iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Herinnering met ingegeven adres (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/127456-herinnering-ingegeven-adres.html)

Werner1963 13-10-12 19:52

Herinnering met ingegeven adres
 
Ik zoek een app gelijk aan de Apple app herinnering maar dit zou ook de mogelijkheid moeten hebben om een adres in te geven en wanneer ik het adres nader een alarm geeft. (Gps)

Bij de app reminders kan je enkel een adres uit je contacten nemen.

Guest-20180925190238 13-10-12 19:55

2do kan dat (en nog veel meer) :)

https://itunes.apple.com/nl/app/2do-...303656546?mt=8

ballegooier 13-10-12 21:09

De Herinneringen app van iOS zelf kan het wel, hoor. Ik heb zo laatst nog een brief bij iemand door de brievenbus gegooid, waar ik een herinnering op basis van positie van kreeg (ik was in de buurt)

Doe het ook wel eens voor een boodschap, waarvoor ik niet apart naar die winkel wil gaan. Dan zet ik m in herinnering en als ik toevallig weer eens langs die winkel kom, verschijnt de melding vanzelf...

EDIT: lees nu pas dat je 'een' ipv 'geen' schrijft bij 'een adres uit je contacten nemen. Dat is idd een vervelende beperking. Ik voeg bijv die winkel gewoon toe aan mijn contacten. :)

Nikooos 13-10-12 22:38

In de standaard app kan ik gewoon een adres invullen hoot

Werner1963 13-10-12 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo (Bericht 837465)
In de standaard app kan ik gewoon een adres invullen hoot

Je hebt nog gelijk ook
Bedankt

Ik dacht dat dit in het begin niet mogelijk was. Misschien na de laatste update wel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2012 om 22:49 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 837389)

Deze app is voor mij zeker niet gebruiksvriendelijk en kostte nog veel ook

Is het mogelijk om m'n geld terug te krijgen ?
Bij Online verkoop krijg je toch 7 dagen bedenktijd ?

ballegooier 13-10-12 22:56

Interesting.... Onder iOS 5.1.1 kan dat nog niet....

Werner1963 13-10-12 23:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 837472)
Interesting.... Onder iOS 5.1.1 kan dat nog niet....

Doe toch even de test als je wil?
Druk niet op het blauwe bolletje +
Maar klik op opnieuw op " voer een adres is. Geef een paar letters van een straat in en klik gereed en dan krijg je de mogelijkheid "toon op kaart"

ballegooier 13-10-12 23:33

Gedaan :)

Het lukt niet, ik denk dat vanaf ios 6 dat veranderd is. Ik kan alleen kiezen voor herinnering-> nooit/dag/locatie. Locatie op 'aan' schuiven, daarna verschijnt -> huidige locatie -> kies adres, contacten opent zich. Tot slot nog 'als ik vertrek' of 'als ik aankom'.

Het blauwe bolletje + krijg ik niet te zien...

En ik ben niet de enige:
"Is there a way to add a location that is not on the adress book
Reply
Anonymous says: Oct 14, 2011 at 4:58 pm - 1 year ago
I want that too. Not gonna put Walmart in my address book.
Reply"

Werner1963 13-10-12 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ballegooier (Bericht 837483)
Gedaan :)

Het lukt niet, ik denk dat vanaf ios 6 dat veranderd is. Ik kan alleen kiezen voor herinnering-> nooit/dag/locatie. Locatie op 'aan' schuiven, daarna verschijnt -> huidige locatie -> kies adres, contacten opent zich. Tot slot nog 'als ik vertrek' of 'als ik aankom'.

Het blauwe bolletje + krijg ik niet te zien...

Dan zal het alleen werken vanaf iOS 6
Bedankt

ballegooier 13-10-12 23:48

Klopt idd: "If you want to base a reminder on a location other than your current one, the address of that location will have to be saved in your Address Book. Also, we had zero luck getting an Exchange account with Reminders enabled to let us set up location-based reminders."

XIII 14-10-12 10:56

Ik meen dat "Checkmark" het voordeel had dat locaties niet in het adresboek hoeven te staan, maar kan dit niet testen omdat mijn 3GS de hardware mist voor dergelijke functionaliteit.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:14.