//

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G?

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) even een vraagje: heb via de computer geprobeerd om een versie 2.84 te downloaden, hij download wel, maar krijg bij synchronisatie een melding dat what'sapp ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #161  
Oud 03-01-13, 20:21
lientje32 lientje32 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

even een vraagje: heb via de computer geprobeerd om een versie 2.84 te downloaden, hij download wel, maar krijg bij synchronisatie een melding dat what'sapp niet gedownload wordt vanwege fout. Iemand hier een oplossing voor?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 03-01-13, 20:43
Sambo Sambo is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard

@Lientje32 Ik heb ook vaak geprobeerdt apps illegaal te downloaden maar ik krijg die melding ook. Waarschijnlijk zit er een blokkade op in itunes denk ik.
  #163  
Oud 03-01-13, 20:46
lientje32 lientje32 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

ben er ook bang voor. Heb jij enig idee waar ik een goeie legale versie kan vinden?
  #164  
Oud 03-01-13, 20:48
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Ik snap het volgende niet:
in iTunes zie ik dat de 2.8.7 versie op de iPhone 3G is gedownload op 7 dec 2012. Toen geen enkel bericht dat er iets niet klopte. Ook bij de 2.8.6 versie van 16 nov 2012 geen melding van dat het niet ging werken met iOS 4.2.1
En dat nu plotseling op 3 jan 2013 stoppen? Heeft Apple zitten pitten? Is er tussen 7 dec en 3 jan ruzie geweest tussen WA en Apple?
Wij als iPhone 3G bezitters zijn de gedupeerden omdat een aangekochte app niet meer werkt.
Ik denk dat we met zijn allen als gedupeerden eens goed via Twitter (machtiger wapen dan dit forum) richting @WhatsApp moeten gaan blazen. Youp ook inschakelen?
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms

Laatst gewijzigd door bbgt; 03-01-13 om 21:38.
  #165  
Oud 03-01-13, 21:07
CorianneS CorianneS is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Hoi, volgens mij hebben heel veel mensen hier last van. Ik heb een mailtje gestuurd naar Whats app. Misschien helpt het als heel veel mensen mailtjes gaan sturen...
WhatsApp :: Contact
  #166  
Oud 03-01-13, 21:10
lientje32 lientje32 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

heb ook gemaild.. Baat het niet schaadt het ook niet..
  #167  
Oud 03-01-13, 21:25
konyo42 konyo42 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bbgt Bekijk bericht
Ik snap het volgende niet:
in iTunes zie ik dat de 2.8.7 versie op de iPhone 3G is gedownload op 7 dec 2012. Toen geen enkel bericht dat er iets niet klopte. Ook bij de 2.8.6 versie van 16 nov 2012 geen melding van dat het niet ging werken met iOS 4.2.1
En dat nu plotseling op 3 jan 2013 stoppen? Heeft Apple zitten pitten? Is er tussen 7 dec en 3 jan ruzie geweest tussen WA en Apple?
Wij als iPhone 3G bezitters zijn de gedupeerden omdat een aangekochte app niet meer werkt.
Ik denk dat we met zijn allen als gedupeerden eens goed via Twitter (machtiger wapen dan dit forum) richting @WhatsApp moten gaan blazen. Youp ook inschakelen?
Voor zover ik het heb meegekregen tot nu toe is het volgende gebeurt;
Allereerst bepaalde Apple dat de Dev's geen ondersteuning aan alle IOS versies meer mochten geven (dit had simpel opgelost kunnen worden met een nieuwe stand-alone versie voor nieuwe generatie smartphones)
Vervolgens is whatsapp dus toch vrolijk blijven updaten en hebben ze allerlei nieuwe functies geimplementeerd die alleen werken op IOS 4.3.
Hierna hebben ze blijkbaar geconcludeerd dat het beter zou werken als iedereen update naar de huidige versie, en hebben ze alle oude versies van whatsapp een nieuw verificatie verzoek gestuurd.
En nu komt het: zoals je ook al voorstelt is iedeen via twitter en whatsapp support hierover gaan klagen de laatste paar dagen en hebben ze het snel teruggedraait voor de meest recente versie van whatsapp voor 3G gebruikers (2.8.4)
Het probleem nu is echter dat veel mensen hun 3G bijna nooit updaten, en er dus veel verschillende versies in omloop zijn.

