak gebruik maak van Whatsapp. Door elk verzonden bericht en de gevoerde telefoongesprekken het tijdstip en duur te noteren is onomstotelijk het bewijs geleverd dat Vodafone Whatsapp berichten als een SMS bericht beschouwd en de waarde van 1 belminuut van je tegoed afboekt. Ook telefoongesprekken met Viber worden keurig in rekening gebracht.
Eén ding weet ik zeker: na verloop van mijn contract ben ik weg bij Vodafone.
  #788  
Oud 22-04-11, 08:56
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

KPN gaat whatsap, skype en dergelijke apps blokkeren werd gisteren gemeld. Of je moet er een apart abonnement voor afsluiten.
Ik heb ook mijn Vodafone rekening bekeken en het lijkt erop dat inderdaad gebruik whatsap als sms berekend wordt. Whatsap is dus niet gratis.

Laatst gewijzigd door wil; 22-04-11 om 09:13.
  #789  
Oud 22-04-11, 10:00
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Hier heb ik nergens last van, maar ik heb dan ook geen iPhone abonnement. En heb vodafone niets verteld dat ik een iPhone bezit en dat laat ik dan ook maar zo. Maar WhatsApp berichten worden bij mij dus niet als berichten gerekend.
  #790  
Oud 22-04-11, 10:19
wil wil is offline
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 443
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring Bekijk bericht
Hier heb ik nergens last van, maar ik heb dan ook geen iPhone abonnement. En heb vodafone niets verteld dat ik een iPhone bezit en dat laat ik dan ook maar zo. Maar WhatsApp berichten worden bij mij dus niet als berichten gerekend.
Ik heb ook geen iphone abonnement. Maar zie wel veel sms berichten op mijn rekening terwijl ik hoofdzakelijk whatsap gebruik.
  #791  
Oud 22-04-11, 13:13
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Ik heb nergens last van..?
  #792  
Oud 22-04-11, 15:16
spikebyt spikebyt is offline
• iOS 12.1.1
• 11.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 46
Standaard Whatsapp en privacy

Hallo mede forummers,

Ik heb Whatsapp op mijn iPhone-4 gezet, maar de vragen nog niet beantwoord die hij de eerste keer stelt. Ik moet volledige toegang geven tot mijn adresboek, maar daar staat ook persoonlijke informatie in. Is er op een of andere manier een soort filtering aan te geven wat WEL en wat NIET gebruikt mag worden, anders zal ik het zeker NIET gaan gebruiken.

Ik heb goed gezocht maar vind hier geen antwoord op deze vraag. Ik wil het graag gebruiken, maar niet ten koste van mijn prive-gegevens

Wie weet een goede oplossing ?
  #793  
Oud 22-04-11, 16:00
remundo7000's schermafbeelding
remundo7000 remundo7000 is offline
• iOS 15.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 636
Standaard

Wat gebeurt er als je whatsapp geen toegang geeft tot je adresboek? Ik denk dat het wel werkt, dat wil zeggen: andere mensen kunnen je zien. En zij hebben whatsapp wel toegang gegeven tot hun adresboek!

Dus je gegevens liggen wel op de spreekwoordelijke straat.
  #794  
Oud 22-04-11, 16:33
vuurvreter vuurvreter is offline
• iOS 10.0.2
• 8.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Gelderland Midden
Berichten: 1.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spikebyt Bekijk bericht
Hallo mede forummers,

Ik heb Whatsapp op mijn iPhone-4 gezet, maar de vragen nog niet beantwoord die hij de eerste keer stelt. Ik moet volledige toegang geven tot mijn adresboek, maar daar staat ook persoonlijke informatie in. Is er op een of andere manier een soort filtering aan te geven wat WEL en wat NIET gebruikt mag worden, anders zal ik het zeker NIET gaan gebruiken.

Ik heb goed gezocht maar vind hier geen antwoord op deze vraag. Ik wil het graag gebruiken, maar niet ten koste van mijn prive-gegevens

Wie weet een goede oplossing ?
Het enige wat Whatapp doet is telefoonnummers vergelijken die al bekend zijn, zodat je direct kan zien wie van je contacten ook Whatsapp gebruiken, meer niet.
__________________
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.
www.vuurvreter.eu/ <- volg hier de laatste landelijke brandweer meldingen.
  #795  
Oud 22-04-11, 22:00
arjane arjane is offline
• iOS 4.0
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 12
Standaard

Ook die werken niet meer, kan je eigen niet aanmelden whatsapp met een oude versie.

Maar bestaat er een mogelijkheid om je iPhone over te nemen via de iPad en op die manier te whatsappen ??
  #796  
Oud 23-04-11, 12:59
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Heb ook alles nagekeken op mijn rekening maar alleen de "echte" sms worden berekend. Whatsapp word bij mij niet als sms berekend. Zou te gek voor woorden zijn. Maar ja, ze vragen toch wat ze hebben willen. Er word veel ophef over gemaakt maar puntje bij paaltje: wij zijn toch steeds diegene die het steeds accepteren.
  #797  
Oud 23-04-11, 20:06
Gienana Gienana is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard WhatsApp uitzetten?

Hoi,

Ik heb geen onbeperkt internet en heb pas Whatsapp gedownload. Ik dacht namelijk dat je gewoon kon uitloggen, maar het blijkt dat dit niet kan? Het verbruikt volgens mij namelijk best veel internet en ik heb geen zin om steeds mijn internet uit te zetten.

Kan iemand mij helpen? Alvast bedankt
  #798  
Oud 23-04-11, 20:07
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Je kunt hem toch uitzetten op je iphone?
  #799  
Oud 23-04-11, 20:08
Gienana Gienana is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 6
Standaard

Ja, hoe? Dat is de vraag juist haha
  #800  
Oud 23-04-11, 20:12
corne64 corne64 is offline
• iOS 10.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 409
Standaard

Twee keer op de home button en dan op de icoontjes die je te zien krijgt je vinger houden totdat er een rood min tekentje bij komt te staan. Op dat min tekentje drukken en dan is het volgens mij uit geschakeld.
Reageren

Labels
afbeeldingen, app, apple account, appstore, berichten, berichtgeving, beveiliging, contact, contacten, crash, downloaden, error, foto, geluiden, gevey, help!, herstel, historie, ineens, ios7, iphone, iphone 4, iphone whatsapp status, iphone4s, iphone5, itunes, jailbreak, kosten, mail, meldingen, mobile me, niet, onveilig, probleem, push, pushberichtgeving, search, simonly, sms, sms backup, sms omzetten, trilfuncti, trillen, unlock, veiligheid, verwijderd, vodafone, wachtwoord, werkt, werkt niet, whats app, whatsapp, windows xp


« opdrachten | - »

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Het grote iPhone 3G hardware unlock topic kansloos Unlock 1828 17-12-09 12:30
Het Grote Goedemorgen topic sossienl Chat en geruchten 805 10-03-09 10:33
Het Grote Payback Topic totalition iPhone Apps 21 09-03-09 17:19
Het grote iPhone 3G HARDWARE unlock topic groentjie Archief 2 12-12-08 14:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:10.