scherm gaat uit tijdens gebruik navigatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds kort weer navigatie op me Iphone 5. Als ik die gebruik gaat na een tijd me scherm als nog uit. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
scherm gaat uit tijdens gebruik navigatie
Ik heb sinds kort weer navigatie op me Iphone 5.
Als ik die gebruik gaat na een tijd me scherm als nog uit. Ik heb alle instellingen al nagekeken en het ligt niet aan het automatische schermvergrendeling. Waar kan het dan aanliggen? Het gaat om de app Navgate van Pioneer. Is de navi die je ook op de Appradio kunt gebruiken ,maar die heb ik momenteel niet in gebruik. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherm dimt tijdens gebruik en lockt dan | miicker | iPhone algemeen | 1 | 17-05-11 10:54 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Scherm gaat niet uit tijdens bellen | alikarakas | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:47 |
Tel gaat niet over tijdens gebruik agenda | tomrobbens | iPhone algemeen | 2 | 19-07-08 12:25 |
Tijdens bellen gaat iPhone vaak op mute en scherm uit | rob_s | iPhone algemeen | 4 | 02-02-08 14:03 |
|
|