En alsof dit alles nog niet verwarrend genoeg is voor iedereen laat whatsapp ook niks van zich horen sinds de problemen zijn begonnen en krijgt iedereen hetzelfde standaart mailtje van support.
  #168  
Oud 03-01-13, 21:31
Kwakkeboes Kwakkeboes is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Ik had vorige week hetzelfde probleem, niet kunnen oplossen.
Gisteren mijn vrouw ook.
Heb alles uit de kast gehaald maar helaas, ik heb de code nog en frimware 4.2.1 en de versie 2.8.4.
  #169  
Oud 03-01-13, 21:41
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door konyo42 Bekijk bericht
Voor zover ik het heb meegekregen tot nu toe is het volgende gebeurt;
Allereerst bepaalde Apple dat de Dev's geen ondersteuning aan alle IOS versies meer mochten geven (dit had simpel opgelost kunnen worden met een nieuwe stand-alone versie voor nieuwe generatie smartphones)
Vervolgens is whatsapp dus toch vrolijk blijven updaten en hebben ze allerlei nieuwe functies geimplementeerd die alleen werken op IOS 4.3.
Hierna hebben ze blijkbaar geconcludeerd dat het beter zou werken als iedereen update naar de huidige versie, en hebben ze alle oude versies van whatsapp een nieuw verificatie verzoek gestuurd.
En nu komt het: zoals je ook al voorstelt is iedeen via twitter en whatsapp support hierover gaan klagen de laatste paar dagen en hebben ze het snel teruggedraait voor de meest recente versie van whatsapp voor 3G gebruikers (2.8.4)
Het probleem nu is echter dat veel mensen hun 3G bijna nooit updaten, en er dus veel verschillende versies in omloop zijn.

En alsof dit alles nog niet verwarrend genoeg is voor iedereen laat whatsapp ook niks van zich horen sinds de problemen zijn begonnen en krijgt iedereen hetzelfde standaard mailtje van support.
Dankje zeer voor jouw deskundige toelichting.
Conclusie: zoveel mogelijk emails en Tweets naar WhatsApp!!!
  #170  
Oud 03-01-13, 22:17
pavanmerel pavanmerel is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Die van mijn dochter doet het ook nog steeds niet. Ik weet niet welke versie van Whatsapp ze er precies op heeft staan (ik kan Whatsapp niet meer in), dus weet ik niet of ze nog een andere versie dan 2.8.4 er op heeft staan. Volgens haar checkt ze regelmatig op updates dus zou de nieuwste versie erop moeten staan.

Toch blijft het rotding steeds zeggen dat ze moet verifieren, en als je het nummer verstuurd blijft de melding "Sorry, er is een verouderde...etc" komen. Ook als je vervolgens op de knop "Bel mij" drukt. Telefoon al een paar keer aan en uit gezet, maar dat helpt ook niet.

Al met al erg vervelend, en mijn dochter baalt er enorm van, want 80% van wat ze met de telefoon doet is Whatsappen.
  #171  
Oud 03-01-13, 22:18
Sambo Sambo is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard

@lintje32 ik had toen ik erachter kwam dat me whatsapp het niet deet. Had ik hem nog maar niet verwijdert. Ik heb als het goed is versie 4.2. Die doet het en een legale versie krijgen kan niet meer alleen de 4.3 alleen die kan niet op iphone3g. Welke versie heb je in itunes nog staan? En anders naar mapje itunes gaan>media>applicaties> en dan efe zoeken naar whapp. Eenmaal gevonden dan kan je die terug zetten in itunes.
  #172  
Oud 03-01-13, 22:23
lientje32 lientje32 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

waar kan ik dat mapje vinden?
  #173  
Oud 03-01-13, 22:24
haneli haneli is offline
• iOS 14.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 10
Standaard Whatapp installatie met IFunBox

