//

Grijze knoppen in iTunes Store-app

Grijze knoppen in iTunes Store-app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Volgens mij ben ik één van de weinige die hier last van heeft (of het überhaupt door heeft), maar ik krijg er maar geen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-12-12, 18:26
Bartje26's schermafbeelding
Bartje26 Bartje26 is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Dec 2012
Berichten: 5
Exclamation Grijze knoppen in iTunes Store-app

Hallo,

Volgens mij ben ik één van de weinige die hier last van heeft (of het überhaupt door heeft), maar ik krijg er maar geen antwoord op gevonden!

Dit is het "probleem":
In het programma iTunes is er helemaal niets aan de hand. Ik kan alles downloaden wat ik wil. Van muziek tot aan films. Tegoed genoeg.
Echter, als ik de iTunes Store-app (paarse icoontje op de homescreen van je iPhone) kan ik bepaalde dingen niet downloaden.

Ik kwam erachter toen de 12 dagen-app van iTunes met muziek kwam. Ik kreeg toen dit te zien:

Zoals je ziet zijn de knoppen grijs en kan ik het dus ook niet aantikken..

Als ik dan naar de iTunes Store-app ga kan ik het ene album wel downloaden en het andere niet. Het is zelfs nog vreemder dat ik soms wel het complete album kan downloaden, maar bepaalde losse nummers niet..


Het is dus ALLEEN in de iTunes Store-app! Op de laptop kan ik gewoon downloaden.
Misschien is het een luxe probleem, maar toch wil ik graag de oorzaak er van weten.

Opnieuw in- en uitloggen geprobeerd, uit- en aanzetten van iPhone geprobeerd, opnieuw machtigen van laptop geprobeerd..

Iemand enig idee??
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
downloaden, grijs, iphone, itunes, knoppen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Grijze playlist verwijderen iTunes en iPhone4 Bebru64 iTunes 21 29-01-13 20:45
Grijze icon labels / grijze icoon tekst Brul Jailbreak apps en thema's 2 21-12-09 22:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:25.