//

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G?

Nieuwste WhatsApp werkt niet op iPhone 3G? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Had je nog geen whatapps op de iPhone? Ik had deze eral op staan en kreeg telkens de boodschap na het invoeren van je telefoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 08-01-13, 14:38
Divingrob Divingrob is offline
• iOS 4.2.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Had je nog geen whatapps op de iPhone? Ik had deze eral op staan en kreeg telkens de boodschap na het invoeren van je telefoon nummer dat er een code ingvoerd moete worden en dan pas de boodschap dat je versie 4.3 nodig had.

Maar nu niet meer en WA werkt weer.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 08-01-13, 14:56
Whatsappprobleem Whatsappprobleem is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 9
Standaard

Nee, ik heb op advies van Apple een herstelkopie gemaakt en die heeft al mijn apps eraf gegooid. Nu krijg ik steeds die melding van iOS 4.3 en kan ik de app dus niet terug op mijn iPhone zetten.
  #283  
Oud 08-01-13, 15:04
evaopdeiphone evaopdeiphone is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard Wie helpt mij aan de versie 2.8.4?

Ik had de laatste update blijkbaar niet gedaan want de versie die in mijn prullenbak staat is de 2.8.2 ipa. Hoe kom ik nu aan de 2.8.4 versie van Whatsapp? Ik heb de oude versie er weer op gezet en krijg nu sinds kort wel af en toe berichten binnen maar die verschijnen alleen op mijn 'beginscherm', ik kan nog steeds Whatsapp niet openen op de telefoon en alle berichten bekijken, laat staan berichten versturen.
Hopelijk heeft iemand de gouden tip hoe ik aan de 2.8.4 kan komen...?
  #284  
Oud 08-01-13, 15:22
SBosch SBosch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Divingrob Bekijk bericht
Had je nog geen whatapps op de iPhone? Ik had deze eral op staan en kreeg telkens de boodschap na het invoeren van je telefoon nummer dat er een code ingvoerd moete worden en dan pas de boodschap dat je versie 4.3 nodig had.

Maar nu niet meer en WA werkt weer.
Mag ik vragen wat je gedaan hebt om het weer te laten werken? Of begon het op eens magisch weer te werken?
  #285  
Oud 08-01-13, 15:52
Divingrob Divingrob is offline
• iOS 4.2.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik heb zelf niks extra gedaan. Het is versie 2.8.4.
Had daarvoor wel problemen dat er telkens een code in moest vullen.
Maar nu alleen maar telefoon nummer.
  #286  
Oud 08-01-13, 16:32
dnth dnth is offline
• iOS 14.6
• 10.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 14
Stuur een bericht via ICQ naar dnth Stuur een bericht via MSN naar dnth
Standaard

Hier werkt de 3G van mij vrouw ook weer zonder problemen.
  #287  
Oud 08-01-13, 16:54
Amela Amela is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Hallo

Ik heb ook problemen met apps ..ik kan whatapp niet meer downloaden op mijn iphone 3G hij vraagt iOs 4.3 ..iemand advies?? gr

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 januari 2013 om 16:56 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whatsappprobleem Bekijk bericht
Nee, ik heb op advies van Apple een herstelkopie gemaakt en die heeft al mijn apps eraf gegooid. Nu krijg ik steeds die melding van iOS 4.3 en kan ik de app dus niet terug op mijn iPhone zetten.

bij mij hetzelfde verhaal..
  #288  
Oud 08-01-13, 18:53
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Degene die er toch in slaagt WhatsApp (weer) werkend te krijgen op zijn/haar iPhone 3G heeft gewoon mazzel. Enige mogelijkheid is dat in iTunes nog de niet geupdate versie staat.
Voor alle andere gedupeerden: zoveel mogelijk mails naar support@whatsapp of uphone-support@whatsapp sturen en aandringen op herstel!!! Of @jankoum tweeten, de ceo v WhatsApp!!!
__________________
....i.c.m. een Tele2 sim only 1GB en 100 bel/sms
  #289  
Oud 08-01-13, 20:03
bluppy bluppy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Life’s Change Agent and the iPhone 3G
Many people are asking why we’ve stopped supporting the iPhone 3G. It’s because Apple has stopped supporting old iOS versions and old iPhones in their most recent version 4.5 of Xcode, which is the tool (the only tool) that engineers use to make iPhone apps.

