//

Tunin.fm top40 update??

Tunin.fm top40 update?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) In de AppStore staat plotseling vermeld dat ik tunin.fm top 40 kan updaten. Maar heb deze app nooit geïnstalleerd? Wel ooit de radio 538 app. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 01-02-13, 17:24
jiggy1965 jiggy1965 is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 78
Standaard Tunin.fm top40 update??

In de AppStore staat plotseling vermeld dat ik tunin.fm top 40 kan updaten. Maar heb deze app nooit geïnstalleerd? Wel ooit de radio 538 app. Hoort het soms daar bij? Heb geen idee hoe ik aan die update vermelding anders kom.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-02-13, 18:09
Carrol84 Carrol84 is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

Ik heb dus hetzelfde op Ipad en IPhone. Op IPhone klikte ik eigenlijk automatisch op update. Kreeg melding "Het artikel dat u wilde kopen!!! is niet langer beschikbaar.... Notificatie verwijderd zichzelf niet

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 februari 2013 om 17:10 ----------

Ik ben er al uit! Het is dus een samenhang van 538. Heb deze app verwijderd en de update is ook weg!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleempje met updaten, had 't o.a. met Tunin.fm en nu met Belstatus. JDFS Archief 7 03-03-09 22:43
Tunin FM atek iPhone Apps 21 23-02-09 20:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.