//

Eetlijst app waarmee je kan aanmelden voor gezamenlijk eten met je huis

Eetlijst app waarmee je kan aanmelden voor gezamenlijk eten met je huis discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik woon in een studentenhuis en we zijn nu vaak via WhatsApp aan het peilen wie wel/niet mee eten. Zou ideaal zijn als er een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-02-13, 10:38
TheBishop TheBishop is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2011
Berichten: 3
Standaard Eetlijst app waarmee je kan aanmelden voor gezamenlijk eten met je huis

Ik woon in een studentenhuis en we zijn nu vaak via WhatsApp aan het peilen wie wel/niet mee eten. Zou ideaal zijn als er een app bestaat die elke dag rond een uurtje of 3 a 4 een push notificatie aan iedereen de deur uit doet om te vragen "eet je thuis?". En zo ja, hoe laat en eten er mensen met je mee.

Ik heb al zitten zoeken, maar ik kan niet zo'n app vinden. Iemand enig idee of het überhaupt bestaat? Of dat er een app is die hier misschien niet direct voor bedoeld is, maar wel zo gebruikt kan worden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
eetlijst, eten, gezamenlijk, studentenhuis



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan me niet aanmelden bij de app store, ondanks dat ik een apple id heb. dounia iPhone Apps 0 16-03-12 10:31
Foto: App waarmee je op eigen site direct foto kan publiceren daveku Muziek, foto & video 1 08-03-11 14:09
app waarmee je kan opnemen en tegelijkertijd ook instrumentale) achtergrondmuziek kan bilal2307 iPhone Apps 0 17-08-09 18:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.