The iPhone 3G has a special place for me in my heart – it was the first smartphone I bought in January of 2009 and it was the first phone on which we started developing WhatsApp just a month later.

Then as now, however, we must follow Apple’s lead on all things related to the iPhone. Their pace of innovation has a price of forced obsolescence.

December 29, 2012 by admin


dit is het antwoord van het whatsapp team
  #290  
Oud 08-01-13, 20:19
Whatsappprobleem Whatsappprobleem is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 9
Standaard

Daar heb ik er ook al drie van, omdat je toch een standaard antwoord krijgt. Als je dan een reply stuurt, hoor je niets meer.
  #291  
Oud 08-01-13, 20:28
bluppy bluppy is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 3
Standaard

Hi,

Thanks for your message. Apple no longer supports the iPhone 3G, nor does WhatsApp.

In order for WhatsApp to provide a more secure and reliable service for all of our users, we simply cannot continue supporting older versions of the app. If you have WhatsApp Messenger version 2.8.4 for iPhone, you should be able to continue using WhatsApp with the same phone number. Unfortunately, Apple does not provide any way for us to distribute previous versions of the app, so you will need to have had previously downloaded version 2.8.4.

WhatsApp is an internet-driven service. It requires all of the devices that connect to it to be able to use the same protocol (similar to "speaking the same language"). As our protocol evolves to add new features and improve security and performance, it becomes imperative to enforce all of our devices to use the newer protocol. Otherwise, our system becomes vulnerable to attackers and spammers. If we allow old devices into the system, we allow the few users with old devices to jeopardize the experience for the rest of our users. Eventually, the protocol will evolve to a point where old devices will simply not understand the new protocol entirely.

You can read our latest blog post to learn more about why WhatsApp Messenger now requires iOS 4.3 or later: Life’s Change Agent and the iPhone 3G

It's not as simple as "Your device is too old", but the bottom line is: "Your device is too old."

-ken

ken@whatsapp.com

nog een reactie van het whatsapp team
  #292  
Oud 08-01-13, 20:51
bbgt bbgt is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Almere Stad
Berichten: 206
Stuur een bericht via ICQ naar bbgt Stuur een bericht via Instant Messenger naar bbgt Stuur een bericht via MSN naar bbgt Stuur een bericht via Yahoo naar bbgt
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bluppy Bekijk bericht
Hi,

Thanks for your message. Apple no longer supports the iPhone 3G, nor does WhatsApp.

In order for WhatsApp to provide a more secure and reliable service for all of our users, we simply cannot continue supporting older versions of the app. If you have WhatsApp Messenger version 2.8.4 for iPhone, you should be able to continue using WhatsApp with the same phone number. Unfortunately, Apple does not provide any way for us to distribute previous versions of the app, so you will need to have had previously downloaded version 2.8.4.

WhatsApp is an internet-driven service. It requires all of the devices that connect to it to be able to use the same protocol (similar to "speaking the same language"). As our protocol evolves to add new features and improve security and performance, it becomes imperative to enforce all of our devices to use the newer protocol. Otherwise, our system becomes vulnerable to attackers and spammers. If we allow old devices into the system, we allow the few users with old devices to jeopardize the experience for the rest of our users. Eventually, the protocol will evolve to a point where old devices will simply not understand the new protocol entirely.

You can read our latest blog post to learn more about why WhatsApp Messenger now requires iOS 4.3 or later: Life’s Change Agent and the iPhone 3G

It's not as simple as "Your device is too old", but the bottom line is: "Your device is too old."

-ken

ken@whatsapp.com

nog een reactie van het whatsapp team
Yussen 7 dec 2012 en 2 jan 2013 werkte alles voor een WA 2.8.7 op een iPhone 3G wel. P;otseling de stekker eruit maar degenen die uit luiheid of onkunde waren blijven steken bij 2.8.4 hebben de mazzel wel te kunnen doorgaan en zijn blijkbaar geen gevaar voor het werken v WA in zijn totaliteit.
Ik snap er echt helemaal nix meer van.

Laatst gewijzigd door bbgt; 08-01-13 om 20:52. Reden: herstel tikfout
  #293  
Oud 08-01-13, 20:54
SBosch SBosch is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 7
Standaard

En toch wil ik weten waarom bij sommigen de app wel weer op magische wijze werkt, maar bij mij niet.

