//

geen audio berichten kunnen afspelen whats app

geen audio berichten kunnen afspelen whats app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, sinds ik mijn Iphone 4 heb geupdate naar Ios 6 kan ik, als ik gesproken berichten ontvang via Whats app, deze niet meer afspelen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-10-12, 22:43
kimmetje79 kimmetje79 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Standaard geen audio berichten kunnen afspelen whats app

Hallo,

sinds ik mijn Iphone 4 heb geupdate naar Ios 6 kan ik, als ik gesproken berichten ontvang via Whats app, deze niet meer afspelen. Ik ontvang het bericht wel gewoon, kan het ook download en heb daarna de keuze tussen 'speel af' en 'stuur door' (zoals normaal).

als ik hierna op 'speel af' druk krijg ik de melding 'deze audioboodschap kan niet worden afgespeeld'. Ik kan hierna alleen op 'ok' klikken en verder zijn er geen keuze opties.

als ik zelf gesproken berichten stuur kan ik ze wel afspelen en de ontvanger hoort ze ook.

herkent iemand dit? weet iemand hoe dit opgelost kan worden? op andere fora kom ik af en toe bovenstaand probleem tegen (na een update naar 6.0) maar ik kom nergens een oplossing tegen.

alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Audio afspelen incl. plist + buttons + uislider gobelz Ontwikkelen voor iOS 3 25-01-12 14:36
Audio afspelen via bluetooth wytsedevries Jailbreak apps en thema's 4 28-04-11 17:02
Muziek van IPhone afspelen via audio installatie yves47 Muziek, foto & video 6 09-11-08 12:04
audio automatisch afspelen phpConsult Ontwikkelen voor iOS 0 13-06-08 18:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:28.