//

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G?

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door timosha Is het dan niet de taak van Whatsapp om er voor te zorgen dat versie 2.8.4, die wel werkt op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #201  
Oud 04-01-13, 17:06
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Is het dan niet de taak van Whatsapp om er voor te zorgen dat versie 2.8.4, die wel werkt op een iPhone 3G, terug beschikbaar wordt gesteld? Als Whatsapp Lite of zoiets?

Er zijn toch meer ontwikkelaars die een Lite versie aanbieden van een app met minder functionaliteit. Misschien moet je daar eens een e-mail over schrijven naar Whatsapp.
Lite versies zijn altijd gratis versies. WhatsApp os een app waar wij voor hebben betaald. en dus recht hebben op service. Ik denk dat WhatsApp zelfs een rechtszaak zou verliezen als ik om een refund zou vragen en een schadeclaim zou indienen.
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #202  
Oud 04-01-13, 17:18
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Ik denk dat WhatsApp zelfs een rechtszaak zou verliezen als ik om een refund zou vragen en een schadeclaim zou indienen.
Ja, dat is ook een mogelijkheid: een rechtszaak aanspannen tegen Whatsapp
  #203  
Oud 04-01-13, 18:32
pedro270's schermafbeelding
pedro270 pedro270 is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2012
Berichten: 134
Standaard

Zelf heb ik ook geen idee meer...
Ik ga dat van Eyefoo maar eens proberen.
  #204  
Oud 04-01-13, 20:41
maesje1970 maesje1970 is offline
• iOS 7.0.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

sluit me aan bij BBGT. ook ik heb legaal de app verkregen en ervoor betaald. Gaat niet om die euro maar als je toevallig alleen versie 2.8.6 in itunes heb staan en niet die 2.8.4 ben je gewoon genaaid. gaat simpelweg om het principe. Vind het kort door de bocht als moderators dan ineens posts gaan verwijderen en gaan wijzen met een bestraffend vingertje. Waarom laten ze alleen 2.8.4 nog werken? Iemand nog een idee?? Alvast bedankt
  #205  
Oud 04-01-13, 21:45
jwtje1 jwtje1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 22
Standaard

Lekker nu het allemaal weer blijkt te werken crasht whatsapp continue op me iphone.. Dus nu heb ik er nog niks aan
  #206  
Oud 04-01-13, 21:49
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

je hebt het in ieder geval half werkend ben nog altijd niet voorbij het activatie scherm van WA. ook via een programma ios versie veranderd naar 4.3 8F190 maar ook dat scheelt niets
  #207  
Oud 04-01-13, 22:02
jwtje1 jwtje1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NicolaasR Bekijk bericht
je hebt het in ieder geval half werkend ben nog altijd niet voorbij het activatie scherm van WA. ook via een programma ios versie veranderd naar 4.3 8F190 maar ook dat scheelt niets
Met dat programma maak je het alleen mogelijk om de appstore te foppen, maar de apps letten daar al niet meer op.
  #208  
Oud 04-01-13, 22:04
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

ik heb zelfs geprobeert de plist van WA te wijzigen om te kijken of ik de boel zo kon foppen ook al niet begin er toch een hard hoofd in te krijgen
  #209  
Oud 04-01-13, 22:05
jwtje1 jwtje1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 22
Standaard

Waar en hoe vind jij die plist dan?
  #210  
Oud 04-01-13, 22:08
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

