//

Apps met Visa, Mastercard of Amex?

Apps met Visa, Mastercard of Amex? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren heb ik voor het eerst in mijn leven een iphone, maar ik kom er niet uit hoe ik whatsapp op m'n telefoon krijg. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 02-10-12, 20:31
ManonHE ManonHE is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard Apps met Visa, Mastercard of Amex?

Sinds gisteren heb ik voor het eerst in mijn leven een iphone, maar ik kom er niet uit hoe ik whatsapp op m'n telefoon krijg.
Ik heb al een hoop gelezen over giftcards, creditcards, wirelesscreditcards maar ik kom er niet uit. Het aanvragen van een creditcard wil maar niet lukken.
Dus wilde ik het proberen met de giftcards, maar ik kan wanneer ik whatsapp wil kopen alleen maar kiezen uit Visa, Mastercard of Amex.
Hopelijk kan iemand mij helpen, want zelfs in de Hi winkel kunnen ze het niet uitleggen..
Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-10-12, 23:08
lgxmkl1 lgxmkl1 is offline
• iOS 9.0 beta
• 9.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Utrecht
Berichten: 78
Standaard

Ga naar de appstore op je iPhone, ga vervolgens naar linker tabblad 'uitgelicht' en scroll helemaal naar beneden. Druk op de optie 'wissel in' en vul dan je iTunes giftcardnummer in. Vervolgens druk je weer op 'wissel in'. Wanneer je reeds een volledig afgeronde iTunesaccount hebt kun je gelijk aan de slag. Zo niet, vul dan de ontbrekende (NAW) gegevens in waar de iPhone om vraagt.

Voor volgende giftcards geldt dat je alleen nog maar op 'wissel in' hoeft te drukken en je giftcard-nummer hoeft in te geven.

Succes!
  #3  
Oud 03-10-12, 08:43
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Uitgelicht -> daar onderaan je iTunes account aantikken -> Bekijk apple ID

Daar tik je betaalinfo aan en kan je kiezen voor Geen.

Je kan dan je giftcards gebruiken zoals hierboven beschreven.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: wat is het veiligste voor je mastercard of visa account ? Stevenoelbrandt iTunes 0 13-03-11 10:23
Account probleem met VISA JaccoF iPhone algemeen 0 09-03-11 20:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:05.