//

Remote (iTunes) werkt niet

Remote (iTunes) werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Na 4 uur prutsen zet ik mijn probleem maar eens op dit forum, ik hoop dat iemand snapt wat ik fout doe? Ik heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-12-12, 13:06
plomp47 plomp47 is offline
• iOS 6.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Standaard Remote (iTunes) werkt niet

Hallo,

Na 4 uur prutsen zet ik mijn probleem maar eens op dit forum, ik hoop dat iemand snapt wat ik fout doe?

Ik heb de Remote app voor iTunes gedownload en geïnstalleerd op mijn Iphone 3gs gegevens ingevuld van mij AppleID en daar ziet hij niets.
Thuisdeling staat aan en de Wi-Fi sync optie ook, maar mijn bibliotheek kan ik niet zien op mijn Iphone. Ook zou ik een code moeten invoeren in iTunes zodra ik mijn iPhone aanklik, dit gebeurt niet.
Overigens kan ik ook niet via Wi-Fi synchroniseren met iTunes, de Iphone word niet herkend via Wi-Fi in iTunes en PC, via USB werkt de sync wel prima.

Voor mijn gevoel staat alles goed ingesteld op beide apparaten, maar het werkt gewoon niet. Ik heb zelfs in mijn firewall de poorten vrijgegeven die hiervoor gebruikt zouden worden, helpt ook niet.

Ik krijg bijna het idee dat de combinatie Windows PC met iTunes en Apple Iphone 3gs niet wil samenwerken? Toch zou het moeten kunnen, wat doe ik fout??

iTunes: Versie 11
Iphone: OS 6.0.1
PC: Windows 7

Wie kan mij helpen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-12-12, 16:00
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard

ik heb net het zelfde probleem voor heeft al gewerkt bij me , maar ne enige tijd probeer ik eens terug en vind hij mijn bibliotheek niet meer in Itunes " is onvindbaar" komt dan op mijn scherm
Dit probleem is ook net het zelfde op mijn ipad

itunes 11.0.1
Iphone 5 Ios 6.01
Ipad 3 generatie Ios 6.01
PC Windows 7 64bit
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: iTunes Remote - iPhone werkt wel iPad niet RoyalMess iTunes 0 27-08-11 16:17
Remote/Airvideo werkt niet Vroegevogel iPhone algemeen 2 04-05-11 15:54
Remote op Apple in-ear-phones werkt niet op iPhone 3GS acvz iPhone algemeen 3 14-02-11 22:37
Remote werkt niet! joel017 Archief 1 18-06-09 00:45
Windows: Itunes remote Miura iTunes 8 06-08-08 00:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:51.