Ik heb ditzelfde antwoord gekregen van WhatsApp. Ik wil gewoon graag een oplossing. Ik hoop dat die van mij ook weer op magische wijze kan werken.
  #294  
Oud 08-01-13, 21:08
Justj78 Justj78 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 1
Standaard

Hier ook zo een geval van jammerrrrr. Ik heb onlangs de iPhone 3G.
Heb Whatsapp gedownload (en dus betaald), en hop niet werken.
Helaas geen oudere/werkende versie van whatsapp in mijn prullenbak, dus flink balen.
Niet dat het om een mega bedrag gaat (wel 89 eurocent), maar het gaat hier technisch gezien om misleidende reclame.
Een product aanbieden, verkopen, en vervolgens werkt het niet.
Ik heb betaald, dus ik verwacht dat het product ook doet zoals het wordt aangeboden.

Ik heb al een email gestuurd naar support@whatsapp.com, maar ik verwacht een lang saai verhaal, dat netjes zegt dat ik simpelweg een te oude telefoon heb (pfffff te oud? ik heb nog een Ericsson t20e gloedje nieuw in doos. En een ericsson A1018, DAT is pas oud).

Anyway, is het niet mogelijk om de laatste wel werkende versie ergens downloadbaar online te zetten?
Dus zeg maar, dat bestandje dat in de prullenbak beland na updaten, die dan downloadbaar te maken?
Of is dit echt account gekoppeld?

Ik hoop dat Whatsapp met een werkende versie gaat komen, of dat iemand een oplossing heeft (zoals genoemd).
  #295  
Oud 08-01-13, 21:31
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Justj78 Bekijk bericht
Of is dit echt account gekoppeld?
Zoals in de eerdere modbreak aangegeven: dit is aan je Apple ID gekoppeld.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #296  
Oud 08-01-13, 22:52
Whatsappprobleem Whatsappprobleem is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 9
Standaard

Dus ook als het lukt om ergens WA 2.8.4. te downloaden, werkt het niet?
  #297  
Oud 08-01-13, 22:57
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Whatsappprobleem Bekijk bericht
Dus ook als het lukt om ergens WA 2.8.4. te downloaden, werkt het niet?
Aangezien die (vast) niet aan jouw Apple ID gebonden is heb je daar inderdaad niets aan.
  #298  
Oud 08-01-13, 23:25
Whatsappprobleem Whatsappprobleem is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 9
Standaard

Nou, dan kan ik dus mijn iPhone net zo goed weggooien. Kan nu alleen nog maar bellen en smsen. Niets wat ik met mn vorige telefoon ook niet kon.
  #299  
Oud 09-01-13, 14:15
droef51 droef51 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2013
Berichten: 2
Standaard

Ook ik heb een i-phone 3G met dezelfde whatsApp problemen.
Maar nu heb ik net op advies van een vriend ICQ messenger geladen, ICQ Messenger for iPhone, iPad and iPod touch ,gaat heel soepel en lijkt veel op WhatsApp, maar nu komt het: ik denk na het downloaden ik zal toch eens kijken of WhatsApp op een of andere manier weer werkt, en tot mijn verbazing kreeg ik nu wel een drie cijferig nr toegezonden dat na het invullen erin resulteerde dat mijn WhatsApp weer naar behoren werkt. Waarschijnlijk is Adobe Air meegekomen bij het downloaden van ICQ, maar goed ik wilde dit met u delen, ik zou zeggen probeer het, bij mij werkt het weer.
  #300  
Oud 09-01-13, 14:56
NicolaasR NicolaasR is offline
• iOS 7.1.2
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Deventer
Berichten: 115
Standaard

en welk versie van whatsapp heb je er opstaan? ik heb het net gelijk even geprobeert maar helaas hier werkt het nog steeds niet. Het kan zijn dat het komt omdat ik 2.8.4 ipa heb gedownload van internet
Discussie gesloten

Labels
ios, iphone, iphone 3g, whatsapp, whatsapp ondersteuning, whatsapp werk niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp op iPad werkt, maar iPhone niet meer :( Roccade Jailbreak apps en thema's 1 25-08-12 18:25
Whatsapp werkt niet meer na update Iphone Biebje87 iPhone Apps 2 01-05-11 15:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:38.