Eetlijst app waarmee je kan aanmelden voor gezamenlijk eten met je huis discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon in een studentenhuis en we zijn nu vaak via WhatsApp aan het peilen wie wel/niet mee eten. Zou ideaal zijn als er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Eetlijst app waarmee je kan aanmelden voor gezamenlijk eten met je huis
Ik woon in een studentenhuis en we zijn nu vaak via WhatsApp aan het peilen wie wel/niet mee eten. Zou ideaal zijn als er een app bestaat die elke dag rond een uurtje of 3 a 4 een push notificatie aan iedereen de deur uit doet om te vragen "eet je thuis?". En zo ja, hoe laat en eten er mensen met je mee.
Ik heb al zitten zoeken, maar ik kan niet zo'n app vinden. Iemand enig idee of het überhaupt bestaat? Of dat er een app is die hier misschien niet direct voor bedoeld is, maar wel zo gebruikt kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
eetlijst, eten, gezamenlijk, studentenhuis |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. | dounia | iPhone Apps | 0 | 16-03-12 10:31 |
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren | daveku | Muziek, foto & video | 1 | 08-03-11 14:09 |
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan | bilal2307 | iPhone Apps | 0 | 17-08-09 18:42 |
|
|