//

Vervanger "Polytechnisch zakboekje"

Vervanger "Polytechnisch zakboekje" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie is er niet groot mee geworden? He "Polytechnisch zakboekje" was vooral na beëindiging van mijn school (HTS-WTB) nogal onmisbaar doordat ik ECHT niet alles ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 08-04-13, 17:02
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard Vervanger "Polytechnisch zakboekje"

Wie is er niet groot mee geworden?
He "Polytechnisch zakboekje" was vooral na beëindiging van mijn school (HTS-WTB) nogal onmisbaar doordat ik ECHT niet alles meer uit m'n hoofd wist.
Ben nu 61, NOOIT echt als WTB-er aan het werk geweest (m'n werkzame leven lang papier gemaakt : en nu nog, zij het zijdelings).
Heb vroegûhh (nee niet ALLES was beter) op m'n palmpje een app (heette toen nog gewoon prgm) die in ieder geval de inhoud van meest udieke vormen aan tanken kon berkenene aan de hand van duidelij aangegeven metingen (dit je toen nog wel zelf moest doen).

Ik wilde laatst iets uitrekenen (de scheefstand van mijn TV tov mijn zichthoogte op 4 m afstand, in feite maakt ht niet uit wat het is) en meende die kennis wel in huis te hebben: nada dus. Een hoop gepruts en "Ohh had ik dat boekje maar bewaard".

Mijn vraag dus: is er iets dat als vervanger van het "Polytechnisch zakboekje" in eoa vorm voor IPhone en/of IPad dienst kan doen?
__________________
Willem.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-05-13, 05:25
BigG's schermafbeelding
BigG BigG is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Locatie: Het Antwerpse
Berichten: 87
Standaard

Heb zo het idee dat niemand dit nog kent ... Heb thuis zo ook nog zo een boekje liggen ;-) Op je vraag moet ik echter het antwoord schuldig blijven :-(
  #3  
Oud 28-05-13, 00:00
Scopyjopy Scopyjopy is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard Poly technisch zakboek

Hoi Willem, ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb nog een cd poly technisch zakboek versie 2004, draait op een win pc.
Voor de Iphone ken ik geen soortgelijke app.
Niet helemaal wat je vraagt maar toch.
Als boekje heb ik de 42e editie, maar deze behoud ik zelf.

Ik hoor/lees het wel.
  #4  
Oud 28-05-13, 18:23
wblink's schermafbeelding
wblink wblink is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Gendt
Berichten: 250
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scopyjopy Bekijk bericht
Hoi Willem, ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb nog een cd poly technisch zakboek versie 2004, draait op een win pc.
Voor de Iphone ken ik geen soortgelijke app.
Niet helemaal wat je vraagt maar toch.
Als boekje heb ik de 42e editie, maar deze behoud ik zelf.

Ik hoor/lees het wel.
De software versie is vziz gratisch. Ik moet eea alleen via FaceBook doen en dat kan (en WIL ik ook) niet.

Ik wil je niet van je editie 42 beroven, ik zag dat er al een 52 editie is, maar die zit ongetwijfeld vol met dingen waarvan ik geen (meer) hout begrijp. Ik ben gewoon een ouderwetse werktuigbouwer.
  #5  
Oud 29-05-13, 00:06
Scopyjopy Scopyjopy is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 2
Standaard

Helder, wellicht heeft vroegere medestudent (procesautomatisering meet & regeltechniek) nog ergens een exemplaar slingeren welke niet meer gebruikt wordt. Ik zal even voor jou informeren, ook ik begin de 60 al aardig te naderen en koester de ouderwetse benadering. Kan even duren.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? SpiritMuse iTunes 5 27-06-11 22:00
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.