iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps niet teruggezet na backup (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/137208-apps-niet-teruggezet-na-backup.html)

Fleur90 24-03-13 17:00

Apps niet teruggezet na backup
 
Hoi Hoi,

Ik heb net even rondgezocht, maar ik kon mijn vraag niet echt terugvinden hier op het forum, mocht hij er toch tussen staat, mijn excuses. Zover gevonden kwam niet iets echt goed overeen.
Gezien mijn hele scherm was gebarsten heb ik net een nieuwe Iphone 4 gekregen. Gisteren heb ik nog een back-up gemaakt op mijn computer en via Icloud. Een vriendin vertelde me dat wanneer je hem terugzet via de Itunes je ook al je apps weer terugkrijgt, dit is echter niet het geval. Als ik Icloud open op de computer staat er notities, mail, contacten, foto's etc, maar sowieso geen apps (ik weet niet of dit hoort).
Is er een mogelijkheid om alsnog nu mijn apps terug te krijgen of moet ik alles weer 1 voor 1 gaan downloaden..?

Alvast bedankt!

Guest-20180925190238 24-03-13 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fleur90 (Bericht 887305)
Gisteren heb ik nog een back-up gemaakt op mijn computer en via Icloud. Een vriendin vertelde me dat wanneer je hem terugzet via de Itunes je ook al je apps weer terugkrijgt, dit is echter niet het geval. Als ik Icloud open op de computer staat er notities, mail, contacten, foto's etc, maar sowieso geen apps (ik weet niet of dit hoort).

Je bent een aantal dingen door mekaar aan het halen. In iCloud (www.icloud.com) staan geen apps en backups.

Als je een backup gemaakt hebt met iTunes op de computer dan zet die backup ook weer terug met iTunes op de computer.

Fleur90 24-03-13 17:17

ja oke, zover was ik al :) Maar Itunes zette geen apps terug, wellicht dat dat zo altijd is, dat weet ik alleen niet. Is er ene mogelijkheid om via iets alsnog mijn apps terug te krijgen?

Guest-20180925190238 24-03-13 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fleur90 (Bericht 887311)
Maar Itunes zette geen apps terug, wellicht dat dat zo altijd is, dat weet ik alleen niet.

iTunes zet alle apps terug die je ooit gesynchroniseerd hebt met iTunes. Tijdens een synchronisatie wordt ook een backup gemaakt. Tijdens het terugzetten van de backup worden ook alle gesynchroniseerde apps teruggezet.

Fleur90 24-03-13 17:21

dat is dus helaas niet gelukt :( Heb hem gister nog gesynchroniseerd namelijk

Guest-20180925190238 24-03-13 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fleur90 (Bericht 887315)
Heb hem gister nog gesynchroniseerd namelijk

Als je ooit alle aankopen die je in de App Store op de iPhone gedaan hebt overgezet hebt naar iTunes op de PC zou het echt moeten lukken.

Hoe dan ook, je kan alle apps die je ooit aangekocht heb in de App Store weer gratis downloaden in iTunes op de PC en dan syncen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:40.