//

Sabmobile: volgens mij staat alles goed, maar....

Sabmobile: volgens mij staat alles goed, maar.... discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sabmobile aangeschaft en deze instellingen gebruikt: server ip: 192.168.178.13 (het locake ip adres van m'n iMac) server port: 8080 use https/ssl: uit use api key: ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-07-13, 19:28
haringkoning haringkoning is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard Sabmobile: volgens mij staat alles goed, maar....

Sabmobile aangeschaft en deze instellingen gebruikt:
server ip: 192.168.178.13 (het locake ip adres van m'n iMac)
server port: 8080
use https/ssl: uit
use api key: san
API Key: 7bde... (copy & pasta overgenomen uit SABnzbd)
verbind via SSH tunnel: uit

Wanneer ik met deze instellingen een verbinding wil maken krijg ik bijna gelijk de melding 'kan geen verbinding maken met de server (verkeerde IP/Poort?)'

Als ik het IP-adres wijzig naar mijn externe adres 84.25.xx.xxx dan duurt het wat langer maar krijg ik uiteindelijk dezelfde melding.

Ik heb Little Snitch gecontroleerd en daar wordt niets geblokt voor zover ik kan nagaan.

Het grote boze internet biedt ook niet veel hulp: alle hulp wijst richting de website van de ontwikkelaar. In zijn ondersteuning is sprake van een wizard om o.a. SABnzbd open te zetten voor verkeer van buitenaf. Nou, die instelling kom ik niet tegen bij versie 0.7.13
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beller hoort mij niet maar ik hem wel... alles geprobeerd Ruud V iPhone algemeen 7 09-02-13 19:27
Dit Slaat volgens mij alles! Zesora Archief 3 25-09-09 14:18
Contactenlijst leeg, maar volgens iTunes staat er wel wat op??!! elfredovich iTunes 1 01-04-08 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:35.