//

Tijdelijk gratis app backuppen voor na reset iPhone?

Tijdelijk gratis app backuppen voor na reset iPhone? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Wekelijks download ik leuke apps en games die tijdelijk gratis zijn. Nu wil ik mijn toestel resetten. Is het dan mogelijk om van die apps ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-13, 08:19
Muhtar01 Muhtar01 is offline
• iOS 13.5
• 12.4.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 10
Standaard Tijdelijk gratis app backuppen voor na reset iPhone?

Wekelijks download ik leuke apps en games die tijdelijk gratis zijn.

Nu wil ik mijn toestel resetten. Is het dan mogelijk om van die apps een backup te maken zodat ik ze later weer gratis kan downloaden?

Iemand ervaring hieromtrent?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-13, 08:33
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muhtar01 Bekijk bericht
Nu wil ik mijn toestel resetten. Is het dan mogelijk om van die apps een backup te maken zodat ik ze later weer gratis kan downloaden?
Die apps kan je altijd terug downloaden uit de App Store. Je kan ook het toestel synchroniseren met iTunes en alle aankopen overzetten naar de iTunes bibliotheek als je die apps op het toestel direct hebt gedownload.
  #3  
Oud 12-07-13, 10:25
Muhtar01 Muhtar01 is offline
• iOS 13.5
• 12.4.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Die apps kan je altijd terug downloaden uit de App Store. Je kan ook het toestel synchroniseren met iTunes en alle aankopen overzetten naar de iTunes bibliotheek als je die apps op het toestel direct hebt gedownload.
Daar ben ik niet zo zeker van. Ik heb al eens een reset gedaan, met de gedachte dat ik die apps terug gratis zou kunnen downloaden, maar dat was niet zo.. Ipv "installeer", stond de prijs erbij.. Syncen met iTunes zal ik dan maar eens proberen.

Hoe zit het met iCloud?
  #4  
Oud 12-07-13, 10:38
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Muhtar01 Bekijk bericht
Hoe zit het met iCloud?
Met iCloud zit het goed, maar die maakt geen backup van apps alleen van de instellingen van bepaalde apps. Een iTunes backup is beter. Als er ooit eens een app uit de App Store verwijderd wordt staat die app dan nog altijd in de iTunes bibliotheek.
  #5  
Oud 12-07-13, 11:52
Muhtar01 Muhtar01 is offline
• iOS 13.5
• 12.4.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Met iCloud zit het goed, maar die maakt geen backup van apps alleen van de instellingen van bepaalde apps. Een iTunes backup is beter. Als er ooit eens een app uit de App Store verwijderd wordt staat die app dan nog altijd in de iTunes bibliotheek.
Ok dankje Timosha!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:44.