//

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G?

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Maar ergens moet er toch een manier zijn om de "check" te vermijden? Iemand die goed is met hacks zou graag van toepassing zijn nu...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #121  
Oud 02-01-13, 23:25
jwtje1 jwtje1 is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 22
Standaard

Maar ergens moet er toch een manier zijn om de "check" te vermijden? Iemand die goed is met hacks zou graag van toepassing zijn nu
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #122  
Oud 02-01-13, 23:38
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebo51 Bekijk bericht
Iemand een idee hoe je je nu afmeldt voor je account bij Whatsapp?
Ik heb ook een IPhone 3G en kan m.i.v. vandaag de app niet meer benaderen, dus ook niet de drie ... in de statusbalk waar je je account bij Whatsapp kan opzeggen.
Bekenden met Whatsapp kunnen me nog gewoon berichtjes sturen en ik krijg n.b. ook nog een melding in mijn scherm, maar kan niet in de app komen en dus niet een reply sturen.
Echt een achterlijke manier om zo je betaalde app te sluiten!
Hoe kan je niet in de app komen? Geeft hij een foutmelding, crash of iets anders? Want als die berichten komen dan betekent het dat de app nog enigzins werkt.
  #123  
Oud 02-01-13, 23:39
Sambo Sambo is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard

Ik heb ook al een mail gestuurdt kreeg een engelse mail terug. Daarin stond het zelfde als op de site. Het zij gewoon schoften
  #124  
Oud 02-01-13, 23:43
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjan95 Bekijk bericht
Hoe kan je niet in de app komen? Geeft hij een foutmelding, crash of iets anders? Want als die berichten komen dan betekent het dat de app nog enigzins werkt.
Je kunt de app wel openen echter dan kom je in een scherm waarin gevraagd wordt naar je 06 nummer. Deze moet geverifieerd worden. Nadat je je nummer invoert en verzend krijg je een melding dat de betreffende app niet meer wordt ondersteund en dat je naar een hogere versie moet updaten.
That's it. Je kunt dus echt niet meer in de app zelf komen.
  #125  
Oud 03-01-13, 00:01
arjan95 arjan95 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebo51 Bekijk bericht
Je kunt de app wel openen echter dan kom je in een scherm waarin gevraagd wordt naar je 06 nummer. Deze moet geverifieerd worden. Nadat je je nummer invoert en verzend krijg je een melding dat de betreffende app niet meer wordt ondersteund en dat je naar een hogere versie moet updaten.
That's it. Je kunt dus echt niet meer in de app zelf komen.
Ok. Om je af te melden, vraag aan iemand die ook een iphone / bb / android heeft of hij jouw kan laten aanmelden. Ook dan krijg je zo'n code, maar als je die goed invoert, dan kan de oude iPhone geen berichten meer krijgen omdat die compleet gedeactiveerd is.

Mocht dit niet lukken, installeer dan Bluestacks op je pc en doe het daarmee. Dan hoef je van niemand een mobiel te lenen.

Waarschijnlijk zul je vervolgens toch naar een nieuwere telefoon moeten kijken, want zo te zien gaat het hacken toch niet echt wat worden. De nieuwere apps zijn voor een andere processortechniek gemaakt en kunnen dus onmogelijk worden omgezet voor de iPhone 3G. Helaas.
  #126  
Oud 03-01-13, 01:17
jorickhoofd jorickhoofd is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
De ontwikkelaars van die apps bepalen op welke iOS versie die werken, niet Apple. Voor Apple maakt dat allemaal niets uit.

Apple verkoopt even graag een Whatsapp die op iOS 4.2.1 werkt als een Whatsapp die op iOS 4.3.3 en hoger werkt.
Volgens mij klopt dit niet helemaal. De ontwikkelaars, zoals die van WhatsApp werden min of meer verplicht om de nieuwe update in Xcode 4.5 te schrijven. Zonder App in Xcode 4.5 word deze niet toegelaten in de App Store. Aangezien iOS 4.2.1 geen Xcode 4.5 producten ondersteund zul je dus je iOS moeten updaten naar minimaal iOS 4.3, en als ik mij niet vergis is dat onmogelijk met een 3G. Wat balen is. Want na een poos is dat nog steeds een prima werkende telefoon, voor mij wel in ieder geval.

