//

App voor zakelijke bel kosten.

App voor zakelijke bel kosten. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben op zoek naar een App die per maand laat zien hoeveel minuten ik gebeld heb. Wij hebben een zakelijk abonnement van Vodafone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-01-13, 11:47
Trick9 Trick9 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 18
Standaard App voor zakelijke bel kosten.

Hallo,

Ik ben op zoek naar een App die per maand laat zien hoeveel minuten ik gebeld heb. Wij hebben een zakelijk abonnement van Vodafone je kan dus niet met MyVodafone je tegoed zien, want Vodafone ondersteund het abonnement niet dat we hebben met de eigen app.

Ik vond voor Android een app genaamd Phone Usage, deze biedt eigenlijk precies wat ik nodig heb alleen voor de iPhone is deze app niet te krijgen. Weet iemand een andere app die je belminuten / kosten inzichtelijk kan maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-01-13, 12:54
iphoneEd iphoneEd is offline
• iOS 10.3.2
• 9.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 331
Standaard

Bij mij hetzelfde. Ook zakelijk. Geen zin om steeds in te loggen met de Mac. Word tijd dat die app ook voor zakelijke gebruikers nut heeft. Als je iets gevonden hebt, laat even weten.
Reageren

Labels
belminuten, beltegoed, phoneusage, verbruik



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App voor 'verborgen' kosten. Interesse ja/nee? ea61 Ontwikkelen voor iOS 9 21-09-11 22:34
internet abonnent zonder te betalen voor bel en sms kosten cherrytop Odido (T-Mobile) 0 08-05-11 14:54
Kosten app maken voor ipad haroldv iPad Apps 1 08-12-10 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.