//

remote app en apple tv 1 reageert soms traag

remote app en apple tv 1 reageert soms traag discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het volgende probleem : soms reageert mijn remote app op mijn iphone niet of traag. Bijvoorbeeld als mijn Apple TV (1 gen) muziek ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-11-12, 19:28
mvh38 mvh38 is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 8
Standaard remote app en apple tv 1 reageert soms traag

Ik heb het volgende probleem : soms reageert mijn remote app op mijn iphone niet of traag. Bijvoorbeeld als mijn Apple TV (1 gen) muziek aan het spelen is, en ik wel het volume zachter zetten of ene ander nummer, dan lukt dat soms niet. Het lijkt wel of de remote of de Apple TV bezet zijn.

Mijn configuratie:
- Apple TV 1e generatie met 160 gb interne harde schijf (met daarop al mijn itunes muziek), apple tv is bedraad aan router
- Iphone 3 GS via Wi-Fi (dus alleen Wi-Fi b/g netwerk)
- Router E3000 cisco (b/g en N Wi-Fi netwerk)
- Apple Airport Express

Oorzaken waar ik aan denk:
- dynamische IP apple tv?
- iphone 3GS te langzaam?
- iphone 3GS ontbeert N-Wi-Fi en daardoor soms trage reactie?
- apple tv : probleem dat apple tv door "bezige" harde schijf niet snel reageert op signalen van mijn iphone?

Hoop dat iemand een oplossing heeft, want als het gewoon wel werkt, dan werk het ook super!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
remote app en apple tv 1 reageert soms traag mvh38 Apple TV - 1e generatie 0 17-11-12 19:26
iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet joosjo iPad algemeen 3 18-04-12 15:00
iPhone4: Homebuton reageert soms xeoMe iPhone algemeen 2 17-11-10 22:54
Scherm reageert soms niet. stickvis iPhone algemeen 7 29-08-08 15:04
touchscreen reageert soms niet reza Unlock [archief] 4 30-05-08 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:18.