Lang verhaal kort: als je wilt blijven WhatsAppen zul je een nieuw iPhone moeten kopen.
  #127  
Oud 03-01-13, 09:17
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennimal Bekijk bericht
Kan iemand me vertellen waar die prullenbak te vinden is?
Hoe kan ik de Prullenbak weergeven op het bureaublad in Windows Vista of in Windows XP?
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #128  
Oud 03-01-13, 11:51
Letz Letz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard Whats app werkt weer

Sinds vanochtend doet whatapp het weer op mijn 3G.
Omdat ik ook het scherm met nummerverificatie kreeg en daarna geen sms met code alleen 'onherstelbare fout' heb ik gistermiddag een sms naar een whatsapp nummer dat werkt als je het foute telefoonnummer aangeeft bij je aanmelding, gestuurd.

Ik weet niet of dat de oplossing was maar hij doet het weer.

Alle anderen met hetzelfde probleem, succes
  #129  
Oud 03-01-13, 12:00
Sambo Sambo is offline
• iOS 4.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 11
Standaard

Het whats app doet t weer op iphone 3g. Waarschijnlijk teveel klachten ofzo

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 11:02 ----------

Ik moest alleen nummer in voeren en poef hij deet t weer.
Ik hoop dat dat bij iedereen zo is.
  #130  
Oud 03-01-13, 12:07
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Kan hier bevestigen dat het weer werkt. Mijn kleine zusje kan weer whatsappen!
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #131  
Oud 03-01-13, 12:32
Sirhc Sirhc is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Welke versie van WhatsApp gebruiken jullie dan, want ik gebruik 2.8.4 en krijg na de nummerverificatie nog steeds de melding deze versie is verouderd en krijg geen sms met code.
  #132  
Oud 03-01-13, 12:33
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Gewoon dezelfde heb ik gebruikt, en nadat ik mijn nummer opnieuw invoerde werkte het weer!
  #133  
Oud 03-01-13, 12:38
linsyschopman linsyschopman is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Nou bij mij doet hij het nog steeds niet... Vind het echt schandalig!
  #134  
Oud 03-01-13, 12:42
Letz Letz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard welke versie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sirhc Bekijk bericht
Welke versie van WhatsApp gebruiken jullie dan, want ik gebruik 2.8.4 en krijg na de nummerverificatie nog steeds de melding deze versie is verouderd en krijg geen sms met code.

ik gebruik versie 2.8.4 ook en die doet het dus weer sinds vanochtend.
Whatsapp opstarten, telnr invoeren en klaar....
  #135  
Oud 03-01-13, 13:24
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pavanmerel Bekijk bericht
Ik heb toch maar een mail op poten naar Whatsapp gestuurd. Misschien helpt het als ze er maar genoeg krijgen en houden ze toch een lite-versie voor de 3G in leven?

het e-mailadres: support@whatsapp.com
Ik heb ook een email gestuurd en kreeg dit antwoord:
"
Hi,
Thanks for your message.
In order to connect to WhatsApp, or activate your number, you will need the latest version of WhatsApp Messenger - v2.8.7 - available from the App Store on your iPhone. Please note that iPod and iPad are not supported devices.
The latest version of WhatsApp for iPhone requires iOS 4.3 or later. Regretfully, Apple does not allow new app updates to be compatible with both iOS 6 and older versions of iOS, effectively ending support for the iPhone 3G. Because of Apple's decision to stop supporting these devices, we can no longer provide new app updates for iPhone 3G users. "

1) WhatsApp en Apple voeren een oorlogje met elkaar over de portemonnaie van de aanschaffers van de WhatsApp app. Prestige/macht.
2) Hoe krijg ik de WhatsApp weer werkend op de iPhone 3G van mijn vrouw?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 12:33 ----------

De WhatsApp versie (de meest recent) die nu voor aanschaf/update in de Apple Store staat is de 2.8.7 van 7 dec 2012. Vreemd dat WhatsApp met de oudere versies (2.8.6 van 16 nov en 2.8.4 van 15 aug) tot 2 januari 2013 nog gewoon werkte. Of heeft iemand daar een verklaring voor? Apple streek?
Ik had wel een editorial van de redactie van de iPhoneclub over dit heikele onderwerp verwacht!
Ik wil gewoon WhatsApp weer draaiend op de iPhone 3G ! Simpel