whatsapp opnemen in bv 7zip en dan na een paar mapjes openen kom je hem vanzelf tegen. daar staat bv in vanaf welke ios WA werkt had gehoopt door dat te veranderen dat ik WA kon foppen
  #211  
Oud 04-01-13, 22:51
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Ik heb een leuk alternatief gevonden voor Whatsapp. Het werkt uitstekend, is in het Nederlands, doet het prima op een 3G en heeft de zelfde functionaliteit.
Hier een link waar wat info staat over het programma LiveProfile. Het is gratis in de App store van Apple en werkt ook met o.m. Android
iPhone5recensie.nl - Liveprofile app recensie | alternatief voor Whatsapp
Als iedereen het gaat gebruiken zal Whatsapp het niet leuk vinden!
  #212  
Oud 04-01-13, 22:55
pavanmerel pavanmerel is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Hier alles weer werkend. Nadat hij eerst constant bleef hangen op de medling dat je moet updaten, Whatsapp verwijderd van de iPhone, aangesloten op iTunes en uit de prullenbak Whatsapp 2.8.4 weer naar iTunes gesleept.

Een heel blije dochter naast me...
  #213  
Oud 04-01-13, 23:37
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pavanmerel Bekijk bericht
Hier alles weer werkend. Nadat hij eerst constant bleef hangen op de medling dat je moet updaten, Whatsapp verwijderd van de iPhone, aangesloten op iTunes en uit de prullenbak Whatsapp 2.8.4 weer naar iTunes gesleept.

Een heel blije dochter naast me...
Congrats!!

Maar waar in de prullenmand precies? Waar vind ik die? Zoals gezegd heb ik dus na de 2.8.4 de twee volgende updates van WhatsApp gedownload. Is de 2.8.4 dan toch niet helemaal van de pc verdwenen?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 22:43 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht

Modbreak:
Uit onze forumregels:

Verwijzingen naar warez, serienummers of andere methoden om beperkingen op software waarvoor betaald moet worden zijn niet toegestaan en zullen onmiddellijk worden verwijderd en bestraft.

Dit betekent ook dat je hier niet mag vragen naar een download van een oude versie van WhatsApp.

(Apps uit de AppStore zijn beveiligd met DRM en gekoppeld aan jouw iTunes account; alleen het bestand dat jij zelf ooit in de AppStore hebt gekocht kun je installeren)

Zou U als moderator ook uw gewicht in de schaal willen leggen bij de redactie van de iPhoneclub (Gonny, Jean-Paul) om namens de Nederlandse 3G gedupeerden (en dat zijn wij als aankopers van een app) een vuist te maken naar WhatsApp een daar aandringen om software matige aanpassingen toe te passen die het herstellen van WhatsSpp op de iPhone 3G langs legale weg mogelijk maken?
B.v.d.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 23:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebo51 Bekijk bericht
Ik heb een leuk alternatief gevonden voor Whatsapp. Het werkt uitstekend, is in het Nederlands, doet het prima op een 3G en heeft de zelfde functionaliteit.
Hier een link waar wat info staat over het programma LiveProfile. Het is gratis in de App store van Apple en werkt ook met o.m. Android
iPhone5recensie.nl - Liveprofile app recensie | alternatief voor Whatsapp
Als iedereen het gaat gebruiken zal Whatsapp het niet leuk vinden!
Nou sorry maar begin is niet erg hoopgevend! In App Store gedownload
en nu wil ik een account aanmaken. Mijn gewone emailadres ingevuld en wachtwoord ingevuld. Message: Registration error. Er is een fout opgetreden bij het registreren van uw account. OK. Niet ok... Tot tweemaal toe.
----------------

Laatst gewijzigd door bbgt; 05-01-13 om 00:05.
  #214  
Oud 05-01-13, 00:19
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Zou U als moderator ook uw gewicht in de schaal willen leggen bij de redactie van de iPhoneclub (Gonny, Jean-Paul) om namens de Nederlandse 3G gedupeerden (en dat zijn wij als aankopers van een app) een vuist te maken naar WhatsApp een daar aandringen om software matige aanpassingen toe te passen die het herstellen van WhatsSpp op de iPhone 3G langs legale weg mogelijk maken?
De redactie is volledig onafhankelijk.