Ik heb mijn oude Whatapp weer kunnen installeren op m'n Iphone 3G dmv van het downloaden van het alternatief voor Itunes nl. IFunBox. Het was een fluitje van een cent. Ik had nog de oude Whatapp versie 2.8.4 ergens in een mapje staan. Installeren met IFunbox werkte simpel: zeg in welke map de Whatapp staat en hij installerde hem probleemloos op de Iphone. Dit in tegenstelling tot Itunes die maar bleef weigeren en de Istore die me opnieuw wou laten betalen voor Whatsapp. Het gaat me natuurlijk niet om die 89 cent maar gewoon het principe....

Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
  #174  
Oud 03-01-13, 22:47
PatronusCharm PatronusCharm is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Met z'n allen naar Whatsapp stappen heeft ook geen zin, zij kunnen er waarschijnlijk niets aan doen. Apple blokkeert het ontwikkelen van apps voor de iPhone 3G gewoon helemaal.
Ditzelfde probleem heb ik met zo ongeveer alle apps, van simpele spelletjes tot, jawel, Whatsapp.
Die ratten van Apple willen gewoon dat we massaal de iPhone 5 gaan kopen. Yay.
  #175  
Oud 03-01-13, 22:57
Sambo Sambo is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard

@lientje32 bij me staat die bij muziek
  #176  
Oud 03-01-13, 23:16
Sirhc Sirhc is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

@lientje32 staat in deze map C:\Je gebruikersnaam\Music\iTunes\iTunes Media\Mobile Applications
  #177  
Oud 03-01-13, 23:20
iheijnekamp iheijnekamp is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 47
Standaard

Ik probeerde vanavond toch nog een keer het telefoonnr in te voeren in whatsapp in de iPhone 3 van mijn dochter en ineens doet ie het weer!! Kennelijk is het probleem door whatsapp opgelost? Ik hoef ook niet opnieuw een code in te voeren....
  #178  
Oud 03-01-13, 23:39
MacPassenger MacPassenger is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 109
Standaard

Krijg het hier ook niet voor elkaar, de App was op eens niet meer bruikbaar, ik moest opnieuw de telefoonnummer invoeren, bij de code gaat het mis, Sorry, deze versie is verouderd. Download de nieuwste versie uit de App Store.
Updaten wil dus niet, iemand?

Het gaat hier om de 2G met 3.1.3

Laatst gewijzigd door MacPassenger; 03-01-13 om 23:51.
  #179  
Oud 04-01-13, 00:34
Muske4 Muske4 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb zojuist om 23:24 whats app opgestart.

Daar staat elke keer dat ik mijn code in moest voeren ben ik terug gegaan.
Als nog mijn telefoonnummer ingevoerd en hij werkte!

Ik denk of ga er van uit dat whats app het probleem heeft opgelost. Ik heb de laatste dagen ook echt alles geprobeerd om whats app aan de gang te krijgen maar het mocht niet lukken.

Dus voor degene die zoveel hebben geprobeerd start whats app op. Ga terug als je op scherm van ''code invoeren'' zit. En vul je telefoon nummer opnieuw in. Bij mij is het gelukt ik hoop dat het ook bij jullie lukt.

Ik kan niks garanderen.

@ iheijnekamp bedankt voor het posten
  #180  
Oud 04-01-13, 00:48
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muske4 Bekijk bericht
Ik heb zojuist om 23:24 whats app opgestart.

Daar staat elke keer dat ik mijn code in moest voeren ben ik terug gegaan.
Als nog mijn telefoonnummer ingevoerd en hij werkte!

Ik denk of ga er van uit dat whats app het probleem heeft opgelost. Ik heb de laatste dagen ook echt alles geprobeerd om whats app aan de gang te krijgen maar het mocht niet lukken.

