Whatsapp mailcontacten en facebookcontacten verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal Ik heb net me nieuwe iphone 5 opgehaald en nu heb ik al me mail en facebookcontacten onder contacten in me Whatsapp staan. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Whatsapp mailcontacten en facebookcontacten verwijderen
Hallo allemaal
Ik heb net me nieuwe iphone 5 opgehaald en nu heb ik al me mail en facebookcontacten onder contacten in me Whatsapp staan. Me normal contactpersonen staan wel al goed in m telefoonboek. Op me oude telefoon (iphone4) heb ik dit helemaal niet gehad, maar hoe krijg ik al die stomme contacten weg, waar je toch niks aan hebt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Instellingen > Facebook > schakel daar uit wat je wenst
|
|
|||
|
|||
Helaas niet gelukt. En me mailcontacten trouwens?
|
|
|||
|
|||
Ik heb het verkeerd gelezen. Dacht dat het over Facebook ging.
Het is volledig normaal dat de contacten in Whatsapp komen als je toegang hebt gegeven. Misschien gebruikte je groepen Open whatsApp >contacten > groepen Of gebruik enkel Favorieten. |
|
|||
|
|||
Ik gebruik contacten. Het is daar echt een zooitje. Bij oude iPhone nooit gehad :-(
Maar hoe schakel ik die toestemming weer uit dan? Whatsapp er opnieuw opzetten ofzo? |
|
|||
|
|||
Meestal help het niet maar kijk het volgende
Instellingen > Privacy > Contacten |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De Facebook en mailcontacten staan niet in je telefooncontanten?
verduidelijk het anders met: Post eens een printscreen van whatsapp contacten ( Jaxxxxxn Pexxxxs @tele.nl) |
|
|||
|
|||
Oke hier dus me printscreen. De namen die bijv. Onderin staan horen er niet te staan. Zijn mailcontacten
Inmiddels ook alweer een nieuw probleem erbij pffff hahah... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
mailcontacten is waar je mails naartoe kan sturen. namen die ik in me mailbox heb gezet. mijn telefooncontacten kan ik ook naartoe bellen, maar niet naar me mailcontacten en me facebookcontacten. dit zijn dus contacten zonder een telefoonnummer
|
|
|||
|
|||
Ja er is maar 1 adresboek in iOS
Waarom staat Druppeltje en evelien .. onder # ? Is dit ook zo in het gewone adresboek? Deze lijken geen telefoonnummer te hebben? |
|
|||
|
|||
Zoals ik al schreef, en Werner bevestigd, bestaan er geen "mailcontacten" en "telefooncontacten". iOS heeft maar één enkel adresboek met contacten die al dan niet een telefoonnummer, e-mail adres, postadres, enz... kunnen hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Facebookcontacten in Iphone contacten | robcitroen | iPhone algemeen | 2 | 05-10-12 21:08 |
iphone38 | iPhone Apps | 0 | 05-04-11 20:24 | |
Filmrol verwijderen SMS historie verwijderen | alvin_silvrants | Muziek, foto & video | 7 | 27-09-09 10:56 |
|
|