iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Whatsapp blijft trillen (in silent mode) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/135840-whatsapp-blijft-trillen-silent-mode.html)

S.A.F 24-02-13 15:59

Whatsapp blijft trillen (in silent mode)
 
Heb op mijn iPhone 4 met firmware 6.1.2 het probleem dat Whatsapp blijft trillen, ondanks dat ik bij Instellingen > Berichtgeving > Trillen uitgezet heb. Het lijkt dus simpelweg niet te werken.

Uiteraard is het volledig uitzetten van trillen op mijn telefoon geen optie, dan mis ik telefoontjes/smsjes.

Iemand met hetzelfde probleem? Mijn vriendin heeft het ook (zelfde telefoon/firmware).

pipo22 24-02-13 16:42

Kijk ook even bij de instellingen van whatsapp zelf daar staat ook In-App Vibrate etc.

S.A.F 24-02-13 19:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pipo22 (Bericht 881144)
Kijk ook even bij de instellingen van whatsapp zelf daar staat ook In-App Vibrate etc.

Excuses dat het misschien niet helemaal duidelijk was, maar ik heb het juist over de instellingen binnen Whatsapp. Daar zet ik 'Trillen' uit, maar dit heeft geen effect.

Harde reset en Whatsapp opnieuw installeren hielp niet en mijn vriendin heeft hetzelfde probleem op haar iPhone 4...

pipo22 25-02-13 00:40

Ah en als je naar Instellingen gaat en dan Berichtgeving en dan whatsapp daar staan ook nog wat instellingen van de notificaties zoals de geluiden en een push vibration.

uitsmijter 25-02-13 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pipo22 (Bericht 881266)
Ah en als je naar Instellingen gaat en dan Berichtgeving en dan whatsapp daar staan ook nog wat instellingen van de notificaties zoals de geluiden en een push vibration.

Push vibration staat daar niet tussen hoor.......je kan dit alleen instellen in de App WhatsApp zelf.

S.A.F 26-02-13 12:04

Het klopt wat 'uitsmijter' zegt, staat er niet tussen. En in Whatsapp zelf zou het inderdaad te regelen moeten zijn, dat ging op mijn tijdelijke Samsung Galaxy Ace (oud ding) ook gewoon. Maar het lijkt niet te werken op de iPhone 4 i.c.m. firmware 6.1.2, want mijn vriendin heeft het probleem ook.

Werkt het trillen uitzetten bij jullie wel op firmware 6.1.2 i.c.m. iPhone 4?

pipo22 26-02-13 18:57

Oh ja dan komt dat vanwege Pushtone een cydia tweak dan weet ik het niet helaas dan is het denk ik een software matig probleem of w8en op een update van whatsapp.
Of dus jailbreaken en pushtone installeeren/een oudere whatsapp versie gebruiken ;)

S.A.F 26-02-13 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pipo22 (Bericht 881766)
Oh ja dan komt dat vanwege Pushtone een cydia tweak dan weet ik het niet helaas dan is het denk ik een software matig probleem of w8en op een update van whatsapp.
Of dus jailbreaken en pushtone installeeren/een oudere whatsapp versie gebruiken ;)

Hij is gejailbreakt, wat kan ik met Pushtone doen dan?

pipo22 26-02-13 20:47

daarmee kan je andere geluiden instellen voor bepaalde apps bij berichtgeving en trillingen misschien dat je het daar mee kan oplossen

Gespot 26-02-13 21:32

Je kan hem ook voor andere dingen gaan gebruiken

S.A.F 27-02-13 10:43

Pushtone is geen optie: daarin kun je niet het trillen van de iPhone aanpassen.

Lijkt op een Whatsapp fout?

IphoneIpodTouch 04-01-14 22:33

Iemand al een idee? Wordt gek van dat trillen ook als je al aan het whatsappen bent gaat dat ding nog trillen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:45.