//

Help! Nieuwe iPhone: Hoe transfer ik mijn Whatsappgeschiedenis??

Help! Nieuwe iPhone: Hoe transfer ik mijn Whatsappgeschiedenis?? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi!! Ik heb een probleem met het overzetten van mijn whatsapp-chatgeschiedenis naar mijn nieuwe iPhone. Het gaat om een oude iPhone 3GS en een nieuwe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-13, 21:03
iHeart iHeart is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 1
Question Help! Nieuwe iPhone: Hoe transfer ik mijn Whatsappgeschiedenis??

Hoi!!

Ik heb een probleem met het overzetten van mijn whatsapp-chatgeschiedenis naar mijn nieuwe iPhone. Het gaat om een oude iPhone 3GS en een nieuwe iPhone 4S, beide hebben de nieuwste iOS erop staan. Ik ben daarbij overgestapt van T-Mobile naar Hi, en heb gekozen voor nummerbehoud.

Ik heb een backup gemaakt op iTunes van mijn oude telefoon. Daarna heb ik mijn nieuwe telefoon aangesloten, ben de stappen doorlopen die je dan op je telefoon krijgt (om hem te activeren), en heb daarna gekozen voor reservekopie terugzetten. Dit werkte in principe wel goed, foto's, muziek en apps stonden erop. Ook Whatsapp. Maar die moest geupdate worden. Na de update opende ik Whatsapp, voerde mijn nieuwe nummer in en vervolgens kreeg ik wel mijn correcte profiel etc. te zien, maar alle chats waren weg. (Behalve groepschats, maar die waren ook helemaal leeg).

Heb veel op internet gezocht maar ben helemaal in de war Ik twijfel nu of er misschien iets fout is gegaan met nummerbehoud, aangezien mijn oude mobiel nog smsjes etc. ontvangt en mijn nieuwe dus niet. Maar ik wil vooral weten hoe je ervoor zorgt dat je je oude Whatsappgeschiedenis naar je nieuwe telefoon kan overzetten. Heb een aantal methoden gezien, ook een die gebruik maakt van een software: iPhone Backup Extractor.

Iemand enig idee?? Ben je eeuwig dankbaar..
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-05-13, 02:11
Bubbly's schermafbeelding
Bubbly Bubbly is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Nederland
Berichten: 2.876
Standaard

Zet opnieuw je back-up terug in iTunes. Je hoeft niet per se te herstellen hiervoor.
Reageren

Labels
backup, chatgeschiedenis, iphone, synchronisatie, whatsapp



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe gebruiker op mijn vrouws iphone 4, hoe kan ik nu mijn icloud laden? tojohannes Ringtones en Wallpapers 3 30-01-13 21:17
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 14:48
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? cynnie13 iTunes 5 13-12-10 09:11
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:16.