//

Kan niet op Instagram

Kan niet op Instagram discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar maanden kan ik niet op instagram. Ik had een foto geplaatst van een vrouw in haar ondergoed. werdt meteen verwijderd. Nu geven ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-12-12, 17:14
MrJ79 MrJ79 is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 1
Unhappy Kan niet op Instagram

Sinds een paar maanden kan ik niet op instagram. Ik had een foto geplaatst van een vrouw in haar ondergoed. werdt meteen verwijderd. Nu geven ze aan dat ik met een ander gebruikersnaam erop kan maar dat is niet zo. Krijg namelijk de melding my account is disabled. heb ze al verschillende malen een mail gestuurd en gevraagd of ze die blokkade willen verwijderen maar krijg gewoon geen reactie terug. Alleen een automatische mail met onzin erin.

Weet iemand wat ik hier voor kan doen om gewoon weer gebruik te maken van Instagram.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
itunes kan geen reservekopie maken, want de kopie kan niet worden opgeslagen... CoolingThunder iTunes 1 19-10-11 16:55
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan Sabine91 iPhone algemeen 2 09-08-09 08:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.