//

GoPro app

GoPro app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben een belgische forum gebruiker. provider mobistar en heb problemen met de Gopro app dwaarmee ik mijn Gopro Hero 3 black edition wil bedienen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-08-13, 20:25
Joeri75 Joeri75 is offline
• iOS 14.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Itegem (Heist op den Berg)
Berichten: 313
Standaard GoPro app

Ik ben een belgische forum gebruiker.
provider mobistar
en heb problemen met de Gopro app dwaarmee ik mijn Gopro Hero 3 black edition wil bedienen.

ik krijg no camera connected .

krijg hem wel te zien als ik iphone op vliegtuigmode zet . die van Gopro zeggen dat het iets te maken heeft met een APN instelling . dit kreeg ik van hun via mail.

Kan iemand dit vrij vertalen aub of me helpen wat ik nu moet aanvangen met die apn .


Check your mobile device settings
If you still can't get past the NO CAMERAS CONNECTED message, close the GoPro App, forget the Wi-Fi BacPac network in your device's wireless network settings, and turn on Airplane mode on your device.
Also, turn off any Firewall apps, such as Droid Wall.
Next, try reconnecting to the Wi-Fi network and launch the GoPro App.
If you're able to connect to your camera, then this means that your device's APN settings are preventing the GoPro App from working on your device. Apps that affect data compression/transfer and your device's APN settings conflict with the GoPro App. Uninstall those APN/data compression apps to restore your APN settings to default, then the GoPro App should work with or without Airplane mode enabled.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Iphone 4 vs GOpro camera miguellio iPhone accessoires en onderdelen 0 27-11-10 19:38
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:58.