//

Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook

Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste leden, Ik heb vorig jaar een iphone 4s gehad en hoe leuk ik hem op sommige vlakken ook vond al snel deed ik hem ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-04-13, 03:59
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard Foto's delen (whatsapp) gelijk vanuit filmrol, delen op facebook

Beste leden,

Ik heb vorig jaar een iphone 4s gehad en hoe leuk ik hem op sommige vlakken ook vond al snel deed ik hem weg. De hoofdreden was de accuduur maar dat terzijde. Een van de redenen was omdat als ik een foto op whatsapp wilde delen met mijn vrienden dat dit geen eens uit de filmrol kon. Dan moest ik eerst persee in de whatsapp applicatie gaan. Dit was (volgens mij, maar weet dit niet zeker) ook op facebook zo. Dan moest je hem eerst opslaan en dan weer naar whatsapp, zeer omslachtig.

Een andere reden was dat ik op de facebook applicatie nooit iets kon delen. Een simpele foto van iemand, of een win dit actie etc. de knop delen stond er nooit bij.

Ik kan een deze dagen een iphone 5 krijgen en wilde graag weten of deze dingen inmiddels alweer opgelost zijn. Wil namelijk neit weer met dezelfde irritatie punten komen te zitten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-04-13, 09:16
Techfreak Techfreak is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2012
Locatie: België
Berichten: 1.411
Standaard

Dat via whatsapp gaan heb ik nooit meegemaakt eerlijk gezegd. En de Facebook app heeft ook altijd goed gewerkt.

Nu zijn er idd pas bij een van de laatste updates van Facebook de optie om te delen bijgekomen.

Dus niets houd je nu nog tegen.
  #3  
Oud 30-04-13, 19:26
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak Bekijk bericht
Dat via whatsapp gaan heb ik nooit meegemaakt eerlijk gezegd. En de Facebook app heeft ook altijd goed gewerkt.

Nu zijn er idd pas bij een van de laatste updates van Facebook de optie om te delen bijgekomen.

Dus niets houd je nu nog tegen.
Inderdaad zelf van Android terug overgestapt naar Iphone
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #4  
Oud 01-05-13, 01:00
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Ik heb nu inmiddels de iphone 5 kan dus nog steeds niet vanuit mijn filmrol foto's delen naar whatsapp. Ik kan ze wel op facebook zetten, twitter, als achtergrond etc. maar de optie whatsapp staat er niet bij. Wil ik dus iets naar een vriend(in) sturen dan ben ik verplicht in whatsapp zelf te gaan. Vind dit erg vervelend dus hoe doen jullie dat dan of hebben jullie het over iets anders .

Ben in ieder geval blij dat nu de knop ''delen'' in facebook verwerkt zit en dat ik (op facebook zelf) berichten kan delen. Alleen ook hier weer kan ik dus niet de knop vinden om foto's/berichten gelijk naar whatsapp te delen. Dan moet ik ze eerst opslaan naar mijn filmrol, in whatsapp gaan (want in de filmrol zelf kan ik dus niks) en daar kan ik het pas delen. Bij mijn android toestel kon ik dat allemaal wel. Doe ik nu gewoon echt wat fout of kan dit gewoon niet?
  #5  
Oud 01-05-13, 09:20
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebstar Bekijk bericht
Ik heb nu inmiddels de iphone 5 kan dus nog steeds niet vanuit mijn filmrol foto's delen naar whatsapp.
Dat is een "probleem" dat de ontwikkelaars van Whatsapp zullen moeten oplossen (als dat überhaupt mogelijk is). Met de standaard iOS SMS/iMessage app werkt het in ieder geval wel.
  #6  
Oud 01-05-13, 10:42
Gilles111 Gilles111 is offline
• iOS 10.1.1
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Locatie: Dordrecht
Berichten: 303
Standaard

Uiteraard is het mogelijk om Whatsapp zo aan te passen dat foto's vanuit de filmrol direct gedeeld/verstuurd kunnen worden. Met Facebook kan het immers ook; technisch kan het dus

Maar wat Timosha terecht opmerkt, de makers van Whatsapp zullen dat moeten doen. Wij "simpele gebruikers" kunnen op dit moment helaas niet anders dan via Whatsapp de foto versturen...
__________________
Het is niet de vraag of iets een keer gebeurt maar wanneer...
  #7  
Oud 01-05-13, 18:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gilles111 Bekijk bericht
Uiteraard is het mogelijk om Whatsapp zo aan te passen dat foto's vanuit de filmrol direct gedeeld/verstuurd kunnen worden. Met Facebook kan het immers ook; technisch kan het dus

Maar wat Timosha terecht opmerkt, de makers van Whatsapp zullen dat moeten doen. Wij "simpele gebruikers" kunnen op dit moment helaas niet anders dan via Whatsapp de foto versturen...
Ehm, dan zijn jullie er nog niet…

Die deelfunctie zit hard in iOS ingebakken, dus Apple moet aan de slag!

