//

Diskaid neemt geen bestanden over

Diskaid neemt geen bestanden over discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Onlangs diskaid aangeschaft met de bedoeling om een filmpje op de iphone te zetten. echter dit lukt me niet. Ik heb ook al ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 16-04-13, 18:01
ibommel ibommel is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 11
Standaard Diskaid neemt geen bestanden over

Beste mensen,

Onlangs diskaid aangeschaft met de bedoeling om een filmpje op de iphone te zetten. echter dit lukt me niet. Ik heb ook al FileApp gedownload en geďnstalleerd echter hier lukt het deels mee. Ik kan nu wel een bestand 'importeren' hij zet het in Storage neer en wel in cameraroll. prima tot zover tevreden, echter op de Iphone kan ik hem niet terug vinden.
Eigenlijk had ik het liefs gehad dat hij gewoon via de app Videos te importeren was. maar als ik die selecteer dan blijven de opties boven grijs en kan dus geen actie uitvoeren.
zie bijgevoegd bestand.
ik hoop dat iemand mij wat verder kan helpen
met dank vast

groeten
Peter
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 2013-04-16_16-08-34.jpg‎ (5,7 KB, 1x gelezen)
Bestandstype: jpg 2013-04-16_16-59-33.jpg‎ (32,8 KB, 2x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes neemt geen muziek van pc over AnneMarieB iTunes 3 15-07-11 11:13
bestanden terug zoeken in iphone explorer of diskaid Marcello2011 Desktop-applicaties 2 15-04-11 09:52
iPhone 3GS: Simlockvrij, maar neemt geen T-Mobile ovyx Unlock 7 05-04-11 20:00
Iphone neemt geen agenda items over; Edwin24041979 iPhone algemeen 0 22-09-10 21:14
installer neemt geen sources meer op. badboy Jailbreak apps en thema's 3 22-02-09 23:21

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:30.