//

Op zoek naar muziek-dienst in de cloud

Op zoek naar muziek-dienst in de cloud discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik ben al een tijdje opzoek naar een gratis programma wat op de pc en de iphone werkt, en waarmee ik gemakkelijk muziek op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-06-13, 23:15
freekvandenberk freekvandenberk is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 6
Standaard Op zoek naar muziek-dienst in de cloud

hallo, ik ben al een tijdje opzoek naar een gratis programma wat op de pc en de iphone werkt, en waarmee ik gemakkelijk muziek op kan zetten en dan op de iphone kan syncen, (soort dropbox idee maar dan puur muziek)
ook is het makkelijk als je met de app liedjes voor offline gebruik kunt downloaden/cache.

suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-06-13, 11:57
RWK's schermafbeelding
RWK RWK is offline
• iOS 1.0.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Dec 2009
Locatie: root
Berichten: 1.322
Standaard

Gratis is het niet, maar iTunes Match bied een perfecte oplossing voor je.

Dit kan op iDevices gebruikt worden die iOS 5/6 ondersteunen.

Al je muziek van iTunes wordt dan gesynct met bijvoorbeeld je iPhone. Als je een liedje op je iPhone afspeelt wordt deze ook opgeslagen, zodat je offline ook gebruik van kan maken.

Dit kost wel 25€ per jaar, maar wel beter (vind ik) dan Spotify of Deezer dat 10€ per maand kost.

Gratis versie's zijn er ook, maar zitten vol met reclame waardoor het luisteren naar muziek niet echt prettig is!

  #3  
Oud 19-06-13, 12:06
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

ik durf het bijna niet te typen.......maar Google heeft een soortgelijke dienst zoals je beschrijft. En is ook nog gratis. Ik weet alleen niet of je de muziek dan op je iphone kan downloaden of dat je het alleen kan beluisteren. Als je zoekt op Google music kan je vast meer info vinden.
  #4  
Oud 19-06-13, 13:59
uitsmijter uitsmijter is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Locatie: In een huis
Berichten: 242
Standaard

Kijk hier eens: Audiogalaxy (iPhone) - Download
  #5  
Oud 19-06-13, 15:35
freekvandenberk freekvandenberk is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Berichten: 6
Standaard

@n1mber die was toch alleen in de vs beschikbaar?

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2013 om 15:37 ----------

@uitsmijter bedankt, ik zal een kijken, ben alleen bang dat deze geen muziek voor offline gebruik kan syncen, omdat ze vermelden dat je je pc altijd aan moet hebben staan.
maar ik zal even kijken!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 juni 2013 om 15:40 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RWK Bekijk bericht
Gratis is het niet, maar iTunes Match bied een perfecte oplossing voor je.

Dit kan op iDevices gebruikt worden die iOS 5/6 ondersteunen.

Al je muziek van iTunes wordt dan gesynct met bijvoorbeeld je iPhone. Als je een liedje op je iPhone afspeelt wordt deze ook opgeslagen, zodat je offline ook gebruik van kan maken.

Dit kost wel 25€ per jaar, maar wel beter (vind ik) dan Spotify of Deezer dat 10€ per maand kost.

Gratis versie's zijn er ook, maar zitten vol met reclame waardoor het luisteren naar muziek niet echt prettig is!

Heb je er een idee van of er een gratis versie van het itunes match idee is?
het idee was namelijk precies goed voor mij,
mocht er niks anders zijn dan kan ik de overweging van 25 euro maken, weet jij toevallig of dit te betalen is met een itunes giftcard want ik vind dat prettiger dan met creditcard te betalen.
  #6  
Oud 25-06-13, 23:27
n1mber n1mber is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 100
Standaard

Om je aan te melden en om de 'manager' te downloaden moet het lijken alsof je uit Amerika komt.

https://sites.google.com/site/music4streaming/google-music-nederland

Hier staat beschreven hoe je dit makkelijk kan doen. Eenmaal aangemeld en maakt het niet meer uit waar je vandaan komt. Je kan hem dan gewoon in Nederland gebruiken. Wel een app uit de store downloaden om op de iPhone te gebruiken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek icloud komt niet in cloud iphone dannyknecht iPhone algemeen 0 16-06-13 18:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:04.