Hopelijk verandert dit in iOS7!
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #8  
Oud 01-05-13, 18:49
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Ehm, dan zijn jullie er nog niet…

Die deelfunctie zit hard in iOS ingebakken, dus Apple moet aan de slag!

Hopelijk verandert dit in iOS7!
Op dat gebied zou Apple beter wat toegankelijker zijn als ik dat vergelijk met android.. Maar ios loopt natuurlijk lekkerder zonder vast te lopen
  #9  
Oud 01-05-13, 19:01
Wiebstar Wiebstar is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 27
Standaard

Jammer dat dit (nog) niet kan, helaas. Maar ik had het in ieder geval wel goed onthouden .
  #10  
Oud 02-05-13, 15:05
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiebstar Bekijk bericht
Jammer dat dit (nog) niet kan, helaas. Maar ik had het in ieder geval wel goed onthouden .
Nieuwe beelden WhatsApp Messenger 3.0: Push-to-talk - iPhoneclub.nl
  #11  
Oud 25-05-13, 21:10
jolanda1967 jolanda1967 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard ios

hoi even vraagje. als ik via mijn iphone 4S een foto op Facebook zet, gaat dat via ios??? Ikweet niet eens wat dat is maar kan ik dat uitzetten? Ik wil graag gewoon een foto erop zetten zonder dat ios gedoe. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen verder. graag antwoord in jip en janneke taal hihi
  #12  
Oud 25-05-13, 21:13
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolanda1967 Bekijk bericht
Ik wil graag gewoon een foto erop zetten zonder dat ios gedoe.
Zonder dat "ios gedoe" werkt jouw iPhone niet. iOS is het besturingssysteem van de iPhone. Of in Jip en Janneke taal, zonder "Windows gedoe" werkt jouw Windows PC ook niet
  #13  
Oud 25-05-13, 23:07
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jolanda1967 Bekijk bericht
hoi even vraagje. als ik via mijn iphone 4S een foto op Facebook zet, gaat dat via ios??? Ikweet niet eens wat dat is maar kan ik dat uitzetten? Ik wil graag gewoon een foto erop zetten zonder dat ios gedoe. Ik weet niet hoe ik het uit moet leggen verder. graag antwoord in jip en janneke taal hihi
Als je de knop bovenaan je iPhone inhoudt, dan kun je iOS (de telefoon) uitzetten

Als je niet wilt dat er staat dat je via iOS hebt gedeeld, dan moet je eerst de Facebook applicatie openen en via daar een foto uploaden.

Ik weet niet waarom je dat zou willen, maar als het is omdat je niet wilt dat mensen weten dat je een iPhone hebt: zo werkt dat niet, mensen kunnen nog steeds zien dat jij de app Facebook for iPhone gebruikt
  #14  
Oud 29-05-13, 16:09
jolanda1967 jolanda1967 is offline
• iOS 6.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly Bekijk bericht
Als je de knop bovenaan je iPhone inhoudt, dan kun je iOS (de telefoon) uitzetten

Als je niet wilt dat er staat dat je via iOS hebt gedeeld, dan moet je eerst de Facebook applicatie openen en via daar een foto uploaden.

Ik weet niet waarom je dat zou willen, maar als het is omdat je niet wilt dat mensen weten dat je een iPhone hebt: zo werkt dat niet, mensen kunnen nog steeds zien dat jij de app Facebook for iPhone gebruikt

bedankt voor de reacties. ik vroeg dit omdat hij dan dat hele iosalbum op fb zet, terwijl ik ze 1 voor 1 erop wil zetten, mogen best zien dat ik een Iphone heb

nog 1 vraagje, kan nergens meer mijn Wi-Fi aanzetten. knop aan is grijs na updat ios 6, iemand een oplossing?
  #15  
Oud 29-05-13, 19:19
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Als je via iOS naar Facebook uploadt, dan maakt Facebook een nieuw en leeg album genaamd iOS Photos. Daar gaan de foto's dan in. Weet je zeker dat jouw hele iPhone album wordt geüpload? Dat kan namelijk niet zomaar want daar is geen knop voor, dus dan moet je eerst handmatig alle foto's selecteren en dan kiezen om te delen naar Facebook. Misschien dat de album-naam op Facebook (iOS Photos) hier verwarring zaait

Wat betreft Wi-Fi, hier zijn gerelateerde draadjes na een zoekopdracht op het forum:
iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS - Zoekresultaten
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:57.