//

Tag probleem met facebook

Tag probleem met facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik vroeg me af of hier ook al een oplossing is langs gekomen voor een probleem met Facebook? Ik heb nu al een aantal ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-11-12, 13:58
JohnMacraven JohnMacraven is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 1
Standaard Tag probleem met facebook

Hallo, ik vroeg me af of hier ook al een oplossing is langs gekomen voor een probleem met Facebook?
Ik heb nu al een aantal keren gehad dat ik sommige vrienden niet meer kan taggen in een bericht voor op m'n tijdlijn.(komen niet tevoorschijn in de 'toevoeglijst')
Ik heb diegene toen ontvriend en weer opnieuw toegevoegd met goed resultaat maar naar enige tijd is het weer niet mogelijk omdat ze dan weer niet meer te vinden zijn in de 'toevoeglijst'..
Ze staan dus wel in mijn gewone vriendenlijst.
Ik hoop dat iemand mij hier verder kan helpen want ik kon het via Google en Facebook zelf niet vinden...
Ik heb dit probleem gehad met mijn Iphone 4s 32G. en nu ook met mijn Iphone 5 32G.

Mvg, John van Ravenstein.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-05-13, 15:24
iPhonesaskia iPhonesaskia is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem, maar ik zie dat er nog geen oplossing voor is aangeboden. Ik heb het verschil onderzocht tussen Inchecken en Status (geen verschil) en het verschil tussen de app en facebook op Safari. In de browser kan ik wel iedereen taggen, in de app niet.
Zijn er meer mensen die dit probleem herkennen?

Groeten,
Saskia
  #3  
Oud 09-05-13, 15:30
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

App verwijderen, harde reset (aan/uit-knop + thuisknop ± 10 sec. inhouden tot iPhone uitgaat en het Apple-logo verschijnt), app weer installeren.

Verder zal Facebook het fijn vinden als je een negatieve review achterlaat in de App Store voor hun fantastische app. Anders ik wel
  #4  
Oud 09-05-13, 16:04
iPhonesaskia iPhonesaskia is offline
• iOS 6.1.3
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Helaas, het heeft mijn probleem niet volledig opgelost. Er blijven personen die ik niet kan taggen. Ik zie ze ook niet bij mijn vrienden, maar ik weet zeker dat ze mij niet geblokkeerd hebben, want in de browser zie ik ze wel.
Ik ga iig in de appstore er melding van maken.
  #5  
Oud 09-05-13, 21:59
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
App verwijderen, harde reset (aan/uit-knop + thuisknop ± 10 sec. inhouden tot iPhone uitgaat en het Apple-logo verschijnt), app weer installeren.

Verder zal Facebook het fijn vinden als je een negatieve review achterlaat in de App Store voor hun fantastische app. Anders ik wel
Breek me de bek niet open over de Facebook app.
Reageren

Labels
facebook, taggen, vriendenlijst



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem met Facebook geluiden op iPhone 4s SjonnieKroket iPhone Apps 0 20-09-12 13:24
Probleem met Facebook app Caspar iPhone Apps 0 27-08-11 17:54
Probleem met Facebook app VisaliP iPhone Apps 1 08-08-11 11:22
probleem met facebook robkoot iPhone Apps 1 11-12-10 14:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.