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 12:43 ----------

Op de site van WhatsApp zelf schrijft de oprichter/bedenker van WhatsApp deze zeer emotionele (!) blog:
Life’s Change Agent and the iPhone 3G
Many people are asking why we’ve stopped supporting the iPhone 3G. It’s because Apple has stopped supporting old iOS versions and old iPhones in their most recent version 4.5 of Xcode, which is the tool (the only tool) that engineers use to make iPhone apps.
The iPhone 3G has a special place for me in my heart – it was the first smartphone I bought in January of 2009 and it was the first phone on which we started developing WhatsApp just a month later.
Then as now, however, we must follow Apple’s lead on all things related to the iPhone. Their pace of innovation has a price of forced obsolescence.
(Life’s Change Agent and the iPhone 3G)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 12:47 ----------

Waarom staat er (sorry) -tussen haakjes dus - in de toelichting in de Apple Store op de Update naar versie 2.8.7 bij iOS 4.3? Heeft WhatsApp dat gedaan of Apple?
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms

Laatst gewijzigd door bbgt; 03-01-13 om 13:47.
  #136  
Oud 03-01-13, 13:53
Jouke Jouke is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

De mensen bij wie whatsapp 2.8.4 weer werkt. Draaien jullie 3.1.3 of 4.2.1 firmware? En komt hij nu weer gewoon door de activatie?
  #137  
Oud 03-01-13, 13:55
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sambo Bekijk bericht
Het whats app doet t weer op iphone 3g. Waarschijnlijk teveel klachten ofzo

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 januari 2013 om 11:02 ----------

Ik moest alleen nummer in voeren en poef hij deet t weer.
Ik hoop dat dat bij iedereen zo is.
Kun je ons uitleggen hoe je het voor elkaar hebt gekregen?
Welk nummer moest moest je wanneer etc invoeren? Moet je eerst de WhatsApp van je iPhone 3G verwijderen? Op het WA icoontje staat nu met rood 38. Aantal appjes. Als ik op het icoontje touch verschijnt het bericht dat er een sms-bericht onderweg is. Dus niet. Geen 3-cijferige activatiecode ontvangen. Touch ik op "Stuur code opnieuw" dan verschijnt de message:
Sorry, deze versie v WA is verouderd. Download de nwste versie uit de Apple Store... Catch 22 situatie dus HELP HELP
Oh ja: onze iPhone 3G heeft iOS versie 4.2.1 (BC148), Modemfirmware 05.15.04 en provider is T-Mobile. Model MB496T.
  #138  
Oud 03-01-13, 13:58
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Weet niet of je Whatsapp opnieuw kunt downloaden, maar anders zeker even proberen te verwijderen en opnieuw weer te downloaden!
  #139  
Oud 03-01-13, 14:03
Letz Letz is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jouke Bekijk bericht
De mensen bij wie whatsapp 2.8.4 weer werkt. Draaien jullie 3.1.3 of 4.2.1 firmware? En komt hij nu weer gewoon door de activatie?
firmware 4.2.1
Ik heb gisteren een keer of 20 geprobeerd te activeren, lukte niet. Ik kreeg geen activatiecode omdat mijn versie te oud was.
Vandaag moest ik mijn telefoonnummer weer invoeren en deed hij het daarna gewoon weer.

Ik weet niet of de anderen waarbij het weer werkt ook naar whatsapp hebben gemaild en gesmst maar dat heb ik dus wel gedaan. Nog geen reactie.
  #140  
Oud 03-01-13, 14:04
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Aangezien je nog geen reactie hebt moet dit geen reet uitmaken met het feit dat whatsapp het weer doet, ik moest ook mijn nr opnieuw invoeren vandaag. Ik heb geen contact opgenomen met de devs van whatsapp "in any way". Dus dat zou niet hoeven uitmaken.
Discussie gesloten

Labels
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( Roccade Jailbreak apps en thema's 1 25-08-12 19:25
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone Biebje87 iPhone Apps 2 01-05-11 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:39.