Maar je kunt wel zelf contact opnemen via de contactpagina.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #215  
Oud 05-01-13, 00:25
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebo51 Bekijk bericht
Ik heb een leuk alternatief gevonden voor Whatsapp. Het werkt uitstekend, is in het Nederlands, doet het prima op een 3G en heeft de zelfde functionaliteit.
Hier een link waar wat info staat over het programma LiveProfile. Het is gratis in de App store van Apple en werkt ook met o.m. Android
iPhone5recensie.nl - Liveprofile app recensie | alternatief voor Whatsapp
Als iedereen het gaat gebruiken zal Whatsapp het niet leuk vinden!
Gedownload op mijn iPhone 4, twee keer tevergeefs geprobeerd te registreren. Twee keer fail. Bedankt voor de tip.....
  #216  
Oud 05-01-13, 00:38
linsyschopman linsyschopman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik was zo ver gekomen hahah!
Had een whatsapp versie 2.8.4.ipa gedownload, geinstalleerd via ifunbox.
Ik kon whatsapp berichtjes ontvangen, je hoorde het geluidje en het berichtje kwam ervoor. Alleen elke keer als ik whatsapp opende sloot het zich automatisch weeraf in een halve seconden... Pfft 2 uur werk voor niks.
  #217  
Oud 05-01-13, 02:45
Kwakkeboes Kwakkeboes is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Het is mij juist gelukt op de iphone van mijn vrouw.
WA versie2.8.4 legaal gekocht. (15/09/12) ios 4.2.1
Ook had ik de code nog. Nu na enkele dagen op dit forum te zitten, verschillende zaken geprobeerd na goede raad van anderen. Lukt het me met een EDGE verbinding. Vroeg ook niet achter de code en geen gezever van update enz.
Ik heb er geen uitleg voor maar Whatsapp doet het weer.
Thx Iphoneclub !
  #218  
Oud 05-01-13, 09:04
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebo51 Bekijk bericht
Ik zou me er niet meer druk over maken, want ik heb inmiddels alles wat in dit topic is besproken geprobeerd, maar niets is gelukt. Ook Whatapp rechtstreeks gemaild, de app eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd; een verificatiecode opgehaald met mijn eigen 06 nummer via een legale Whatsapp en die er bij mij opgegegooid etc. Maar niets werkt.
Wel mailtjes terug ontvangen van Whatsapp maar steeds dezelfde standaard mail dat men geen ondersteuning meer biedt.
Dus echt, het lukt niet meer
Vanochtend dit topic nog eens doorgenomen en voor de grap Whatsapp nog eens op gestart EN
Hij werkt weer gewoon. De oude instellingen staan er nog incl. de groepchats alleen de geschiedenis van de chats is weg. Maar geen gezeur meer over inlogcode of tel. Nummer invoeren. Direct normaal opgestart.
Ik snap er niets meer van maar echt, het werkt weer als vanouds
iOS 4.2.1 WA 2.8.4
  #219  
Oud 05-01-13, 09:12
Larsky Larsky is offline
• iOS 4.2.1
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 5
Standaard

Ook bij werkte het gisterenavond spontaan weer. Nummer ingevoerd in klaar is klara. Lijkt wel of ze langzaam aan iedereen weer toestemming aan het geven zijn. Of gewoon vaak genoeg blijven proberen.
  #220  
Oud 05-01-13, 09:13
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Gedownload op mijn iPhone 4, twee keer tevergeefs geprobeerd te registreren. Twee keer fail. Bedankt voor de tip.....
Vreemd. Mijn hele famillie heeft inmiddels deze app gedownload zonder problemen. Ook het aanmelden verliep vlekkeloos. In de US wordt deze app best veel gebruikt en bij mij werkt het prima, maar inmiddels WA ook weer aan de praat gekregen, dus LiveProfile blijft staan voor reserve
Discussie gesloten

Labels
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( Roccade Jailbreak apps en thema's 1 25-08-12 19:25
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone Biebje87 iPhone Apps 2 01-05-11 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.