Dus voor degene die zoveel hebben geprobeerd start whats app op. Ga terug als je op scherm van ''code invoeren'' zit. En vul je telefoon nummer opnieuw in. Bij mij is het gelukt ik hoop dat het ook bij jullie lukt.

Ik kan niks garanderen.

@ iheijnekamp bedankt voor het posten
Heb ik vanavond WhatsApp verwijderd... Staat nog wel in iTunes (hopelijk). Morgen kijken of ik 'm er vanaf iTunes weer op de iPhone3G kan krijgen want vanaf de App Store lukt het niet: dit programma vereist iOS 4.3
Erg #fail.
PS IK heb ook vanavond nog getweet naar @WhatsApp RT!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 23:55 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muske4 Bekijk bericht
Ik heb zojuist om 23:24 whats app opgestart.

Daar staat elke keer dat ik mijn code in moest voeren ben ik terug gegaan.
Als nog mijn telefoonnummer ingevoerd en hij werkte!

Ik denk of ga er van uit dat whats app het probleem heeft opgelost. Ik heb de laatste dagen ook echt alles geprobeerd om whats app aan de gang te krijgen maar het mocht niet lukken.

Dus voor degene die zoveel hebben geprobeerd start whats app op. Ga terug als je op scherm van ''code invoeren'' zit. En vul je telefoon nummer opnieuw in. Bij mij is het gelukt ik hoop dat het ook bij jullie lukt.

Ik kan niks garanderen.

@ iheijnekamp bedankt voor het posten
Heb ik vanavond WhatsApp verwijderd... Staat nog wel in iTunes (hopelijk). Morgen kijken of ik 'm er vanaf iTunes weer op de iPhone3G kan krijgen want vanaf de App Store lukt het niet: dit programma vereist iOS 4.3
Erg #fail.
PS IK heb ook vanavond nog getweet naar @WhatsApp RT!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 23:55 ----------

We want WhatsApp on iPhone 2G and 3G back

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 23:57 ----------

We want WhatsApp on iPhone 2G and 3G back

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 23:58 ----------

WhatsApp developers blocked access with the last available version for iOS3 and iOS4.

We know that XCode 4.5 drop support for ARMv6 and we can't get upgrade, but the server-side block of WhatsApp is pointless.

You need iPhone 3Gs+ to use their service. Please help us to ask them to enable WhatsApp on old iPhone again!

Send Mail to this address: support@whatsapp.com >>Pre-Built Mail

Object: WhatsApp v2.8.4 support

Message: Please don't block WhatsApp v2.8.4 for iOS server-side otherwise lots of old iPhone users will not be able to use WhatsApp anymore. Please don't answer that it is a policy of AppStore: YOU blocked the access server-side. We don't want to upgrade the application but we want to continue to use the last version available for our device since we paid for it. Thanks you

Post this on Facebook fanpage too: WhatsApp Official and Join WhatsApp Facebook

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 00:12 ----------

Ik krijg zojuist volgende verrassende email v WhatsApp:
Hi,

If you are using an iPhone 3G and have WhatsApp Messenger version 2.8.4, you can continue using WhatsApp. You will need to re-verify the same phone number that you were previously using.

If you have an iPhone 3GS or later, you will need to update to WhatsApp Messenger version 2.8.7 from the App Store on your iPhone.

If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!

This email is a service from WhatsApp Support. Delivered by Zendesk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 00:14 ----------

Ik heb dus nu het probleem dat ik WA (versie 2.8.7....)v d iPhone3G heb verwijderd. Maar dit WA mailtje geeft hoop. Toch?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 4 januari 2013 om 00:15 ----------

Ik heb dus nu het probleem dat ik WA (versie 2.8.7....)v d iPhone3G heb verwijderd. Maar dit WA mailtje geeft hoop. Toch?
Discussie gesloten

Labels
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( Roccade Jailbreak apps en thema's 1 25-08-12 19:25
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone Biebje87 iPhone Apps 2 01-05-11 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:43.