//

Whatsapp 2.8.4 verstuurt geen foto's meer

Whatsapp 2.8.4 verstuurt geen foto's meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb Whatsapp 2.8.4 draaien op mijn iPhone 3G onder iOS 4.2.1. Nadat in januari jl. er wat problemen waren met het niet meer ondersteunen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-03-13, 23:52
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard Whatsapp 2.8.4 verstuurt geen foto's meer

Ik heb Whatsapp 2.8.4 draaien op mijn iPhone 3G onder iOS 4.2.1.

Nadat in januari jl. er wat problemen waren met het niet meer ondersteunen van deze versie is dit toch nog goed gekomen en draait Whatsapp al weer weken zonder problemen.
Sinds gisteren kan ik echter geen foto's meer versturen;ontvangen van foto's gaat wel goed. Ook tekst kan ik normaal versturen en ontvangen.

Ik heb Whatsapp eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd zonder resultaat. Ook heb ik de netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, ook zonder resultaat.

Zijn er meer klachten over deze versie v.w.b. Uploaden van foto's en/ of heeft iemand een tip?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-04-13, 17:49
enzo1291 enzo1291 is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2013
Berichten: 1
Standaard

Zelfde probleem hier.
Alle andere applicaties werken wel als er een foto moet worden geüpload.
Enkel Whatsapp niet (wel downloaden).
  #3  
Oud 04-04-13, 20:21
gebo51 gebo51 is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 28
Standaard

Dank Enzo voor je bericht. Het zal dan wel zo zijn dat dit een nieuwe (ontmoediging) aktie is van WA nadat ze begin dit jaar de WA voor de iPhone 3G al helemaal hadden geblokt. Nu blijkbaar alleen nog maar tekst verzenden! Je zou deze app toch helemaal willen verbannen.

Laatst gewijzigd door gebo51; 05-04-13 om 13:31.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ik kan geen foto's meer inladen via iTunes. Aantal foto's dat ie noteert is 10.314 ronsleegers23 iPhone algemeen 0 20-11-12 18:27
Kan geen whatsapp meer downloaden ivm ios op mijn iphone 3g Elinnee Ontwikkelen voor iOS 4 18-11-12 23:09
Whatsapp geeft geen profielfoto,s meer Willem1954 Archief 2 11-10-12 19:32
Na update geen foto's/smsjes/whatsapp/twitter meer Joyce08 Muziek, foto & video 1 16-10-11 00:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:34.